Nope, hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef Stefkeeh het volgende:
Worden de liedjes nog gepubliceerd voor 26 februari of niet?
Denk het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef Stefkeeh het volgende:
Worden de liedjes nog gepubliceerd voor 26 februari of niet?
Oke haha. Niet dat Raffaela de meest betrouwbare bron is.. Maar het zal wel kloppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het niet.
Raffaela zei in elk geval tijdens die bekendmaking van de kandidaten dat haar nummer op 26 februari pas voor het eerst helemaal te horen is.
Misschien op basis van naamsbekendheid en fanbase?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Greys het volgende:
Op Unibet is Pearl in elk geval nog steeds torenhoog favoriet (nog steeds geen idee op basis waarván, dan...). Joan is aardig geklommen, die stond eerst vlak boven Ivan op 15, maar is al voorbij Raffaela inmiddels:
[ afbeelding ]
Haha inderdaad.. haat aan Rafquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Oke haha. Niet dat Raffaela de meest betrouwbare bron is.. Maar het zal wel kloppen
Misschien is het wel helemaal geen saaie kutballad (of zijn ballades altijd saai en kut?)quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik word best verdrietig als we met zo'n saaie kutballad aan komen kakken, helemaal nu we in een zware halve finale in de eerste helft moeten optreden...
Met een stuk of 7 Balkan, Balkan, Balkan'squote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik word best verdrietig als we met zo'n saaie kutballad aan komen kakken, helemaal nu we in een zware halve finale in de eerste helft moeten optreden...
Echt, wat een oetlulquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef grazz het volgende:
En hij zei ook dat het NSF waarschijnlijk op maandag 28 feb is
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Het is toegestaan de inzending naar Baku te begeleiden, om daar met de productie te overleggen over visagie, decor, achtergrond etc. En dat dat nooit door Nederland is gedaan (true...) en dat hij dat nu wel gaat doen.
De politiek had niet moeten zeuren over zijn al dan niet eerlijke wijze van selecteren vindt ie, want er is crisis en dat is belangrijker.
Jeroen Pauw: "Je kunt je ook bedenken John hoe belangrijk Nederland het kennelijk vindt... dat zijn wel de mensen die naar jouw programma's kijken".
Oh hij zegt nu dat het toch wél op zondag de 26e is...quote:
Hij zei zondag 27 februariquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh hij zegt nu dat het toch wél op zondag de 26e is...
Oh 27e zelfs..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Maandag 28 februari NSF.
Euh oh nee, zondag 27 februari.
BIJNA GOED, JOHN
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
En zei hij nou gewoon letterlijk dat het hem heel veel moeite had gekost om componisten over te halen om liedjes te schrijven voor de finalisten?
Het blijft een TROS feestje he, zangers op het plein enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken dat Tim Douwsma serieus kans maakt?
Unibet, kennelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken dat Tim Douwsma serieus kans maakt?
Ik heb het idee dat Tim Douwsma een grotere fanbase heeft dan bv Pearl en Kim.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien op basis van naamsbekendheid en fanbase?
Ik heb mij er dit jaar nog helemaal niet in verdiept
Zei hij dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
En zei hij nou gewoon letterlijk dat het hem heel veel moeite had gekost om componisten over te halen om liedjes te schrijven voor de finalisten?
Het is een stukje verder deze keerquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
Hij zegt dat Duitsland vorig jaar gewonnen heeft
Bronquote:Ben Cramer boos op John de Mol
AMSTERDAM - Ben Cramer (64) is woedend op Songfestival-producent John de Mol. De zanger werkte zich tevergeefs in het zweet voor het Nationaal Songfestival. Tot de grote verbazing van Ben, die veel geld en tijd in het project stak, ondekte de zanger dat producent John de Mol vanaf het begin af aan al op zoek was naar een jonge artiest.
"Ik voel me gepakt gewoon, het is toch belachelijk", vertelt de furieuze Ben vrijdagavond in RTL Boulevard. “Zeg dan gewoon: 'we hebben jonge mensen nodig, tot die leeftijd insturen en voor de rest niets.' Dan had ik er vrede mee." Ben kwam niet door de voorselectie van het zangfestijn en spreekt over ‘een soort van discriminatie.’
De Mol produceert dit jaar het tv-programma en heeft de keuze van deelnemende artiesten direct naar zich toe getrokken. Vijf van de zes deelnemers aan het evenement komen uit de stal van de tv-producent. Op 26 februari wordt duidelijk wie Nederland in mei gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Oh dan is Ben 180 graden omgedraaid, want hij riep eerst steeds dat ie het helemaal niet erg vondquote:
Ik moest lachen!quote:
Het was te mooi om te laten liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest lachen!![]()
Meer kan ik er niet ver zeggen
quote:Een tweede deelname op het Eurovisiepodium zit er niet in, de liedjes die Ben zingt op het NSF 81: Retour en Marianne komen niet verder dan de achtste en tiende plaats. Ben Cramer was achteraf niet te spreken over de jury: "Het feit dat deze mensen nul punten gaven aan mijn lied Marianne is voor mij het bewijs dat ze muzikaal niet onderlegd zijn"
Meh, ik heb het niet zo op die mensen die zichzelf zo ongelooflijk geweldig vinden.quote:Een tweede deelname op het Eurovisiepodium zit er niet in, de liedjes die Ben zingt op het NSF 81: Retour en Marianne komen niet verder dan de achtste en tiende plaats. Ben Cramer was achteraf niet te spreken over de jury: "Het feit dat deze mensen nul punten gaven aan mijn lied Marianne is voor mij het bewijs dat ze muzikaal niet onderlegd zijn"
Wanvertoning tochquote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren het stuk bij Pauw & Witteman met John de Mol teruggekeken. Ik heb me kostelijk vermaakt:
Duitsland won vorig jaar![]()
En dat hele praatje over wel/niet toeval dat er zoveel The Voice kandidaten meedoen begon allemaal met 'Nee, het is níet toevallig'. En het hele monoloog eindigde vervolgens met dat het allemaal zo toevallig was
Wat me ook wel stoorde, is dat hij liet doorschemeren alle vrije inzendingen eigenlijk bagger te vinden. En dat het een verschrikkelijke taak was geweest om dat allemaal aan te horen. Ik twijfel er niet aan dat er veel rommel is ingezonden, maar er zijn genoeg nummers naar buiten gekomen die prima op een NSF hadden gepast.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren het stuk bij Pauw & Witteman met John de Mol teruggekeken. Ik heb me kostelijk vermaakt:
Duitsland won vorig jaar![]()
En dat hele praatje over wel/niet toeval dat er zoveel The Voice kandidaten meedoen begon allemaal met 'Nee, het is níet toevallig'. En het hele monoloog eindigde vervolgens met dat het allemaal zo toevallig was
En dat het hem zo vréselijk veel moeite had gekost om componisten te vinden en over te halen om nummers te schrijven voor de kandidatenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat me ook wel stoorde, is dat hij liet doorschemeren alle vrije inzendingen eigenlijk bagger te vinden. En dat het een verschrikkelijke taak was geweest om dat allemaal aan te horen. Ik twijfel er niet aan dat er veel rommel is ingezonden, maar er zijn genoeg nummers naar buiten gekomen die prima op een NSF hadden gepast.
Inderdaad geloof ik ook niet.. De Mol is flink aan het ''mollen'' geweestquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat het hem zo vréselijk veel moeite had gekost om componisten te vinden en over te halen om nummers te schrijven voor de kandidaten![]()
Ik geloof er idd geen ene fuck van dat er niet één nummer ingezonden was bij de open inschrijving dat geschikt was...
Ik weet niet hoe het juridisch zit maar ik denk dat het wellicht consequenties heeft als hij zegt dat hij de inzendingen klakkeloos aan de kant heeft geschoven... dan zouden mensen de kosten die ze hebben gemaakt om een liedje te maken op hem kunnen verhalen bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 januari 2012 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat voor belang heeft John de Mol eigenlijk bij dit spelletje van schijn ophouden? Iedereen weet en snapt toch wel dat dit geen toeval is en dat ie gewoon zijn eigen koers heeft gevaren. Waarom blijft hij dat toch zo ontkennen?
Omdat ie dat niet KAN laten zien omdat al die The Voicers niet aan die open inzending hebben meegedaan idd denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Er klopt gewoon geen zak van en het zou hem sieren om toe te geven dat hij zich bedacht heeft en gewoon 6 eigen mensen heeft uitgekozen. Het wordt er nu alleen maar ongeloofwaardiger op.
En alle inzendingen die in de TROS-koffer zijn gegooid zijn toch gefilmd? Waarom laat ie dan niet gewoon Raffaela zien die haar inzending in de koffer gooit. Of in ieder geval de tekstschrijver of wie dat dan ook maar ingeleverd heeft voor haar.
Het is toch glashelder dat er niks uit die open inzending geko men is.Maar waarom daar zo moeilijk over doen snap ik gewoon niet. En hij legt de lat voor zichzelf ook hoog (is goed natuurlijk), want nu moeten die 6 nummers wel van hele goede kwaliteit zijn om ons straks ook nog te laten geloven dat dit toch echt de 6 besten waren.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Jup. Nou ja, zoiets idd
En het was ook niet zo erg als die kandidaten zich dan maar bv wel als zanger(es) hadden aangemeld in de open inschrijving, om daar dan een nummer bij te regelen. Maar EN die zangeressen/zanger zijn door John benaderd volgens mij EN de nummers door hem geregeld. Er is echt nul uit die open inschrijving gekomen, geen artiesten en geen nummers, volgens mij.
Maar hoe krijg je een onafhankelijke selectiecommissie bij elkaar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:22 schreef CommanderKeen het volgende:
De selectieprocedure die ik voorstel voor komend jaar is als volgt:
Houd een open inschrijving die sluit op 30 september. Geen losse teksten, artiesten of bladmuziek. Mensen moeten een compleet liedje inleveren. Geen flauwekul met een koffer. Open een emailadres waar mensen hun demo als MP3 naar toe kunnen sturen. Uit deze open inschrijving zal een selectiecommissie vier liedjes kiezen die doorgaan naar de nationale finale, ongeacht de kwaliteit van de inzendingen. In overleg met de componisten kan de selectiecommissie een andere artiest voorstellen. De liedjes worden vervolgens opgenomen en afgemixt in een professionele studio, indien nodig.
De selectiecommissie vraagt gerenommeerde componisten om in totaal nog vier liedjes aan te leveren, waar uitvoerende artiesten bij worden gezocht. Eigenlijk wat er dit jaar uiteindelijk ook is gebeurt.
Dit levert in totaal acht liedjes op die met elkaar zullen strijden om de winst in een Nationale Finale. Op deze manier maak je de selectieprocedure transparent. Valt de kwaliteit van de inzendingen tegen, dan heb je alsnog die vier liedjes die zijn gemaakt door gerenommeerde componisten. Dit is dezelfde opzet als die werd gebruikt voor het NSF van 1998, nog altijd een van de besten die we in Nederland ooit hebben gehad. Door mensen te verplichten een demo in te sturen zorg je ervoor dat er minder rommel wordt ingestuurd die je hoeft te beoordelen en maak je de selectie sneller en makkelijker te doen voor de selectiecommissie.
http://www.songfestival.n(...)312&cHash=5d9f945eb1quote:Zondag 26 februari is het zover: tijdens het Nationaal Songfestival strijden Raffaëla Paton, Joan Franka, Ivan Peroti, Pearl Jozefzoon, Tim Douwsma en Kim de Boer om de eer Nederland te mogen vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2012.
Puntentelling
De puntentelling tijdens het NSF gaat als volgt: Eerst worden drie duels gezongen die worden beoordeeld door de vakjury en de kijkers thuis. Na elk duel vindt een stemronde plaats: De stem van de vakjuryleden gecombineerd vormen 50% van de stemmen, de stemmen van de kijkers thuis de andere 50%.
Ieder duel heeft één winnaar. Dit levert na drie duels drie winnaars op die doorgaan naar de finale.
Finale
De drie finalisten zullen opnieuw zingen waarna de stemming feitelijk hetzelfde verloopt, alleen worden de stemmen nu over de drie overgebleven kandidaten verdeeld. De vakjuryleden verdelen hun punten dus over de drie kandidaten, de kijker thuis mag stemmen op één van de drie kandidaten. Wederom geldt: zowel de stemmen van de vakjury gecombineerd als de stem van de kijkers thuis tellen beide voor 50%.
Adviesstem
In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn. Zij zullen als 'buitenlandexperts' een adviesstem uitbrengen die de vakjury en de kijkers thuis te zien krijgen voordat zij hun stem uit zullen brengen.
Winnaar
Degene die in de eerste ronde een duel wint en vervolgens in de finale de meeste stemmen weet te bemachtigen is de winnaar van het Nationaal Songfestival 2012!
Daar is de reden al, gok ik zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef Iwanius het volgende:
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat de reden van de TT is over Raffaela die zeker last heeft van divagedrag en allerlei truukjes zoals Henkjan Smits ooit eens op nationale tv zei maar verder een uitstekende zangeres is die het gemiddelde talentenjacht programma ontstijgt.
inderdaad, Raf heeft genoeg kansen gehad.. maar het zijn ook haar maniertjes dat mij persoonlijk irriteert aan haarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef StephanL het volgende:
Ze heeft genoeg kansen gehad met haar zangcarrière maar ze heeft het gewoon niet klaar. Ze heeft Idols gewonnen, maar niet verder gegaan omdat ze zwanger was. Voice of Holland heeft ze aan mee gedaan, niet gewonnen. Bekend bij vele Nederlanders? Nee.
Sommige zijn en blijven een eendagsvlieg.
Ik vraag me uberhaupt af hoe je oost-europese jurys zou moeten overtuigen als nederlandse inzending, hoe lullig het ook klinkt zal een huidskleur anders dan blank de beoordeling al negatief beinvloeden, tenzij je een echte kraker om te zingen hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r niet sympathiek overkomen, en misschien snappen we haar in NL nog wel, omdat we haar al een beetje kennen, maar ik vrees voor het ergste als ze met buitenlandse pers om moet gaan.
twitter:raffaelapaton twitterde op zondag 05-02-2012 om 15:05:35@paulvandervlugt Nee.. is denk ik buikgriep en met mijn weerstand.. en Groningen baal ik van.. #nognooitoverkomen #diekinderen:((( reageer retweet
Klopt, ze zou komen jureren bij de Groningse finale van het Kinderen Voor Kinderen Songfestival, maar moest zich helaas afmelden.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef grazz het volgende:
Raffaela voelt zich niet zo lekker.twitter:raffaelapaton twitterde op zondag 05-02-2012 om 15:05:35@paulvandervlugt Nee.. is denk ik buikgriep en met mijn weerstand.. en Groningen baal ik van.. #nognooitoverkomen #diekinderen:((( reageer retweet
Maar die zitten er helaas niet bijquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef TychoL het volgende:
Ik nogsteeds voor brandi, tao, jeronimo
Een zielig verhaal ophangen is een van Rafs trucs..quote:Gaat ze weer zo'n zielig verhaal ophangen.. zoals altijd haha
Jezusquote:
quote:Tickets voor de generale repetitie van het Nationaal Songfestival 2012 zijn vanaf vandaag te koop via See Tickets. De repetitie vanuit Studio 24 in Hilversum begint zondag 26 februari om 14:30 uur.
's Avonds zal tijdens de live-uitzending van het Nationaal Songfestival 2012 bepaald worden wie namens Nederland naar Bakoe zal afreizen. Kaarten voor de repetitie kosten ¤ 6,50. De kaarten voor de live uitzending zijn inmiddels uitverkocht.
Behoorlijk over de top Raf kennendequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik begin wel heel benieuwd te worden naar de act van Raffaëla
twitter:raffaelapaton twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 07:20:28GOODMORNING!! Lig nog heeuul ff warm tussen de 2 ALLERLIEFSTEN in kijkend naar kindernet(volgens mij)ik heb mijn bril nog niet op:-) reageer retweet
twitter:raffaelapaton twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 11:34:26@PascalRedeker Mijn vriendje was gister jarig.. Hij is 40 geworden:-) Dus had een feessie:-) :-) reageer retweet
En dan te bedenken dat de TROS vorig jaar de live uitzending niet eens uitverkocht kreeg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Met een beetje mazzel hebben we 26 februari in de middag al wat tweets over hoe de acts zijn
[..]
Dan is trouwfeest bij mij in de familie, en ik moet het gaan missenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Vannacht viel ik bijna in slaap, totdat ik opeens wakker schrok: "Wanneer is het nationaal songfestival eigenlijk? Straks heb ik het gemist ..."
Best erg dat ik daar zo van kan schrikken.![]()
Maar ik heb het dus nog niet gemist.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Vannacht viel ik bijna in slaap, totdat ik opeens wakker schrok: "Wanneer is het nationaal songfestival eigenlijk? Straks heb ik het gemist ..."
Meld je ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef TychoL het volgende:
[..]
Dan is trouwfeest bij mij in de familie, en ik moet het gaan missen
haha das nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meld je ziek.![]()
Je zou het eventueel ook op je mobiel kunnen volgen.
John de Mol heeft mensen gewoon omgekochtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de TROS vorig jaar de live uitzending niet eens uitverkocht kreeg.
Volgende week pasquote:Op zondag 12 februari 2012 19:06 schreef BVO het volgende:
De loting zometeen bij dat vervelende Live for you.
Daarbij vliegt ie dit jaar buitenlanders in die de boel mede gaan beoordelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:10 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
John de Mol heeft mensen gewoon omgekocht![]()
Ik zie Joan al tegen Rafaella loten... en die twee zeverballads moeiteloos de finale halenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
Die loting is echt zo allesbepalendBen er nu al nerveus voor
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Joan al tegen Rafaella loten... en die twee zeverballads moeiteloos de finale halen
Dat. Dus.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
JOAN NIET TEGENOVER RAFFAELA!
Dat wil ik namelijk niet, dus dan zal je zien dat dat gebeurt![]()
Doe Raffa idd maar tegen dat Tros jong.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
JOAN NIET TEGENOVER RAFFAELA!
Dat wil ik namelijk niet, dus dan zal je zien dat dat gebeurt![]()
Is toch leuk.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gewoon bang dat we straks in mei naar Pearl of Kim moeten kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het wel makkelijker voor de winnaar van dat duel om te winnenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Joan al tegen Rafaella loten... en die twee zeverballads moeiteloos de finale halen
moet je alvast een spandoek en JdMs thuisadres?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
John regelt dat echt wel even met Carlo hoor, dat Joan tegen Rafaella komt en dat straks al zijn 'buitenlands ingevlogen deskundigen' op Raf stemmen![]()
*nu al plaatsvervangend boos is, voor de zekerheid, alvast*
twitter:JoanFranka twitterde op maandag 13-02-2012 om 12:02:51Vandaag shoppen in Amsterdam met team chantal bles voor het songfestival <3 reageer retweet
Oh ik hoop echt dat ze iets goeds uitzoeken. Want de kleding die ze aan had in the voice was vaak ... minder flatteus. Vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef grazz het volgende:
twitter:JoanFranka twitterde op maandag 13-02-2012 om 12:02:51Vandaag shoppen in Amsterdam met team chantal bles voor het songfestival <3 reageer retweet
Wowquote:Op maandag 13 februari 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
De site van Joan is online
http://www.joanfranka.com
Mooie foto's!
Die foto met het songfestivallogo vind ik wel een beetje engquote:Op maandag 13 februari 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
De site van Joan is online
http://www.joanfranka.com
Mooie foto's!
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik zie geen foto met een Eurovisie logo?
Ohw, ik dacht dat je dat wel wist...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Dat wist ik trouwens niet, dat Life4You al weken aandacht aan het NSF besteedt
Dus dan is het wel wat logischer weer dat daar de loting wordt gehouden.
Je zou denken, met alle geruchten van valse verkiezingen dat ze hier toch wel alles aan zouden doen om die schijn tegen te gaanquote:Op maandag 13 februari 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
Da's eigenlijk ook alweer raar he, dat ze dan een familielid van een van de kandidaten de loting laten doen
Anders hebben de fans niets om over te zeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Maar serieus he... krijgt John de Mol eerst al het gezeik over zich heen dat het allemaal zo oneerlijk lijkt te gaan, gaat ie de loting laten uitvoeren door de tante van Raffaela
Nou ja, zo vreselijk belangrijk is die loting nou ook weer niet. En dan nog, stel dat Ruth Jacott inderdaad de loting gaat manipuleren, en iemand de balletjes van te voren gemerkt heeft zodat Ome Ruth weet welke ze moet pakken, tegen wie zou Rafaella dan zoveel meer voordeel hebben dat je daarvoor dat risico wilt nemen? Ik vind het heerlijk om op alles te zeiken wat fout is, maar als je echt denkt dat iemand de moeite gaat doen om de loting van het NSF te gaan manipuleren, dan wordt het tijd om je aluminium hoedje even afzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even aan Cornald getweet, of hij het ook niet stiekem een beetje ongelukkige keuze vindt.
Zal wel niet
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:09 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nou ja, zo vreselijk belangrijk is die loting nou ook weer niet. En dan nog, stel dat Ruth Jacott inderdaad de loting gaat manipuleren, en iemand de balletjes van te voren gemerkt heeft zodat Ome Ruth weet welke ze moet pakken, tegen wie zou Rafaella dan zoveel meer voordeel hebben dat je daarvoor dat risico wilt nemen? Ik vind het heerlijk om op alles te zeiken wat fout is, maar als je echt denkt dat iemand de moeite gaat doen om de loting van het NSF te gaan manipuleren, dan wordt het tijd om je aluminium hoedje even afzetten.
Oh dan zullen ze Tatjana ook wel weer hebben gebeld... die weet precies wat er in de balkan scoortquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
In het topic over de 29 FOK!ers die naar het NSF gaan heeft zich een user gemeld die oorspronkelijk uit Baku komt: Met 29 FOK!ers naar het Nat. Songfestival 2012 #5
Hij is telefonisch benaderd (hoe ze aan die gegevens komen is mij en hem een raadsel...) voor het 'buitenlandse advies jurypanel'. Tof
Ik dacht dat ze die mensen gingen laten overvliegen uit al die landen? Dat werd destijds toch bekend gemaakt? Kennelijk halen ze die mensen gewoon uit Nederland, in hoeverre hun mening over de nummers dan moet afwijken van de 'doorsnee' Nederlander zie ik echt niet.
Ik hoop het zo! Ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan zullen ze Tatjana ook wel weer hebben gebeld... die weet precies wat er in de balkan scoort
Niet dat ze erg uit de toon valt in een gemiddelde Nederlandse vakjuryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan zullen ze Tatjana ook wel weer hebben gebeld... die weet precies wat er in de balkan scoort
Bron: Telegraafquote:AMSTERDAM - Raffaëla Paton (28) zat op haar negentiende zo diep in de put, dat ze geen andere uitweg zag dan een einde maken aan haar leven. Maar haar zelfmoordpoging mislukte.
De ellende begon toen Raffaëlla, die opgeroeid is in het het 'Jehovaleven', op haar negentiende een vriendje kreeg dat niet gelovig was. Ze werd door haar moeder uit huis gezet en kwam terecht in een studentenwoning waar ze zich eenzaam voelde. Dat haar verkering na anderhalve maand uit ging, werd Raffaëla teveel.
In een openhartig interview met Viva ze: "Op een middag besloot ik: ik wil dood. (...) Toen hij weg was, pakte ik een fles drank en legde ik allemaal pillen op tafel. Een voor een nam ik alles in. Ik werd wakker in het ziekenhuis. Kut, ik leef nog, dacht ik op dat moment."
Vier jaar geleden kreeg Raffaëla met vriend Paul dochter Beautifull Hope. Een postnatale depressie volgde. "Het moment dat ik haar voor het eerst zag, dacht ik: gadverdamme, ga weg! En hoeveel ik ook mijn best deed om haar te knuffelen en met haar te spelen: alles deed ik zonder gevoel."
Inmiddels is Raffäela weer gelukkig. "Het is klaar. Alles wat ik heb meegemaakt, heeft me gebracht waar ik nu ben. Dit jaar ga ik knallen. Met mijn eigen band Idance, maar eerst tijdens het Nationaal Songfestival."
quote:Omdat Zweden het ESF-land bij uitstek is en ze het erg goed doen op het songfestival heeft Tim zijn lied opnieuw laten arrangeren door Zweedse songfestivalproducers. Het nieuwe arrangement heeft volgens hem een internationale sound gekregen.
Hij is van mening dat je met iets internationaals moet komen; zowel lied als uitstraling. Hij zegt dan ook dat hij met een verrassing komt. Het is in elk geval voor Nederland iets heel nieuws en visueel pakkend. En daarbij moeten we meer in de richting van Eric Saade gaan denken(zien we Tim, de lange slungel, al dansen?
)
Tim denkt overigens dat The Voice kandidaten een voorsprong hebben vanwege hun naamsbekendheid. Hij ziet zichzelf meer in de rol van underdog. Deelname aan het NSF ziet hij als voorlopige hoogtepunt.
Nee. Staat alleen Bruce Smith en Michel van der Zanden..de schrijvers. Wanneer krijgen wij eens een G:sonnetjequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Staat er ook een naam van die producer bij?
Dit idd. Het fragmentje klonk echt als een doorsnee riedeltje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuk allemaal, goed initiatief hoor, maar de melodie van het refrein wat we hebben gehoord is gewoon bar- en barslecht. Dat wordt met een andere productie niet anders. Als ie nu een heel ander nummer had laten maken...
Of Kempequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee. Staat alleen Bruce Smith en Michel van der Zanden..de schrijvers. Wanneer krijgen wij eens een G:sonnetje
Klopt, vind het refrein ook niet sterk klinken. Maar denk, en hoop stiekem toch wel dat het wat meer oomph heeft gekregen zeg maar..quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuk allemaal, goed initiatief hoor, maar de melodie van het refrein wat we hebben gehoord is gewoon bar- en barslecht. Dat wordt met een andere productie niet anders. Als ie nu een heel ander nummer had laten maken...
Tzal ook wel niks voorstellen idd, want waarom geen namen? Zo bekend zullen ze wel niet zijn danquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Bruce Smith werkt al continu met allerlei Zweden samen volgens zijn website (die ik niet direct ken). Verwacht echt geen G:Son of Kempe hoor
Tim heeft wat mij betreft meer gunfactor dan Rafquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
Tim vind ik wel een sympathieke underdog...
Maar ik denk dat ie zich vergist, volgens mij is hij 'bekender' dan bv Joan en van die Iwan had ik helemaal nog nooit gehoord, dus dat underdog is ietwat overdreven.
Alles voor de aandacht hequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Boo fuckin' hoo.
Dat gezeik van Raffaela altijd
Tuurlijk, studio sport komt daarna toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
(Het NSF begint om 20.30 uur, zou het dan anderhalf uur later al helemaal af zijn ja, inclusief battles enzo?)
6+3=9 liedjes van maximaal 3 minuten, aangevuld met 'deskundig' jurycommentaar. Anderhalf uur valt me nog reuze mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
(Het NSF begint om 20.30 uur, zou het dan anderhalf uur later al helemaal af zijn ja, inclusief battles enzo?)
Vorig jaar ging het idd ook snel, maar ik had het idee dat het het jaar dáárvoor (met Pierre Kartner en consorten) veel langer duurdequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tuurlijk, studio sport komt daarna toch?
Dat kwam omdat er toen werd gezegd dat je de komende 2 uur niet mocht plassenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het idd ook snel, maar ik had het idee dat het het jaar dáárvoor (met Pierre Kartner en consorten) veel langer duurdeMaar dat was vast voor mijn gevoel dan
En 5x Shalalie leek misschien ook langerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat er toen werd gezegd dat je de komende 2 uur niet mocht plassen
Die ouwe zorgde er natuurlijk wle voor dat het allemaal veel langer duurde dan gepland.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het idd ook snel, maar ik had het idee dat het het jaar dáárvoor (met Pierre Kartner en consorten) veel langer duurdeMaar dat was vast voor mijn gevoel dan
Perspresentatie? Alweer?quote:- Donderdag 16 februari heeft Ivan een belangrijke perspresentatie bij de TROS voor het Songfestival. Hij belt Winfried op voor de Winfried Draait Door Voicemail.
Ik heb ze alle 5 verplicht zitten bekijken, om jullie te kunnen spottenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
En 5x Shalalie leek misschien ook langer
Tot aan 1993 maar? Ik weet dat de laatste jaren eigenlijk kut waren maar tussen 93 en 2004 hadden we toch ook best aardige inzendingenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die niet naar het NSF gaan:
Op zondag 26 februari om 22.00 uur duikt Best24 in het verleden van het Eurovisie Songfestival. Alle winnaars en Nederlandse inzendingen van 1956 tot en met de jaren 90 passeren in een ruim 2 uur durende special de revue.
Alle artiesten die ons land hebben vertegenwoordigd tussen 1973 en 1993 komen voorbij. Denk aan Teach In met ‘Ding-a-dong’, Sandra Reemer, Maggie Macneal, Gerard Joling en Ruth Jacott, Frizzle Sizzle, Maribelle en Justine Pelmelay.
Zondag 26 februari, om 22.00 uur op Best24
twitter:timdouwsma twitterde op donderdag 16-02-2012 om 16:19:30Vanavond zit ik aan de desk bij rtl boulevard om 18.30. #songfestival reageer retweet
Ik weet niet wat de regels precies zijn, maar mag je niet een wat simpelere songtekst gebruiken en wat meer beats? (jaja ik weet dat het een songfestival isquote:
Gezien jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:09 schreef grazz het volgende:
twitter:timdouwsma twitterde op donderdag 16-02-2012 om 16:19:30Vanavond zit ik aan de desk bij rtl boulevard om 18.30. #songfestival reageer retweet
Met Raffaëla en de rest dus, waarbij zij gelukkig weet waar Nederland op zit te wachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef grazz het volgende:
Hier een filmpje van gister met de kandidaten;
http://www.nltracks.nl/#/(...)ndidaten+aan+de+tand
Er heeft ooit een land gewonnen dat echt het absolute minimum aan tekst had, ik geloof wel dat er regels zijn, maar volgens mij mag dat wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels precies zijn, maar mag je niet een wat simpelere songtekst gebruiken en wat meer beats? (jaja ik weet dat het een songfestival is)
Als mensen het lekker vinden klinken stemmen ze toch wel
Anders Within Temptation
Waarschijnlijk omdat ze bij The Voice al hebben aangetoond populair te zijn en goed te vallen bij het publiek, Unibet kent de nummers zelf ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja, snap jij nou waarom Kim en Pearl bovenaan staan bij Unibet?
Maar op basis daarvan zou Joan bv dan ook boven Tim D. moeten staan bij Unibet en da's dan weer niet zoquote:Op zondag 19 februari 2012 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij The Voice al hebben aangetoond populair te zijn en goed te vallen bij het publiek, Unibet kent de nummers zelf ook niet.
Maar die heeft wel aardige fanbase denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op basis daarvan zou Joan bv dan ook boven Tim D. moeten staan bij Unibet en da's dan weer niet zoEn zelfs Raffaela staat onder Tim.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:36 schreef BVO het volgende:
Vond het wel leuk, ook veel meer 'dance' achtig dan ik dacht aan de hand van eerdere preview.
Het is in ieder geval een nummer waar je iets van vindt, Kim's nummer is sowieso plaspauze of wegdutmoment.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond dat nummer van Rafaella best wel heel erg kut eigenlijk.
Dat is een goed punt.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een nummer waar je iets van vindt, Kim's nummer is sowieso plaspauze of wegdutmoment.
Goed voorgevoelquote:Op zondag 19 februari 2012 18:42 schreef Greys het volgende:
En Raf d'r nummer gaat straks tegen Joan loten, ik voel het
De winnaar van elk duel gaat naar de finale waarna de drie ''winnaars'' nogmaals hun liedje zingen en dan mogen we weer stemmen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel in tijdens het ballen graaien; hoe werkt het dan met duels?
En gaat Ruth zo nog zingen
Oke, dus 2 momenten om te stemmen voor de kijkers?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:08 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
De winnaar van elk duel gaat naar de finale waarna de drie ''winnaars'' nogmaals hun liedje zingen en dan mogen we weer stemmen.
Als de kijkers 2x mogen stemmen kan dat wel voordeliger zijn voor Joan, aangezien Raf niet zo populair is.. sprankeltje hoop!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dus 2 momenten om te stemmen voor de kijkers?
4 momenten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dus 2 momenten om te stemmen voor de kijkers?
Alsof dat niet ook weer gewoon gemanipuleerd wordtquote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als de kijkers 2x mogen stemmen kan dat wel voordeliger zijn voor Joan, aangezien Raf niet zo populair is.. sprankeltje hoop!
Als Afrojack er nou eens een leuke beat onder gooit, zie ik het nog wel goedkomen!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof dat niet ook weer gewoon gemanipuleerd wordt
Raffaela gaat naar Bakoe, let maar op. Met haar twee ooms.
Daar heb je wel een punt inderdaad...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof dat niet ook weer gewoon gemanipuleerd wordt
Raffaela gaat naar Bakoe, let maar op. Met haar twee ooms.
Oh zoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
4 momenten.
Na elk duel kan er worden gestemd.
Jep, vooral mensen uit Oost-Europese landen hebben het niet zo op donkere mensen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
Een unlikable en niet al te snuggere meid, ze heeft haar huidskleur voor het Eurovisie niet mee (nee, niet discriminerend, maar het is nou eenmaal een feit dat er op donkere mensen minder wordt gestemd, helaas) en het wordt weer zo'n dertien in een dozijn riedeltje waarbij ze quasi geil met vloeibare chocolade gaat lopen gieten
Hij maakt van het nationaal songfestival gewoon The Voice 2.0.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Maar John heeft wel een keer of zes letterlijk gezegd dat ie NIETS aan het toeval wil overlaten, dat gewoon het beste nummer naar Bakoe moet blablabla. Waarom dan dat gelul met battles? Laat ze dan gewoon alle zes los optreden en klaar, wie de meeste stemmen heeft van jury en publiek wint?
Maar nee, ineens moet er een buitenland jury bij die hij zou laten invliegen (en wij hebben de bewijzen al dat het gewoon Nederlanders zijn...) en ineens moet het met battles waarbij de twee beste nummers al meteen tegen elkaar moeten![]()
Ik heb vanaf het begin gewoon heel sterk het gevoel dat JOHN wil dat zij wintquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef grazz het volgende:
Ik snap niet waarom jullie denken da Raffaela MOET winnen? Zij is sowieso niet de beste zangeres en heeft dan wel een goed popnummer (op basis van het korte fragmentje, kan nog tegenvallen), maar ik geef Pearl meer kans hoor. Zij werd 2e bij the voice? Ze lijkt mij echt zo'n lievelingetje van iedereen. Ze heeft ook bewezen goed te kunnen zingen en onder druk te kunnen presteren. Ik denk dat Raff nog wel eens uit de bocht kan vliegen...
Maar hoe kunnen ze nou met die ballen bewust deze battle trekken?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Ach, ik gil al anderhalve week ofzo dat Joan niet tegen Raffa moet in the battles maar dat Ome John dat wel zo zal regelenIk kijk er echt niet van op, het was allemaal zo voorspelbaar
GUT WAT EEN TÓEVAL NOU TOCH WEER HE?
Uhuh...
John de Mol is net David Hasselhoff in Baywatch, die kan ALLES!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen ze nou met die ballen bewust deze battle trekken?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
John de Mol is net David Hasselhoff in Baywatch, die kan ALLES!
Graagquote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nou laat hem ons dan het Eurovisie winnen
Dus? Je hebt gelijk hoor, maar het mag nooit een argument zijn iemand daarom maar niet te sturen, vind ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
ze heeft haar huidskleur voor het Eurovisie niet mee (nee, niet discriminerend, maar het is nou eenmaal een feit dat er op donkere mensen minder wordt gestemd, helaas)
Tsja we weten natuurlijk niets zeker en het kan idd zijn dat hij wil dat Raffaela wint, maar als ik bijv denk aan The Voice, wat missch ook promotie kan gebruiken in andere landen. Is het mooi als Pearl wint want die is toch mooi nr 2 geworden (toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin gewoon heel sterk het gevoel dat JOHN wil dat zij wint
Als Joan de battle wint neem ik alles terug.
True. Maar een goede live zangeres is het ook niet plus inlikable en dat heeft Linda Wagenmakers destijds ook punten gekostquote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Je hebt gelijk hoor, maar het mag nooit een argument zijn iemand daarom maar niet te sturen, vind ik.
John? Ben jij het?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb het teruggekeken en het moet Raffaëla worden!
Joan is nog hetzelfde stukje, niets nieuws gehoord (maar is wel goed), maar de andere nummers zijn echt slecht.
Het is ook heel dubbel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef Fascination het volgende:
Aan de ene kant denk ik: ach, wat maakt het uit als Nederland weer een baggernummer inzendt en we afgaan als een gieter, kan ik wel om lachen. Aan de andere kant denk ik: gvd, ik wil eens dat het songfestival in Nederland wordt georganiseerd, zodat ik het eens mee kan maken.Ja, ik had eigenlijk vorig jaar in Duitsland moeten gaan, maar ja.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ddeff39e-690a-3977-a969-ccf2b54af54dquote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
Dan hebben ze tot nu toe een vreselijk kutfragmentje laten horen bij de presentatie dus?
Nou ik ben benieuwd zondag
Maar dan nog had ik liever dat een ander het zong
Ja, was ik daar ook maar bij. Had ik ook jou kunnen zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook heel dubbel.
Vorig jaar was mijn allertofste Eurovisiejaar ooit, ondanks dat we roemloos ten onder gingen en allerlaatste in de halve finale werden. Maar de sfeer in Dusseldorf was zo gaaf, dat het me geen reet meer kon schelen bijna dat we niet door waren
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, was ik daar ook maar bij. Had ik ook jou kunnen zien.
Of Griekenland. Dan mogen wij vast wel weer organiseren, net als in1980quote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus zullen we dan maar heel hard gaan duimen dat Duitsland weer wint?
Of België? Of Frankrijk ofzo?Ja of Nederland, maar...
![]()
België heeft wel vaker leuke nummers ingestuurd, ik vond die van afgelopen jaar eigenlijk ook best tofquote:Op zondag 19 februari 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus zullen we dan maar heel hard gaan duimen dat Duitsland weer wint?
Of België? Of Frankrijk ofzo?Ja of Nederland, maar...
![]()
België stuurt een meiske van 16 dit jaar, ook altijd wel goed voor een paar 'ahhh wat schattig' puntjesquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
België heeft wel vaker leuke nummers ingestuurd, ik vond die van afgelopen jaar eigenlijk ook best tof, dus ik zet m'n geld op België in.
A la ?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb al (serieus) gedroomd over Joan die dat nummer van haar zingt terwijl ze op de rand van het hele grote Eurovisiepodium zit, met haar gitaartje.
Dus dat moet ik gewoon nog even verwerken![]()
Nee echt op de rand, benen over de rand, vlak voor het publiekquote:
Hoor ze voor het eerst maar vind Rafaella toch de beste Eurovision-sound hebben, en daarna Tim (al heeft die ene beroerde Engels-uitspraak) En dat terwijl ik deze twee het minst sympathiek vind.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef grazz het volgende:
Nog ff de fragmenten voor de mensen die het gemist hebben
Hoe komt Oekraine aan een donkere zangeres?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat Raffaëla nog steeds de meeste kans maakt. Waarbij er dan op het ESF in onze halve finale 2 donkere zangeressen met een dance-nummer zouden meedoen, Nederland en Oekraïne, en dat is een tegenstander die nog weleens stemmen zou kunnen wegtrekken.
Volgens mij is ze oorspronkelijk Congolese. Maar waarom ze dan nu in Oekraïne woont, weet ik ook verder niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt Oekraine aan een donkere zangeres?
Do maar nietquote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
Daarom moet Do naar het songfestival..
Gewaagd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt Oekraine aan een donkere zangeres?
Wat een troep.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef grazz het volgende:
Nog ff de fragmenten voor de mensen die het gemist hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |