Nope, hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef Stefkeeh het volgende:
Worden de liedjes nog gepubliceerd voor 26 februari of niet?
Denk het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef Stefkeeh het volgende:
Worden de liedjes nog gepubliceerd voor 26 februari of niet?
Oke haha. Niet dat Raffaela de meest betrouwbare bron is.. Maar het zal wel kloppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het niet.
Raffaela zei in elk geval tijdens die bekendmaking van de kandidaten dat haar nummer op 26 februari pas voor het eerst helemaal te horen is.
Misschien op basis van naamsbekendheid en fanbase?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Greys het volgende:
Op Unibet is Pearl in elk geval nog steeds torenhoog favoriet (nog steeds geen idee op basis waarván, dan...). Joan is aardig geklommen, die stond eerst vlak boven Ivan op 15, maar is al voorbij Raffaela inmiddels:
[ afbeelding ]
Haha inderdaad.. haat aan Rafquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Oke haha. Niet dat Raffaela de meest betrouwbare bron is.. Maar het zal wel kloppen
Misschien is het wel helemaal geen saaie kutballad (of zijn ballades altijd saai en kut?)quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik word best verdrietig als we met zo'n saaie kutballad aan komen kakken, helemaal nu we in een zware halve finale in de eerste helft moeten optreden...
Met een stuk of 7 Balkan, Balkan, Balkan'squote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik word best verdrietig als we met zo'n saaie kutballad aan komen kakken, helemaal nu we in een zware halve finale in de eerste helft moeten optreden...
Echt, wat een oetlulquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef grazz het volgende:
En hij zei ook dat het NSF waarschijnlijk op maandag 28 feb is
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Het is toegestaan de inzending naar Baku te begeleiden, om daar met de productie te overleggen over visagie, decor, achtergrond etc. En dat dat nooit door Nederland is gedaan (true...) en dat hij dat nu wel gaat doen.
De politiek had niet moeten zeuren over zijn al dan niet eerlijke wijze van selecteren vindt ie, want er is crisis en dat is belangrijker.
Jeroen Pauw: "Je kunt je ook bedenken John hoe belangrijk Nederland het kennelijk vindt... dat zijn wel de mensen die naar jouw programma's kijken".
Oh hij zegt nu dat het toch wél op zondag de 26e is...quote:
Hij zei zondag 27 februariquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh hij zegt nu dat het toch wél op zondag de 26e is...
Oh 27e zelfs..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
Maandag 28 februari NSF.
Euh oh nee, zondag 27 februari.
BIJNA GOED, JOHN
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
En zei hij nou gewoon letterlijk dat het hem heel veel moeite had gekost om componisten over te halen om liedjes te schrijven voor de finalisten?
Het blijft een TROS feestje he, zangers op het plein enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken dat Tim Douwsma serieus kans maakt?
Unibet, kennelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Zouden er mensen zijn die denken dat Tim Douwsma serieus kans maakt?
Ik heb het idee dat Tim Douwsma een grotere fanbase heeft dan bv Pearl en Kim.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien op basis van naamsbekendheid en fanbase?
Ik heb mij er dit jaar nog helemaal niet in verdiept
Zei hij dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
En zei hij nou gewoon letterlijk dat het hem heel veel moeite had gekost om componisten over te halen om liedjes te schrijven voor de finalisten?
Het is een stukje verder deze keerquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
Hij zegt dat Duitsland vorig jaar gewonnen heeft
Bronquote:Ben Cramer boos op John de Mol
AMSTERDAM - Ben Cramer (64) is woedend op Songfestival-producent John de Mol. De zanger werkte zich tevergeefs in het zweet voor het Nationaal Songfestival. Tot de grote verbazing van Ben, die veel geld en tijd in het project stak, ondekte de zanger dat producent John de Mol vanaf het begin af aan al op zoek was naar een jonge artiest.
"Ik voel me gepakt gewoon, het is toch belachelijk", vertelt de furieuze Ben vrijdagavond in RTL Boulevard. “Zeg dan gewoon: 'we hebben jonge mensen nodig, tot die leeftijd insturen en voor de rest niets.' Dan had ik er vrede mee." Ben kwam niet door de voorselectie van het zangfestijn en spreekt over ‘een soort van discriminatie.’
De Mol produceert dit jaar het tv-programma en heeft de keuze van deelnemende artiesten direct naar zich toe getrokken. Vijf van de zes deelnemers aan het evenement komen uit de stal van de tv-producent. Op 26 februari wordt duidelijk wie Nederland in mei gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Oh dan is Ben 180 graden omgedraaid, want hij riep eerst steeds dat ie het helemaal niet erg vondquote:
Ik moest lachen!quote:
Het was te mooi om te laten liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest lachen!![]()
Meer kan ik er niet ver zeggen
quote:Een tweede deelname op het Eurovisiepodium zit er niet in, de liedjes die Ben zingt op het NSF 81: Retour en Marianne komen niet verder dan de achtste en tiende plaats. Ben Cramer was achteraf niet te spreken over de jury: "Het feit dat deze mensen nul punten gaven aan mijn lied Marianne is voor mij het bewijs dat ze muzikaal niet onderlegd zijn"
Meh, ik heb het niet zo op die mensen die zichzelf zo ongelooflijk geweldig vinden.quote:Een tweede deelname op het Eurovisiepodium zit er niet in, de liedjes die Ben zingt op het NSF 81: Retour en Marianne komen niet verder dan de achtste en tiende plaats. Ben Cramer was achteraf niet te spreken over de jury: "Het feit dat deze mensen nul punten gaven aan mijn lied Marianne is voor mij het bewijs dat ze muzikaal niet onderlegd zijn"
Wanvertoning tochquote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren het stuk bij Pauw & Witteman met John de Mol teruggekeken. Ik heb me kostelijk vermaakt:
Duitsland won vorig jaar![]()
En dat hele praatje over wel/niet toeval dat er zoveel The Voice kandidaten meedoen begon allemaal met 'Nee, het is níet toevallig'. En het hele monoloog eindigde vervolgens met dat het allemaal zo toevallig was
Wat me ook wel stoorde, is dat hij liet doorschemeren alle vrije inzendingen eigenlijk bagger te vinden. En dat het een verschrikkelijke taak was geweest om dat allemaal aan te horen. Ik twijfel er niet aan dat er veel rommel is ingezonden, maar er zijn genoeg nummers naar buiten gekomen die prima op een NSF hadden gepast.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb gisteren het stuk bij Pauw & Witteman met John de Mol teruggekeken. Ik heb me kostelijk vermaakt:
Duitsland won vorig jaar![]()
En dat hele praatje over wel/niet toeval dat er zoveel The Voice kandidaten meedoen begon allemaal met 'Nee, het is níet toevallig'. En het hele monoloog eindigde vervolgens met dat het allemaal zo toevallig was
En dat het hem zo vréselijk veel moeite had gekost om componisten te vinden en over te halen om nummers te schrijven voor de kandidatenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat me ook wel stoorde, is dat hij liet doorschemeren alle vrije inzendingen eigenlijk bagger te vinden. En dat het een verschrikkelijke taak was geweest om dat allemaal aan te horen. Ik twijfel er niet aan dat er veel rommel is ingezonden, maar er zijn genoeg nummers naar buiten gekomen die prima op een NSF hadden gepast.
Inderdaad geloof ik ook niet.. De Mol is flink aan het ''mollen'' geweestquote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat het hem zo vréselijk veel moeite had gekost om componisten te vinden en over te halen om nummers te schrijven voor de kandidaten![]()
Ik geloof er idd geen ene fuck van dat er niet één nummer ingezonden was bij de open inschrijving dat geschikt was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |