nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha. Dit topic wordt pas echt lachen als je de hele OP in de FOK! context leest en op de plek van Meryl Streep 'tong80' neer zet.
De foto lijkt wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha. Dit topic wordt pas echt lachen als je de hele OP in de FOK! context leest en op de plek van Meryl Streep 'tong80' neer zet.
Ze probeerde de film te stelen met haar rol.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar niet zo geweldig. Al die films van haar zijn behoorlijk![]()
![]()
kan werkelijk geen enkele film bedenken die ik geweldig vond. The Deer Hunter misschien maar zeker niet vanwege haar.
Mooi voorbeeld. Wordt gezien als de actrice van de elite.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Met Diane Keaton heb ik dat zelfde gevoel trouwens ook
quote:
Wat vind je zo goed aan haar ?quote:
Zo. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:01 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht een paar maanden geleden nog dat ze Nederlandse was
Oh crap, iemand was me al voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef BertV het volgende:
Hans Dorrestijn heeft er een liedje over.
De sterren van het witte doek
Leiden tot spanning in mijn broek
En ik wou dat ik met ze sliep
Maar dat geldt niet voor Meryl Streep
Mooie film. Juist omdat ze niet kon overacteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Aliana het volgende:
Toen ik 8 was ongeveer keek ik altijd "Falling in Love"
Met Meryl en Robert De Niro.
Dus ik ben fan.
En ik was natuurlijk ook helemaal verliefd op Bob!
(Ik zou hem nu nog steeds niet afwijzen.. )
[ afbeelding ]
Die twee hebben anders een paar prachtrollen gespeeld. En dan heb ik het niet over Scarface (quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:07 schreef Weakling het volgende:
Sowieso is het tot grote hoogte ophemelen van acteurs en actrices onzinnig vind ik. Bijvoorbeeld: Al Pacino en Robert De Niro, daar gebeurt dat ook vaak bij. Geen slechte acteurs hoor, maar om ze nou op een voetstuk te zetten ... neuh. Zo ook bij mevrouw Streep. Ongetwijfeld typisch Nederlands "maaiveld" gedrag van me, maar ach.
Maar in beide gevallen is hun laatste echt sterke rol/film ook alweer een jaar 12-13 geleden en dat heeft Streep niet. Als Pacino en De Niro in kutfilms meedoen, dan zijn ze zelf ook heel zwak, daar waar Streep in bagger nog altijd een bepaald niveau haalt en een zeldzaam lichtpunt is, de enige die ervoor zorgt dat de film nog een beetje de moeite waard is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die twee hebben anders een paar prachtrollen gespeeld. En dan heb ik het niet over Scarface ().
quote:HANS DORRESTIJN MERYL STREEP LYRICS
De sterren van het witte doek
Leiden tot spanning in mijn broek
En ik wou dat ik met ze sliep
Maar dat geldt niet voor Meryl Streep
Dat akelige muizennest
Heeft veel mooie films verpest
Als Streep naast Robert redford staat
Kijk ik verrukt naar zijn gelaat
Denk, wat een kerel wat een vent
Wat heeft die Redford een talent
Die in een vrijscene acteert
Dat die Meryl Streep begeert
Een vrijpartij met Meryl Streep
Ik verdronk nog liever in 't Marsdiep
Ik denk als ik haar gadesla
Ik zie nog liever ijsbergsla
Tante Streep Sidonia
Zeg op 't Stadhuis nooit, Ja ik wil
Tegen Streep Streep Streep Meryl
Ze baart geen kind maar kikkerdril
Streep Streep Streep Streep Meryl
Verzoop nog liever in de Dordtsche Kil
Meryl Streep Meryl Streep
Ik geloof niet dat God haar schiep
Weet u wat ze werkelijk is
Een asperge met een groeistoornis
Die acterende verkoudheid Meryl Streep
Die Hollywoodse neuspoliep
Vannacht de herhaling.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Tong je bent toch wel DWDD aan het kijken heh?
Mevrouw werd even doorgezaagd door Dorrestijn en Gremdaat.quote:
Ik denk dat Meryl Streep het wel supererg vindt dat Hans Dorrestijn niet met haar wil vrijen, want Hans is echt superknap. Ik heb serieus nog nooit zo'n knappe man gezien. Het is daarom compleet logisch dat hij geen genoegen neemt met Meryl Streep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Hans Dorrestijn is het roerend met je eens (ik ook trouwens):
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |