In 2006 misschien. Als Djokovic zijn goede 2011 niveau haalt is hij ruim favoriet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar verloor op RG en had moeten verliezen in New York. En als Federer zijn niveau haalt zie ik hem als favoriet tegen welke Djoko hij ook speelt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als Djokovic zijn goede 2011 niveau haalt is hij ruim favoriet.
Voor mij niet. Als Federer zijn hoogste niveau haalt is hij favoriet tegen de 2011 Djoko.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In 2006 misschien. Als Djokovic zijn goede 2011 niveau haalt is hij ruim favoriet.
En ach, US open. In zowel RG als US Open had Djokovic niet zo achter moeten komen. Het werkt beide kanten op.
Tegen deze Djoko van vandaag zeker. Alleen Nadal is juist weer een probleem voor Fedje. Maar wie weet hoe Djoko tegen Murray speelt. Kan zomaar weer anders zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Szura het volgende:
Dit toernooi staat Federer gewoon te heersen, als we kijken naar de huidige vorm is Federer gewoon torenhoog favoriet.
Absoluut niet. Federer zijn beste outdoor wedstrijd in de laatste 2 jaar was RG. En Djokovic was goed maar niet op zijn best en serveerde voor de 4e set.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als Federer zijn hoogste niveau haalt is hij favoriet tegen de 2011 Djoko.
En een beetje onzin over RG en de US open. Op RG was hij gewoon beter. Op de US Open had hij juist mazzel dat Federer gewoon instortte voor een groot gedeelte van die partij.
Hier gaan we toch niet uitkomen. Ik ben oneens met vrijwel allesquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Federer zijn beste outdoor wedstrijd in de laatste 2 jaar was RG. En Djokovic was goed maar niet op zijn best en serveerde voor de 4e set.
Totaal geen onzin. Djokovic serveerde voor sets die hij niet won, stond voor in de eerste set van RG, verloor een tiebreak net aan.
Het waren twee wedstrijden die beiden kanten op konden en ze wonnen er beiden 1.
De praktische bezwaren die genoemd worden in de laatste alinea wegen dus niet op tegen de idealistische ideeën rond vijfsetters voor dames. Verrassendquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef borisz het volgende:
Tennis in de economist --> http://www.economist.com/(...)/te/bl/comingupshort
Dit is bovendien de waarheid, die vrouwen hebben ons weer eens mooi bij de ballenquote:Having enjoyed success as things stand, they have little incentive to call for a physically taxing change, especially as tournaments like Wimbledon now pay them equal prize money to the men.
De subjectiviteitskaart is leuk verzoenend en zo, maar werkt hier totaal niet. Het is duidelijk dat een goede 2011 Djokovic favoriet is en een legendarisch jaar met 3-1 tegen Federer me daar meer dan voldoende bewijs voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier gaan we toch niet uitkomen. Ik ben oneens met vrijwel alles.
Jij bent favoriet van Djoko, ik van Federer. Jij ziet het meer vanaf de Djoko kant en ik van de Federer kant en daar zullen we allebei wat te subjectief over zijn..Ik ga nu zeggen dat ik wel vind dat Federer beter was tijdens die partijen, jij zal zeggen dat Djoko het was.
Het maakt me ook niet zoveel meer uit. Die partijen zijn gespeeld. Het gaat om het nu.
Het had leuk geweest om Federer op zijn absolute top te zien tegen Djokovic van vorig jaar, maar als Djoko nu zo zou spelen als vorig jaar dan maakt de Federer van nu in principe weinig kans.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De subjectiviteitskaart is leuk verzoenend en zo, maar werkt hier totaal niet. Het is duidelijk dat een goede 2011 Djokovic favoriet is en een legendarisch jaar met 3-1 tegen Federer me daar meer dan voldoende bewijs voor.
Ik ben het verder wel met je eens dat je gekleurd bent met je mening over Federer.
3-1 waarvan 2 best of 3 en waar Federer ipv 1 eigenlijk 2 GS partijen had moeten winnen. Dus zo groot is dat bewijs niet. En Djokovic zal wel favoriet zijn tegen Federer, maar wanneer Federer zijn beste tennis speelt zie ik hem Djokovic verslaan. Ook die van 2011. (wat hij dus 1x deed en 2x had moeten doen)quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De subjectiviteitskaart is leuk verzoenend en zo, maar werkt hier totaal niet. Het is duidelijk dat een goede 2011 Djokovic favoriet is en een legendarisch jaar met 3-1 tegen Federer me daar meer dan voldoende bewijs voor.
Ik ben het verder wel met je eens dat je gekleurd bent met je mening over Federer.
Heeft Murray überhaupt wel eens een top 4 speler op een GS verslagen? (behalve zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef franklop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de finale wordt gewoon Murray - Nadal
Ehm.. Nadal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Heeft Murray überhaupt wel eens een top 4 speler op een GS verslagen? (behalve zichzelf)
Hij heeft Nadal 2x verslagen. Tegen Fedje en Djoko heeft hij nooit echt veel gespeeld op GS> Tegen Djoko alleen vorig jaar, en Fedje in 2 finales.Dus tsja, top 4 verslaan krijgt ie niet zoveel de kans voorquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Heeft Murray überhaupt wel eens een top 4 speler op een GS verslagen? (behalve zichzelf)
En in 2008 op de USO. Toen was Nadal de nummer 1.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Oh ja 2 jaar terug op AO. Maar dan nog
2006 super-duper-allerbeste-ooit Federer is onbespeelbaar voor iedereen, inclusief 2011 Djokovic. Hij is wel een van de weinige spelers die het nog leuk/spannend had kunnen maken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Het had leuk geweest om Federer op zijn absolute top te zien tegen Djokovic van vorig jaar, maar als Djoko nu zo zou spelen als vorig jaar dan maakt de Federer van nu in principe weinig kans.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef franklop het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de finale wordt gewoon Murray - Nadal
Kreunfestijn...quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:51 schreef luckass het volgende:
Alsjeblieft geen Azarenka - Sharapova.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
Maar minder belangrijk: wie gaan er bij de vrouwen naar de finale?
Ik denk:
Clijsters - Kvitova.
Belangrijker dan wie er bij de mannen naar de finale gaan?!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
Maar belangrijker: wie gaan er bij de vrouwen naar de finale?
Halve finales:
Kim Clijsters BEL (11) - Victoria Azarenka BLR (3)
Maria Sharapova RUS (4) - Petra Kvitova CZE (2)
Ik denk:
Clijsters - Kvitova.
Azarenka-Kvitova.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
Maar belangrijker: wie gaan er bij de vrouwen naar de finale?
Halve finales:
Kim Clijsters BEL (11) - Victoria Azarenka BLR (3)
Maria Sharapova RUS (4) - Petra Kvitova CZE (2)
Ik denk:
Clijsters - Kvitova.
Errani speelde het hele toernooi al geweldig en het is iemand waartegen het heel lastig spelen is als ze in vorm is, ook voor de toppers. Dat zegt me niet zoveel. Kvitova kan echter vaak wat meer brengen in de eindfase van een toernooi en op belangrijke momenten in een wedstrijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Belangrijker dan wie er bij de mannen naar de finale gaan?!Hier kom je niet weg met een subjectieviteitsargumentje...
Clijsters-Kvitova zou wel een goede finale zijn, maar Kvitova was mwah tegen dat Italiaanse geval.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Belangrijker dan wie er bij de mannen naar de finale gaan?!Hier kom je niet weg met een subjectieviteitsargumentje...
Clijsters-Kvitova zou wel een goede finale zijn, maar Kvitova was mwah tegen dat Italiaanse geval.
Denk het wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
Is er ook iemand die de wekker gaat zetten om een van de halve finales te bekijken bij de vrouwen?
Hell no. Fuck vrouwentennis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
Is er ook iemand die de wekker gaat zetten om een van de halve finales te bekijken bij de vrouwen?
Maria is 4e kanshebster wat mij betreft, dus ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef fliert het volgende:
Als Maria het toernooi wint wordt ze #1
en daar vind ik niks mis mee
Vind het eigenlijk ook maar een beetje achterhaalde discussie. Best-of-5 bij de vrouwen gaat niet meer gebeuren, is de andere kant op waar vrijwel niemand meer op zit te wachten. Ik geloof ook niet zo dat het vrouwentennis minder atletisch is omdat er minder serve-volley wordt gespeeld. De Bartoli van de foto lijkt trouwens meer op Kleybanova.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De praktische bezwaren die genoemd worden in de laatste alinea wegen dus niet op tegen de idealistische ideeën rond vijfsetters voor dames. Verrassend
[..]
Dit is bovendien de waarheid, die vrouwen hebben ons weer eens mooi bij de ballen
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als Federer zijn hoogste niveau haalt is hij favoriet tegen de 2011 Djoko.
[...]
Ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
the most important thing I had the calmquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
Hé, hier is iets bijzonders aan de hand. Nadal zegt dat Federer de favoriet is voor hun partij en plaatst zichzelf dus in de underdogpositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |