Hier net zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef alors het volgende:
ik moet eigenlijk lerenmaarja maarja..
daar staat/stond ie om bekendquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het ziet er idd steeds slechter uit, maar opgeven vanwege vermoeidheid en pijntjes zonder ECHTE blessure?
Jammer dat Murray daarna weer kansloos tegen Nadal of Federer zal verliezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Als Murray gewoon zo speelt zoals hij de laatste maanden speelt (en het is geen finale dus dat zal wel lukken) dan gaat ie Djoko pakken hoor. Zelfs als Djoko zijn niveau beter is dan het nu is. Het is geen 2011 Djoko
misschien pakt ie dan dit keer een setquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat Murray daarna weer kansloos tegen Nadal of Federer zal verliezen.
2011 bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2010 belde, het wil zijn Djokovic terug.
Djokovic worstelt zich erdoor.
Nee, belabberde service, lichamelijk gezeik, moeizaam vechtend winnen met middelmatig tennis, klinkt als de Djokovic van 2010.quote:
Ja ik verwacht hooguit een 6-2tjequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:59 schreef Jaytonism het volgende:
De derde set zal wel snel gaan, denk ik zo..
Inderdaad, de finale verliest hij, ongeacht tegen wie hij speelt. Maar vermoedelijk Murray-Federer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Als Murray gewoon zo speelt zoals hij de laatste maanden speelt (en het is geen finale dus dat zal wel lukken) dan gaat ie Djoko pakken hoor. Zelfs als Djoko zijn niveau beter is dan het nu is. Het is geen 2011 Djoko
Onmogelijk te zeggen. Nadal doet het in z'n broek voor hem bijvoorbeeld. Nadal heeft tegen Federer een betere match-up dus als hij die verslaat staat ie toch weer in de finale, wat weer gunstiger is voor Djokovic.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Inderdaad, de finale verliest hij, ongeacht tegen wie hij speelt. Maar vermoedelijk Murray-Federer.
Staat nu ook wat minder druk op, in vergelijking met de ontknoping van de tweede set.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:
Nole staat nu wel weer geweldig te spelen trouwens.
We hadden het over Murray in de finale, ongeacht tegen wie hij speelt...geloof ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Onmogelijk te zeggen. Nadal doet het in z'n broek voor hem bijvoorbeeld. Nadal heeft tegen Federer een betere match-up dus als hij die verslaat staat ie toch weer in de finale, wat weer gunstiger is voor Djokovic.
Het kan ook gewoon even wat worstelen zijn omdat dit de eerste echte tegenstand is die hij krijgt sinds een paar maanden. Het kan hem ook gewoon enorm sterken. De laatste 3 games waren in ieder geval weer zoals vanouds indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Staat nu ook wat minder druk op, in vergelijking met de ontknoping van de tweede set.
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hadden het over Murray in de finale, ongeacht tegen wie hij speelt...geloof ik
En Murray wil geen van de 3 hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef TheGeneral het volgende:
Heel simpel:
Nadal wil niet tegen Djoko
Federer wil niet tegen Nadal
Djokovic wil niet tegen Federer
Zo hebben ze alle drie iemand waar ze liever niet tegen spelen.
Murray willen alle 3 de spelers wel hebben.
In de finale niet neequote:
Mwa, Djokovic won vorig jaar 3 van de 4 ontmoetingen. Denk niet dat het nu nog uitmaakt voor Djokovic. Nadal, Federer, Murray, het wordt allemaal moeilijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef TheGeneral het volgende:
Heel simpel:
Murray gaat ongeslagen dit jaar door met een Golden CYGSquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef TheGeneral het volgende:
Heel simpel:
Ik juist alleen tegen Federer, niet tegen Nadalquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef Szura het volgende:
Ik geef Murray in de finale alleen kans tegen Nadal, niet tegen Federer.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik juist alleen tegen Federer, niet tegen Nadal
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef Szura het volgende:
Ik geef Murray in de finale alleen kans tegen Nadal, niet tegen Federer.
Maar verloor op RG en had moeten verliezen in New York. En als Federer zijn niveau haalt zie ik hem als favoriet tegen welke Djoko hij ook speelt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, Djokovic won vorig jaar 3 van de 4 ontmoetingen. Denk niet dat het nu nog uitmaakt voor Djokovic. Nadal, Federer, Murray, het wordt allemaal moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |