Het zou me niet verbazen inderdaad....quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
Ik gok dat ie em opgeeft straks. Als ik hem dan over die baan zie bewegen, dan zit dat toch niet echt goed.
Die gaat echt niet opgeven hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
Ik gok dat ie em opgeeft straks, mocht hij deze set verliezen. Als ik hem dan over die baan zie bewegen, dan zit dat toch niet echt goed.
Je ziet het er aan af jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
Ik gok dat ie em opgeeft straks, mocht hij deze set verliezen. Als ik hem dan over die baan zie bewegen, dan zit dat toch niet echt goed.
Als er iemand is die dat wel eens doet....quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die gaat echt niet opgeven hoor.
Het ziet er idd steeds slechter uit, maar opgeven vanwege vermoeidheid en pijntjes zonder ECHTE blessure?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
Hier net zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef alors het volgende:
ik moet eigenlijk lerenmaarja maarja..
daar staat/stond ie om bekendquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het ziet er idd steeds slechter uit, maar opgeven vanwege vermoeidheid en pijntjes zonder ECHTE blessure?
Jammer dat Murray daarna weer kansloos tegen Nadal of Federer zal verliezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Als Murray gewoon zo speelt zoals hij de laatste maanden speelt (en het is geen finale dus dat zal wel lukken) dan gaat ie Djoko pakken hoor. Zelfs als Djoko zijn niveau beter is dan het nu is. Het is geen 2011 Djoko
misschien pakt ie dan dit keer een setquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat Murray daarna weer kansloos tegen Nadal of Federer zal verliezen.
2011 bedoel je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2010 belde, het wil zijn Djokovic terug.
Djokovic worstelt zich erdoor.
Nee, belabberde service, lichamelijk gezeik, moeizaam vechtend winnen met middelmatig tennis, klinkt als de Djokovic van 2010.quote:
Ja ik verwacht hooguit een 6-2tjequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:59 schreef Jaytonism het volgende:
De derde set zal wel snel gaan, denk ik zo..
Inderdaad, de finale verliest hij, ongeacht tegen wie hij speelt. Maar vermoedelijk Murray-Federer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef Norrage het volgende:
Als Murray gewoon zo speelt zoals hij de laatste maanden speelt (en het is geen finale dus dat zal wel lukken) dan gaat ie Djoko pakken hoor. Zelfs als Djoko zijn niveau beter is dan het nu is. Het is geen 2011 Djoko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |