En ja hoorquote:
Kan niet slechter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit goed? Ik luister weinig tot geen rap dus misschien is het mijn niet getrainde gehoor.
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alexander Klopping? Ik heb stiekem een kleine crush op hem.
Ja ik vind het goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit goed? Ik luister weinig tot geen rap dus misschien is het mijn niet getrainde gehoor.
neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
MC-martin is wel slechter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh in dat geval ben ik fan. Ik houd van uitersten.
Hij heeft er net haar op waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.
Nope, anders zou ik daar ook zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef starla het volgende:
Ze hebben het hele hockeyteam van a'dam uitgenodigd?
Nee, de lokale barista's,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef starla het volgende:
Ze hebben het hele hockeyteam van a'dam uitgenodigd?
Mijn zus zei ooit, toen hij nog niet heel bekend was, dat hij echt de mannelijke Tegan isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.
Klinkt inderdaad als een Servische huurmoordenaar.quote:
quote:
Mijn Twitter is al een trendsetter dus heb ik niet meer nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
nee maaaann!
Dan kan ik zien of mijn matties me serieus nemen swa.
Maar blijft een kutidee.quote:
Ja, maar ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Twitter is al een trendsetter dus heb ik niet meer nodig.
Heb jij wel goede presentatietechnieken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:16 schreef starla het volgende:
Gast moet iets meer aan zijn presentatietechnieken werken.
Ik snap de toegevoegde waarde van zijn App niet, lijkt me wel een eerste voorwaarde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij wel goede presentatietechnieken?
Eens!quote:
Hij snapt het zelf ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde van zijn App niet, lijkt me wel een eerste voorwaarde.
Welke app?quote:
Het appjequote:
nee informatie over die reclamequote:
Ik hakkel iig niet de eerste 20 seconden van mijn verhaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij wel goede presentatietechnieken?
Nee maar ja Klopping is zo wereldvreemd als wat, dus dan vindt ie het al gauw geniaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze houden nou niet direct briljante pitches
En dat voor een vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:20 schreef Knuck-les het volgende:
Dit is wel een degelijk idee, mits het goed werkt.
Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die Klopping nou voor stickers op z'n laptop geplakt.
Ok. Heet hij gewoon Smoofie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volg Smoofie, dus dan ben je vanzelf stoer.
Precies, 50% kans dat er een fout in het excelbestand zit...ik vind het nogal vaag...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef Tegan het volgende:
Ik vraag me ook af hoe ze aan die cijfers komen...
Net zoals vroeger bij een schooltas. Lekker retro.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft die Klopping nou voor stickers op z'n laptop geplakt.
Ik zat eraan te denken, ja. Zou hij zijn boeken ook nog kaften?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals vroeger bij een schooltas. Lekker retro.
Reken maar van Jazz!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Specularium het volgende:
Wees verschillig blijft een goeie grap.
Nico heeft me een 10 minuten durende facepalm gegeven zojuistquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef starla het volgende:
Ik ga een Nico-app maken. Een soort kutgedichtgenerator waarbij je een aantal onderwerpen kunt invoeren, die de app verwerkt tot de prutsproza zoals we van hem kennen.
Voor financiële steun kun je bij mij terecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef starla het volgende:
Ik ga een Nico-app maken. Een soort kutgedichtgenerator waarbij je een aantal onderwerpen kunt invoeren, die de app verwerkt tot de prutsproza zoals we van hem kennen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Duikeendje Hij houdt je bij met de laatste Ten Have dreigementen.
Kijk eens in app stores zonder controlesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik wil weleens wat van die rare apps zien, die niet door de ballotage komen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog de Lucky zien?
http://t.co/qNmChZzm
"Er zijn natuurlijk ook wel belangrijke dingen in de politiek op dit moment, maar dat kan ik nu niet vertellen."quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog de Lucky zien?
Er is een fout of er is geen fout in een cell.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, 50% kans dat er een fout in het excelbestand zit...ik vind het nogal vaag...
Fixedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Redelijk.
Stukje met Nico was oke. het enige wat oke was.
Zou die geweigerd zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Toch nog de Lucky zien?
Omdat ie niet leuk is jaquote:
Waar is Jeroen van der Boom?quote:- Met Barbara Baarsma, Marike Stellinga en Mathijs Bouman praten we over het Wereld Economisch Forum in Davos dat vandaag is begonnen.
- Beau van Erven Dorens over zijn nieuwe show ‘The Winner is…’ Het is een talentenshow voor zangers waarin de deelnemers ook strijden om geld.
- Met Dagan Cohen praten we over de nieuwste trends op YouTube.
Muziek is er van Moss, tafeldame is Halina Reijn en Nico Dijkshoorn dicht.
Wordt geen flopquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:09 schreef koemleit het volgende:
De hoeveelste flop op rij wordt dit van Beau?
Ik denk het wel, Job.quote:
Ik wilde wat anders, maar kan er niet aan wennen.quote:
Het was ook niet zo een mooi smurfplaatje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wilde wat anders, maar kan er niet aan wennen.
In Davos?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft Prof. Dr. Barbara Baarsma vandaag live gehoord en gezien tijdens een congres.
Matthijs wil wel tegelijk met haar naar de WC.quote:
Dat wil Matthijs met iedereen, ook met Prem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Matthijs wil wel tegelijk met haar naar de WC.
Om er naast te staan plassen... spetter spetter op de grond...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Matthijs wil wel tegelijk met haar naar de WC.
Ik wel!quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, of in ieder geval wel aantrekkelijk
Klagen, daar houden we hier niet van!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk voor het eerst de livestream ipv de tv. Wat zitten ze daar te klagen joh stelletje negatievelingen. Hier zijn we tenminste gezellig.
Wacht maar tot het bandje komt spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klagen, daar houden we hier niet van!
We kunnen elkaar de put in praten, maar we kunnen elkaar ook úit de put praten! Denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Wordt het nu niet een self fulfilling prophecy?
Het wordt alleen maar erger HAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de put in praten, maar we kunnen elkaar ook úit de put praten! Denk ik.
Zullen we het laatste doen hier? We zijn tenslotte gezelligquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de put in praten, maar we kunnen elkaar ook úit de put praten! Denk ik.
Ik heb een kut computer op mijn werk... en ik kan niet paginas per IP instellen helaas.quote:
OK. Ik vind het superonhandig altijd met pagina's.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb een kut computer op mijn werk... en ik kan niet paginas per IP instellen helaas.
je hebt een smurffetish?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Was ik maar blauw![]()
op een andere manier dan
Ik mag vrijdag pas weer zuipen! (van mezelf)quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Was ik maar blauw![]()
op een andere manier dan
Nee, dorst.quote:
Ik morgen weer, vrijdag ben ik vrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag pas weer zuipen! (van mezelf)
Combo breakerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit topic is overgenomen door modjes
"verwijder geselecteerde posts"quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samenvatting: Nobody knows! (the trouble I've seen)quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit onderwerp is trouwens wel heel nietszeggend voor de hoeveelheid woorden die ze eruit burpen.
krijg je he, als MSN down isquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Veels te koud, ik moet mij op mijn gezin richtenquote:
Vanavond de beste van 2007?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja daar heb je die gast die altijd veels te laat is met youtube filmpjes
Tegelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef -Willempie- het volgende:
Derksen heeft toch met Halina liggen batsen? Of was Mulder dat?
Als Halina koffie drinkt, lijkt het alsof ze dat acteert.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:52 schreef -Willempie- het volgende:
Derksen heeft toch met Halina liggen batsen? Of was Mulder dat?
Tis groene theequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Halina koffie drinkt, lijkt het alsof ze dat acteert.
De wereld zou er beter uitzien zonder bejaarden, kinderen en katten.quote:
Hij kijkt youtube en praat daarover alsof hij er verstand van heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Jivis het volgende:
Wat heeft deze man bereikt dat hij als zogenoemde 'deskundige' over Youtube filmpjes mag praten?
Vraag ik me ook af iddquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Jivis het volgende:
Wat heeft deze man bereikt dat hij als zogenoemde 'deskundige' over Youtube filmpjes mag praten?
Gaat ook lekker met z'n partij. 17 zetelsquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een irritant mannetje is die Cohen zeg...
Zullen ze wel per ongeluk aan vast zitten en hij ziet er ook niet uit alsof-ie iets anders nuttigs kan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Jivis het volgende:
Deze kerel heet ook Cohenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat ook lekker met z'n partij. 17 zetels
Hij pakt gewoon wat filmpjes met veel views, en legt uit wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef Jivis het volgende:
Ja idd, echt dit is net zoiets als moppen ontleden die iedereen al kent. Doe het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgende keer als ik kut filmpjes wil zien zet ik youtube wel aan.
Hij weet wel alle view aantallen uit z'n hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon wat filmpjes met veel views, en legt uit wat er gaat gebeuren
Precies ja. Geef mij zo'n baan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon wat filmpjes met veel views, en legt uit wat er gaat gebeuren
quote:
Ik denk dat Claudia echt dúbbel had gelegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Eenskijken het volgende:
youtube filmpjeswho fucking cares. echt.. en daar gaat onze belasting naartoe..
Reken maar van Jazz!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |