En ja hoorquote:
Kan niet slechter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit goed? Ik luister weinig tot geen rap dus misschien is het mijn niet getrainde gehoor.
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alexander Klopping? Ik heb stiekem een kleine crush op hem.
Ja ik vind het goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit goed? Ik luister weinig tot geen rap dus misschien is het mijn niet getrainde gehoor.
neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
MC-martin is wel slechter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh in dat geval ben ik fan. Ik houd van uitersten.
Hij heeft er net haar op waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.
Nope, anders zou ik daar ook zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef starla het volgende:
Ze hebben het hele hockeyteam van a'dam uitgenodigd?
Nee, de lokale barista's,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef starla het volgende:
Ze hebben het hele hockeyteam van a'dam uitgenodigd?
Mijn zus zei ooit, toen hij nog niet heel bekend was, dat hij echt de mannelijke Tegan isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor. Hij is nog clean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |