zou jij evt/ niet kunnen ?quote:
Wij zien elkaar als het goed is volgende week misschien kan ik het dan voor DJMO meenemen. Ik weet niet of je wel eens in Delft moet zijn want dan kan je het ook op mijn werk langsbrengen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Aarlanderveen is vlak bij mij in de buurt, maar ik kom dan weer niet vaak bij DJMO in de buurt.
Dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nog niet of ik de 4e erbij ben, zoals de zaken er nu voorstaan namelijk niet.
het heeft geen idioot veel haast om bij mij te komen, (als het maar binnen het half jaar isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Aarlanderveen is vlak bij mij in de buurt, maar ik kom dan weer niet vaak bij DJMO in de buurt.
hmm, lief aanbod, maar ik geloof nooit dat jij met een (schommel)wieg de trein in gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wij zien elkaar als het goed is volgende week misschien kan ik het dan voor DJMO meenemen. Ik weet niet of je wel eens in Delft moet zijn want dan kan je het ook op mijn werk langsbrengen.
Als het me lukt om 350 rookworsten per trein te vervoeren dan moet schommelwieg geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmm, lief aanbod, maar ik geloof nooit dat jij met een (schommel)wieg de trein in gaat
uhhh... okequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Heb een andere afspraak die de hele dag duurt....
Heb ik wat gemist, offf..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nog niet of ik de 4e erbij ben, zoals de zaken er nu voorstaan namelijk niet.
LOL, wutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
Als het me lukt om 35
[..]
Als het me lukt om 350 rookworsten per trein te vervoeren dan moet schommelwieg geen probleem zijn.
Ach so.. nee, daar zal ik sowieso niet bij zijn, dan zit ik in Zeeland..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jaleesa aanmoedigen met haar sponsor sport activiteiten
Ik viel bijna in slaap en nu heb je mij wakker gemaakt.quote:
Doe je het weer.quote:
http://www.livingsocial.c(...)films-en-elektronicaquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:47 schreef Ganzz het volgende:
Dat klinkt interessant!
(Heeft ook eigen domein met een allcatch email)
Edit:
Ik kan die van BOL niet vinden?
Jaja!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
Ik zit ondertussen van wat lekkere videoclips te genieten ipv een film.
A dirty mind is a joy forever?quote:
quote:
Maar.. kun je ze ook allemaal in een keer gebruiken?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar.. kun je ze ook allemaal in een keer gebruiken?
Niet gek, zo'n aanbieding. Als je er tenminste ten volle gebruik van kunt maken
Heb er al 15 extra besteld, komen morgen binnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
Ik zou er nog 1 bonnetje bij doen dan. Scheelt je nog een tientje
Ik zit nu op ongeveer 60quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel van die bonnetjes kun je bestellen?
En dan noemt DJMO mij knotsknettergek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit nu op ongeveer 60
Kost wel wat moeite, maar dan heb je ook wat.
DJMO vind mij niet knettergek, die vind mij liefquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan noemt DJMO mij knotsknettergek.
Ook jij kan het hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, hoezo knettergek. Als het kan..
Als ik het kon had ik het ook gedaan waarschijnlijk. Er is genoegs leuks om uit te kiezen, misschien had ik dan eindelijk eens een digitale spiegelreflexcamera of homecinema besteld. Scheelt toch de helft..
Nee. Ik betaal per bon 10 euro, dus 750 euro / 20 euro = 38 bonnen x 10 euro = 380 euro. Die bonnen heb ik echter al betaald, dus het restbedrag is het enige dat ik nu nog hoef te betalenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Hoe werkt dat nu precies? Is die 30 alles wat jij hoeft te betalen?
Maarrrr.. ik heb maar 1 e-mailadres? Ik kreeg het idee dat je er meerdere e-mailadressen voor moet hebben..quote:
Nouja, maar dat bedoel ik dus. Dat is me teveel gedoe. Hoe lang ben je in vredesnaam wel niet bezig om bij hotmail 60 of meer e-mailadressen aan te maken..quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Per email kan je een aanvragen. Dus meer emails aanmaken
Ik heb een domein, en daarbij zit een e-mail instelling dat alles dat naar @domeinnaam.nl wordt gestuurd, doorgestuurd kan worden naar mijn persoonlijke e-mail adres. Dus a@domeinnaam.nl, b@domeinnaam.nl en c@domeinnaam.nl gaan allemaal naar mijn persoonlijke email toequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar dat bedoel ik dus. Dat is me teveel gedoe. Hoe lang ben je in vredesnaam wel niet bezig om bij hotmail 60 of meer e-mailadressen aan te maken..
* JK1982 is niet zo handig op digitaal/internet/social-mediagebied
catch all mail adres op je eigen domeinquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Per email kan je een aanvragen. Dus meer emails aanmaken
Bol accepteert het, zijn al veel meer mensen die iMacs, iPhones en meer van zulke handel besteld hebben. 60 Inch LG plasma tv`s enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
En trouwens, ergens ben ik dan weer zo'n lul die denkt: zou Bol of die andere site dit echt accepteren, of kun je er later gezeik mee krijgen? Ja, ik weet het.. Ben een schijtbak wat dat betreft..
Dat is niet gek.. Maar zoals gezegd, daar heb ik geen verstand van helaasch..quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een domein, en daarbij zit een e-mail instelling dat alles dat naar @domeinnaam.nl wordt gestuurd, doorgestuurd kan worden naar mijn persoonlijke e-mail adres. Dus a@domeinnaam.nl, b@domeinnaam.nl en c@domeinnaam.nl gaan allemaal naar mijn persoonlijke email toe
Als je wil, kan ik speciaal voor jou een catch-all aanzetten op een ander domein. Dan kan je het ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is niet gek.. Maar zoals gezegd, daar heb ik geen verstand van helaasch..
Maar jij hebt dus een iPhone 4s besteld?
(Ik ga even een rondje lopen en broodje eten, brb)
Maar als ik het goed begrijp koop je dus een waardebon van 20 euro voor 10 euro en voor meerdere bonnen gebruik je dus verschillende email adressen? Jammer dat ik op mijn wek zit thuis had ik betere mogelijkheden.quote:
Juustem!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp koop je dus een waardebon van 20 euro voor 10 euro en voor meerdere bonnen gebruik je dus verschillende email adressen? Jammer dat ik op mijn wek zit thuis had ik betere mogelijkheden.
Klinkt interessant. Ergens zou ik ook best een ¤ 400,= of ¤ 500,= willen investeren, kan dan altijd kijken wat ik ervoor haal. Ik heb toevallig vandaag net mijn 'niet-ziek'bonus gehad, het zou natuurlijk niet gek zijn als ik die kan verdubbelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Zie ook:
http://www.budgetgaming.n(...)art=34&show=&action=
[..]
Als je wil, kan ik speciaal voor jou een catch-all aanzetten op een ander domein. Dan kan je het ookEn nog geen iPhone 4s besteld, zit even goed te bedenken wat ik precies wil
Ja, maar ik draai dan ook verschillende websites en dat soort zooi. Maar deze catch all zet ik dan voor een dag aan, jij krijgt de bonnen binnen op je e-mail morgenochtend, en daarna zet ik hem weer uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ergens zou ik ook best een ¤ 400,= of ¤ 500,= willen investeren, kan dan altijd kijken wat ik ervoor haal. Ik heb toevallig vandaag net mijn 'niet-ziek'bonus gehad, het zou natuurlijk niet gek zijn als ik die kan verdubbelen.
Maar zo'n domein kost toch ook maandelijks geld, als ik me niet vergis?
Ik pm je wel ff.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:18 schreef JK1982 het volgende:
Denk je wel dat dat gaat lukken dan? En dat niet Bol die zooi opeens blokkeert ofzo?
Want waarom komen de bonnen morgen pas binnen dan, even voor de beeldvorming?
Of zou ik ze toch beter via Yahoo kunnen aanmaken? Zoals gezegd, ik heb er eigenlijk de ballen verstand van..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
Hi!
Mag ik even goedbedoeld een FOK! actie spammen?
Er zijn nog maar weinig inzendingen en 7 prijzen, dus echt grote winkans!
Je hoeft niet zelf op de foto te staan, dus laagdrempelig.
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Doen jullie mee?
Interessante info mag je ook wel naar mij sturen.quote:
Helaas is het mij nog niet gelukt, omdat die kl*te ING storing heeft..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Interessante info mag je ook wel naar mij sturen.
Wel apart hoor, tot vanmiddag werkte het gewoon!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Helaas is het mij nog niet gelukt, omdat die kl*te ING storing heeft..
Heb ik misschien eens een mazzeltje, zit het nog niet mee.. Later vandaag maar weer proberen..
Nouja, misschien dat hij het inderdaad straks wel weer doet hoor. Hij blijft hier alleen lang hangen op 'Wordt verwerkt' en geeft daarna dus weer 'Webpagina kan niet weergegeven worden'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel apart hoor, tot vanmiddag werkte het gewoon!
Nou ja veel fake namen hoor, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga zo ook even bonnen inslaan, maar je hebt ze dus wel allemaal op dezelfde naam geregistreerd. Vaag dat dat blijkbaar wel kan? Ik koop veel CD's ik ga even kijken of mijn stufi al gestort is
Een aantal uur? Volgens hun teller had je nog tijd zat! Ik had vanavond ook nog even willen gaan zitten. Doet de ING het eindelijk, krijgen we ditquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef Ganzz het volgende:
Kut, ik was nog even de hond uitlaten etc, en de looptijd was nog een aantal uur
Mag ik je dan weer even benaderen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Lijkt me ook niet dat het tijdelijk is. Die aanbieding komt als het goed is over een maand of twee weer...
Surequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mag ik je dan weer even benaderen dan?
Hoewel, misschien dat dan de controle wel beter is..
Correctquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef Rucky het volgende:
Ga ik er voor zitten zijn die bonnen uitverkocht.
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
als dat zou kunnen dolgraagquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.
Net als die prullenbak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
Volgens mij moeten we voor de gein eens een gps tracker op sommige spullen in FHF zetten. Bepaalde items maken halve wereldreizen!
fixedquote:
Ik mag dat, als oldbie, zeggenquote:
Maar niet meer dan 1x per dag.quote:
Ik ben een oldbie, niet oud Ruck....quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
Maar als ik nou aan het eind van de dag kijk en zie dat je toch meerdere keren gepost hebt.
Ik zie niets geef me maar een schouderklopje want de fhf meet is geregeld.quote:
* DJMO geeft Rucky een ferme klap op de schouderquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie niets geef me maar een schouderklopje want de fhf meet is geregeld.
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.
't wiegje moet uiteindelijk naar poortugaal; zodat ik het kan opknappen .. if that is happend moet het naar zoetermeerquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..
Nee?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij ook mailtjes gehad over de dubbele bestellingen
quote:
quote:
quote:
Hm matig, gaan ze meer onderzoek doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:56 schreef Ireth het volgende:
Bloeduitslagen zijn binnen, ze heeft géén kinkhoestAlles wijst naar kinkhoest, maar dat is het dus niet. Schijnbaar toch een of ander flink hardnekkig virus...
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm matig, gaan ze meer onderzoek doen?
Ja dat scheelt dan idd als je dat soort dingen moet aanschaffen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]denk dat de meesten naar mijn zus+zwager+nichtjes gaan, die gaan binnenkort naar een koopwoning vertrekken en op deze manier kunnen ze goedkoop een inbouwvaatwasser/koelkast/vriezer/afzuigkap aanschaffen.
Damn balen zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*
quote:
Balen je voelt je altijd zo machteloos bij zieke kinderen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef JK1982 het volgende:
Afijn, over tot de orde van de dag.. Ik zit weer op kantoor in A'dam Zuidoost..
Nou, da's mooi k*t.. Geen carkitje voor de helft van de prijs dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Ja denk dat het komt omdat je later hebt besteld, ik heb voor 12 uur gisterenmiddag besteld en kreeg het niet. Het aantal verkochte bonnen is ook teruggebracht naar 7100 terwijl hij gistermiddag op 8500 stond.
Ach, ik moet toegeven.. het zijn ook vaak standaardbriefjes. Dus als je een beetje weet hoe het een en ander werkt hoef je er ook niet warm of koud van te wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb alleen maar klanten die niet warm of koud worden van een incassobureau
ICTquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, ik moet toegeven.. het zijn ook vaak standaardbriefjes. Dus als je een beetje weet hoe het een en ander werkt hoef je er ook niet warm of koud van te worden
In wat voor branche zit jij dan?
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.quote:
.NET zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.
Witgoed reparatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.
Server Based computingquote:
quote:
quote:
doe je behalve repareren, ook installeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Server Based computing
[..]
fix ALL the hardware!
Sure, ik ben flexibel. Sinds dat ik hier op FOK zit heb ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe je behalve repareren, ook installeren?
Brakke upgrades, database vermeubeld, restores, dat soort dingen.quote:
Ah okequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Brakke upgrades, database vermeubelt, restores, dat soort dingen.
Sweet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo en terwijl ik dit topic aan het lezen stoot ik even mijn bekertje drinkyoghurt om. Mijn omgeving is nu bezaaid met witte vlekken (en ja ik heb al schoongemaakt) ze zullen weer blij met mij zijn op school :p Ik ben zelf ook heel blij wat ik ruik nu heeeel zoet naar frambozen en zwarte bessen en ik moet straks nog van 6 tot 9 werken en geen tijd om eerder naar huis te gaan.. :p Jeej
quote:
Hoe laat?quote:
incassobureau?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Merlijn het volgende:
En ja hoor, daar begint het juridische gedreig weer. * zucht *
En een pittig mailtje erachteraan inderdaad.quote:
Dan zorg jij er dus wel voor dat de kaas lekker smeuïg blijftquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:50 schreef JK1982 het volgende:
Oh ja, jij had een nieuw scherm besteld ofzo hè?
Succes! Ik ben vanavond uitgenodigd voor een kaasfondue. Maargoed, ergens heb ik helemaal geen zin, want ik ben een beetje verkouden. Maargoed..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zorg jij er dus wel voor dat de kaas lekker smeuïg blijft
En ik wacht nog even het honger gevoel is namelijk wat gedaald.quote:
Is er wat leuks op tv? Dat heb ik al lang niet meer meegemaakt.quote:
hahah...ik bedoelde de bowlingmeetquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, lekker bbq-en terwijl de ijspegels aan je neus groeien
De bowlingmeet wel.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
De bowlingmeet wel.![]()
De rest ga ik daarna plannen.
Schort voor, haar in een knot en oergeluiden makenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
Dan stook ik samen met yska het vuur wel op <3 ouderwets kampvuurtje en dan je vlees roosteren in 't vuur
Een berenvel aan bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Schort voor, haar in een knot en oergeluiden maken
Je krijgt één lucifer van me als het je niet lukt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
Dan stook ik samen met yska het vuur wel op <3 ouderwets kampvuurtje en dan je vlees roosteren in 't vuur
Als jij je zo gaat verkleden maak je je wel onstervelijk.quote:
quote:
Ja, voordat iemand anders dat doetquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat juist iemand met zo´n nickname dat post![]()
Het is idd een toffe foto maar het leukste is dat hij zijn hand uitsteekt om de mijne te pakken want hij durfde niet die grote stap te wagen.quote:
Pas jij maar op. Misschien laat ik je mijn slaapkamer wel zien. En dan zeg ik tegen je kijk maar goed om je heen naar de muren want de komende 1,5 uur zie je alleen het plafond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die ga jij omdoen? Pas dan maar op met Rucky in de buurt
Gelukkig het plafond, want ik kan niet tegen dat gehijg in m'n nekquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas jij maar op. Misschien laat ik je mijn slaapkamer wel zien. En dan zeg ik tegen je kijk maar goed om je heen naar de muren want de komende 1,5 uur zie je alleen het plafond.![]()
Je hebt er wel heel veel voor nodig om een fikkie te krijgen, als ik die lijst zo es bekijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
met één aansteker, wat (droog) brandhout (als in: droge takken, en wat blokken) + wat aanmaakzooi like oude kranten heb ik binnen notime een heerlijk kampvuurtje hoor
Ik vraag me toch echt af wat het derde is.quote:
sja, met hartstocht krijg je ook wel een brandend vuur, maar das toch andersquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt er wel heel veel voor nodig om een fikkie te krijgen, als ik die lijst zo es bekijk
benzine natuurlijk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat het derde is.
Een kampvuur aansteken met een aansteker.![]()
Goeie opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
sja, met hartstocht krijg je ook wel een brandend vuur, maar das toch anders
Stomme opmerking. Een kampvuur aansteken met benzine.quote:
'k ben liever lui dan moequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goeie opmerking.
[..]
Stomme opmerking. Een kampvuur aansteken met benzine.
Niets is toffer dan een goed kampvuur maar benzine dampen.quote:
Das nog eens een super soaker!!quote:
Tijdens de zoektocht in slaap gevallen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:10 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog een mooie demonstratie foto van hoe ik de bbq start! Ik zal even zoeken
als je de foto al gevonden hebt .. waarom dan morgen pas postenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Ganzz het volgende:
De foto bleek toch tegen te vallen, ik stond er minder leuk op dan ik gehoopt had.Ik zal hem morgen eens online gooien. Nu eerst slapen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij een fles brandbaar iets en ik maar een BBQ aan.![]()
Je staat er leuk op!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Ganzz het volgende:
De foto bleek toch tegen te vallen, ik stond er minder leuk op dan ik gehoopt had.Ik zal hem morgen eens online gooien. Nu eerst slapen inderdaad
Daar kan ik alleen de benen van beoordelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Ganzz het volgende:
[..]
:$. Er staat ook nog iemand verborgen op de foto btw :p
Die heeft een tijdje zonder snor en baard gelopen waarschijnlijk (tenzij vrouw...)quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Ganzz het volgende:
[..]
:$. Er staat ook nog iemand verborgen op de foto btw :p
Als het een vrouw was had ze wel een snor en baard gehad?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heeft een tijdje zonder snor en baard gelopen waarschijnlijk (tenzij vrouw...)
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
* Rucky noteert: FHF bowling meet, geregeld. FHF BBQ met filmavond nog regelen.
ook voor twee kids?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..
die neem ik wel meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..
Ach, je hebt altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef DJMO het volgende:
* DJMO jaloers naar PB kijkt
wij luisteren onze films op de mediapc via (ja je gelooft hiet niet!) interne speaker van de pc)
'k lust ook wel een stukje van jou hoor .. met jequote:
Welk stukje had je gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k lust ook wel een stukje van jou hoor .. met je![]()
dat wat 't beste smaakt natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Welk stukje had je gehad willen hebben?
Dan moet ik mijn slaapkamer afstaan.quote:
Mensen die geen beamer hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
die neem ik wel mee
A.C. Ryan Playon HD2 met Logitech Z5500
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn slaapkamer afstaan.
[..]
Mensen die geen beamer hebben.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..
Persoonlijk had ik ook nooit problemen met school, veel meer vrije tijd dan wanneer je werktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Eerlijk gezegd is het best lekker om weer 5 dagen naar school te gaan in plaats van 1 dag school/4 dagen stage..
Rotterdam (portugaal) mocht dat lastig zijn dan kan je hem ook bij mij dumpen in Rotterdam centrum.quote:
De wieg komt uit Aarlanderveen, Zuid-Holland (Alphen aan de Rijn) en vandaar moet die naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:33 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik heb ondertussen meerdere dingen voorbij zien komen.. Een wieg, pc vanuit leiden naar hilversum etc. etc. Maar ik weet niet precies waar die wieg nou vandaan moet komen en naartoe moet..
ik ben woensdag thuis, en ik heb het wiegje gisterenavond per telebankieren al betaald!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:24 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, als ik over Leiden rij kom ik vanaf de A13 en maakt het niet zoveel uit of ik nou links om Rotterdam heen rij, of rechtsom. Dus dan kan ik hem in principe net zo goed meteen bij haar droppen. Anders zit er weer iemand tussen en moet dat weer geregeld worden, terwijl het voor mij niks uitmaakt..
@DJMO: ben jij evt. a.s. woensdagavond thuis, zeg vanaf 19.00? PM me anders even je adres en tel.nummer als je wilt, en laat me ook even weten of er nog betaald moet worden voor die wieg of niet. Want ik zie op MP dat er geld op is geboden.
Ik heb de verkoper al gemaild met de vraag of hij woensdag tijd heeft, dus dat is even afwachten..
langslaper!quote:
Toen zat ik al op mijn werk maar dan kan ik vanmiddag lekker op tijd naar huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
langslaper!
ik was om kwart over zeven al weer present
Bijna weekendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen zat ik al op mijn werk maar dan kan ik vanmiddag lekker op tijd naar huis.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef DJMO het volgende:
is het normaal dat je bij het eerste gebruik van een nieuwe droger een brandlucht ruikt? Volgens de leverancier wel omdat het element nog nooit gebruikt is en moet "inbranden". k vraag 't voor de zekerheid toch ook maar even hier
quote:
>>> Klbquote:
Rucky de tweede..... * sigh *quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
>>> Klb
ik schrok me de vinketering na dat ik die geur rook .. nadat ik m'n vorige droger juist vanwege brandgevaar de deur heb gewezen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rucky de tweede..... * sigh *
Staat ook in de handleiding als het goed is.
Ik moet mijn pauze onderbreken voor een conference callquote:
Pauze is pauze bij mij anders heb ik helemaal geen moment om mijn eten op te eten. Kom na de pauze terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet mijn pauze onderbreken voor een conference call
met die 8u pauze wil ik best even een half uurtje inbellen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pauze is pauze bij mij anders heb ik helemaal geen moment om mijn eten op te eten. Kom na de pauze terug.Of het moet echt niet anders kunnen.
Ik denk dat ik er dan ook minder moeite mee zal hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met die 8u pauze wil ik best even een half uurtje inbellen hoor![]()
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..quote:
Tja. je moet toch watquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..
Idd, wat een prutser die Merlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..
Ik weet ook al een titel als er niemand anders is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef Papabear het volgende:
Tot in het volgende deel (volgens mij moet dat 16 zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |