Een aantal uur? Volgens hun teller had je nog tijd zat! Ik had vanavond ook nog even willen gaan zitten. Doet de ING het eindelijk, krijgen we ditquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef Ganzz het volgende:
Kut, ik was nog even de hond uitlaten etc, en de looptijd was nog een aantal uur
Mag ik je dan weer even benaderen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Lijkt me ook niet dat het tijdelijk is. Die aanbieding komt als het goed is over een maand of twee weer...
Surequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mag ik je dan weer even benaderen dan?
Hoewel, misschien dat dan de controle wel beter is..
Correctquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef Rucky het volgende:
Ga ik er voor zitten zijn die bonnen uitverkocht.
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Aarlanderveen is vlak bij mij in de buurt, maar ik kom dan weer niet vaak bij DJMO in de buurt.
als dat zou kunnen dolgraagquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.
Net als die prullenbak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
Volgens mij moeten we voor de gein eens een gps tracker op sommige spullen in FHF zetten. Bepaalde items maken halve wereldreizen!
fixedquote:
Ik mag dat, als oldbie, zeggenquote:
Maar niet meer dan 1x per dag.quote:
Ik ben een oldbie, niet oud Ruck....quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
Maar als ik nou aan het eind van de dag kijk en zie dat je toch meerdere keren gepost hebt.
Ik zie niets geef me maar een schouderklopje want de fhf meet is geregeld.quote:
* DJMO geeft Rucky een ferme klap op de schouderquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie niets geef me maar een schouderklopje want de fhf meet is geregeld.
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet handig zijn dat jij hem sowieso ophaald? Dan kijken we wel even hoe die wieg daarna deze kant opkomt.
't wiegje moet uiteindelijk naar poortugaal; zodat ik het kan opknappen .. if that is happend moet het naar zoetermeerquote:Op donderdag 26 januari 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..
Nee?quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij ook mailtjes gehad over de dubbele bestellingen
quote:
quote:
quote:
Hm matig, gaan ze meer onderzoek doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:56 schreef Ireth het volgende:
Bloeduitslagen zijn binnen, ze heeft géén kinkhoestAlles wijst naar kinkhoest, maar dat is het dus niet. Schijnbaar toch een of ander flink hardnekkig virus...
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm matig, gaan ze meer onderzoek doen?
Ja dat scheelt dan idd als je dat soort dingen moet aanschaffen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]denk dat de meesten naar mijn zus+zwager+nichtjes gaan, die gaan binnenkort naar een koopwoning vertrekken en op deze manier kunnen ze goedkoop een inbouwvaatwasser/koelkast/vriezer/afzuigkap aanschaffen.
Damn balen zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*
quote:
Balen je voelt je altijd zo machteloos bij zieke kinderen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog verder gaan met de hoestdrank (met slaapmiddel), paramol en neusspray. Indien er maandag nog geen verbetering is moeten we weer terugkomen. *sught*
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:23 schreef JK1982 het volgende:
Afijn, over tot de orde van de dag.. Ik zit weer op kantoor in A'dam Zuidoost..
Nou, da's mooi k*t.. Geen carkitje voor de helft van de prijs dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Ja denk dat het komt omdat je later hebt besteld, ik heb voor 12 uur gisterenmiddag besteld en kreeg het niet. Het aantal verkochte bonnen is ook teruggebracht naar 7100 terwijl hij gistermiddag op 8500 stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |