Maar.. kun je ze ook allemaal in een keer gebruiken?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar.. kun je ze ook allemaal in een keer gebruiken?
Niet gek, zo'n aanbieding. Als je er tenminste ten volle gebruik van kunt maken
Heb er al 15 extra besteld, komen morgen binnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
Ik zou er nog 1 bonnetje bij doen dan. Scheelt je nog een tientje
Ik zit nu op ongeveer 60quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel van die bonnetjes kun je bestellen?
En dan noemt DJMO mij knotsknettergek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit nu op ongeveer 60
Kost wel wat moeite, maar dan heb je ook wat.
DJMO vind mij niet knettergek, die vind mij liefquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dan noemt DJMO mij knotsknettergek.
Ook jij kan het hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:38 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, hoezo knettergek. Als het kan..
Als ik het kon had ik het ook gedaan waarschijnlijk. Er is genoegs leuks om uit te kiezen, misschien had ik dan eindelijk eens een digitale spiegelreflexcamera of homecinema besteld. Scheelt toch de helft..
Nee. Ik betaal per bon 10 euro, dus 750 euro / 20 euro = 38 bonnen x 10 euro = 380 euro. Die bonnen heb ik echter al betaald, dus het restbedrag is het enige dat ik nu nog hoef te betalenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Hoe werkt dat nu precies? Is die 30 alles wat jij hoeft te betalen?
Maarrrr.. ik heb maar 1 e-mailadres? Ik kreeg het idee dat je er meerdere e-mailadressen voor moet hebben..quote:
Nouja, maar dat bedoel ik dus. Dat is me teveel gedoe. Hoe lang ben je in vredesnaam wel niet bezig om bij hotmail 60 of meer e-mailadressen aan te maken..quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Per email kan je een aanvragen. Dus meer emails aanmaken
Ik heb een domein, en daarbij zit een e-mail instelling dat alles dat naar @domeinnaam.nl wordt gestuurd, doorgestuurd kan worden naar mijn persoonlijke e-mail adres. Dus a@domeinnaam.nl, b@domeinnaam.nl en c@domeinnaam.nl gaan allemaal naar mijn persoonlijke email toequote:Op woensdag 25 januari 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, maar dat bedoel ik dus. Dat is me teveel gedoe. Hoe lang ben je in vredesnaam wel niet bezig om bij hotmail 60 of meer e-mailadressen aan te maken..
* JK1982 is niet zo handig op digitaal/internet/social-mediagebied
catch all mail adres op je eigen domeinquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Per email kan je een aanvragen. Dus meer emails aanmaken
Bol accepteert het, zijn al veel meer mensen die iMacs, iPhones en meer van zulke handel besteld hebben. 60 Inch LG plasma tv`s enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
En trouwens, ergens ben ik dan weer zo'n lul die denkt: zou Bol of die andere site dit echt accepteren, of kun je er later gezeik mee krijgen? Ja, ik weet het.. Ben een schijtbak wat dat betreft..
Dat is niet gek.. Maar zoals gezegd, daar heb ik geen verstand van helaasch..quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een domein, en daarbij zit een e-mail instelling dat alles dat naar @domeinnaam.nl wordt gestuurd, doorgestuurd kan worden naar mijn persoonlijke e-mail adres. Dus a@domeinnaam.nl, b@domeinnaam.nl en c@domeinnaam.nl gaan allemaal naar mijn persoonlijke email toe
Als je wil, kan ik speciaal voor jou een catch-all aanzetten op een ander domein. Dan kan je het ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is niet gek.. Maar zoals gezegd, daar heb ik geen verstand van helaasch..
Maar jij hebt dus een iPhone 4s besteld?
(Ik ga even een rondje lopen en broodje eten, brb)
Maar als ik het goed begrijp koop je dus een waardebon van 20 euro voor 10 euro en voor meerdere bonnen gebruik je dus verschillende email adressen? Jammer dat ik op mijn wek zit thuis had ik betere mogelijkheden.quote:
Juustem!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp koop je dus een waardebon van 20 euro voor 10 euro en voor meerdere bonnen gebruik je dus verschillende email adressen? Jammer dat ik op mijn wek zit thuis had ik betere mogelijkheden.
Klinkt interessant. Ergens zou ik ook best een ¤ 400,= of ¤ 500,= willen investeren, kan dan altijd kijken wat ik ervoor haal. Ik heb toevallig vandaag net mijn 'niet-ziek'bonus gehad, het zou natuurlijk niet gek zijn als ik die kan verdubbelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Zie ook:
http://www.budgetgaming.n(...)art=34&show=&action=
[..]
Als je wil, kan ik speciaal voor jou een catch-all aanzetten op een ander domein. Dan kan je het ookEn nog geen iPhone 4s besteld, zit even goed te bedenken wat ik precies wil
Ja, maar ik draai dan ook verschillende websites en dat soort zooi. Maar deze catch all zet ik dan voor een dag aan, jij krijgt de bonnen binnen op je e-mail morgenochtend, en daarna zet ik hem weer uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ergens zou ik ook best een ¤ 400,= of ¤ 500,= willen investeren, kan dan altijd kijken wat ik ervoor haal. Ik heb toevallig vandaag net mijn 'niet-ziek'bonus gehad, het zou natuurlijk niet gek zijn als ik die kan verdubbelen.
Maar zo'n domein kost toch ook maandelijks geld, als ik me niet vergis?
Ik pm je wel ff.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:18 schreef JK1982 het volgende:
Denk je wel dat dat gaat lukken dan? En dat niet Bol die zooi opeens blokkeert ofzo?
Want waarom komen de bonnen morgen pas binnen dan, even voor de beeldvorming?
Of zou ik ze toch beter via Yahoo kunnen aanmaken? Zoals gezegd, ik heb er eigenlijk de ballen verstand van..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
Hi!
Mag ik even goedbedoeld een FOK! actie spammen?
Er zijn nog maar weinig inzendingen en 7 prijzen, dus echt grote winkans!
Je hoeft niet zelf op de foto te staan, dus laagdrempelig.
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Doen jullie mee?
Interessante info mag je ook wel naar mij sturen.quote:
Helaas is het mij nog niet gelukt, omdat die kl*te ING storing heeft..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Interessante info mag je ook wel naar mij sturen.
Wel apart hoor, tot vanmiddag werkte het gewoon!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Helaas is het mij nog niet gelukt, omdat die kl*te ING storing heeft..
Heb ik misschien eens een mazzeltje, zit het nog niet mee.. Later vandaag maar weer proberen..
Nouja, misschien dat hij het inderdaad straks wel weer doet hoor. Hij blijft hier alleen lang hangen op 'Wordt verwerkt' en geeft daarna dus weer 'Webpagina kan niet weergegeven worden'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel apart hoor, tot vanmiddag werkte het gewoon!
Nou ja veel fake namen hoor, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Ganzz het volgende:
Ik ga zo ook even bonnen inslaan, maar je hebt ze dus wel allemaal op dezelfde naam geregistreerd. Vaag dat dat blijkbaar wel kan? Ik koop veel CD's ik ga even kijken of mijn stufi al gestort is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |