'k lust ook wel een stukje van jou hoor .. met jequote:
Welk stukje had je gehad willen hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k lust ook wel een stukje van jou hoor .. met je![]()
dat wat 't beste smaakt natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Welk stukje had je gehad willen hebben?
Dan moet ik mijn slaapkamer afstaan.quote:
Mensen die geen beamer hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
die neem ik wel mee
A.C. Ryan Playon HD2 met Logitech Z5500
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn slaapkamer afstaan.
[..]
Mensen die geen beamer hebben.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar moet die nou uiteindelijk naartoe dan? Ik ben hem effe kwijt.. Ik kom binnenkort ook langs amsterdam rotterdam en utrecht, dus misschien kunnen we wat combineren..
Persoonlijk had ik ook nooit problemen met school, veel meer vrije tijd dan wanneer je werktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Eerlijk gezegd is het best lekker om weer 5 dagen naar school te gaan in plaats van 1 dag school/4 dagen stage..
Rotterdam (portugaal) mocht dat lastig zijn dan kan je hem ook bij mij dumpen in Rotterdam centrum.quote:
De wieg komt uit Aarlanderveen, Zuid-Holland (Alphen aan de Rijn) en vandaar moet die naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:33 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik heb ondertussen meerdere dingen voorbij zien komen.. Een wieg, pc vanuit leiden naar hilversum etc. etc. Maar ik weet niet precies waar die wieg nou vandaan moet komen en naartoe moet..
ik ben woensdag thuis, en ik heb het wiegje gisterenavond per telebankieren al betaald!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:24 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, als ik over Leiden rij kom ik vanaf de A13 en maakt het niet zoveel uit of ik nou links om Rotterdam heen rij, of rechtsom. Dus dan kan ik hem in principe net zo goed meteen bij haar droppen. Anders zit er weer iemand tussen en moet dat weer geregeld worden, terwijl het voor mij niks uitmaakt..
@DJMO: ben jij evt. a.s. woensdagavond thuis, zeg vanaf 19.00? PM me anders even je adres en tel.nummer als je wilt, en laat me ook even weten of er nog betaald moet worden voor die wieg of niet. Want ik zie op MP dat er geld op is geboden.
Ik heb de verkoper al gemaild met de vraag of hij woensdag tijd heeft, dus dat is even afwachten..
langslaper!quote:
Toen zat ik al op mijn werk maar dan kan ik vanmiddag lekker op tijd naar huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
langslaper!
ik was om kwart over zeven al weer present
Bijna weekendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toen zat ik al op mijn werk maar dan kan ik vanmiddag lekker op tijd naar huis.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef DJMO het volgende:
is het normaal dat je bij het eerste gebruik van een nieuwe droger een brandlucht ruikt? Volgens de leverancier wel omdat het element nog nooit gebruikt is en moet "inbranden". k vraag 't voor de zekerheid toch ook maar even hier
quote:
>>> Klbquote:
Rucky de tweede..... * sigh *quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
>>> Klb
ik schrok me de vinketering na dat ik die geur rook .. nadat ik m'n vorige droger juist vanwege brandgevaar de deur heb gewezen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rucky de tweede..... * sigh *
Staat ook in de handleiding als het goed is.
Ik moet mijn pauze onderbreken voor een conference callquote:
Pauze is pauze bij mij anders heb ik helemaal geen moment om mijn eten op te eten. Kom na de pauze terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet mijn pauze onderbreken voor een conference call
met die 8u pauze wil ik best even een half uurtje inbellen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pauze is pauze bij mij anders heb ik helemaal geen moment om mijn eten op te eten. Kom na de pauze terug.Of het moet echt niet anders kunnen.
Ik denk dat ik er dan ook minder moeite mee zal hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met die 8u pauze wil ik best even een half uurtje inbellen hoor![]()
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..quote:
Tja. je moet toch watquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..
Idd, wat een prutser die Merlijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze expres geen scherpe randjes aan zo'n iPad gemaakt, en ja hoor.. Merlijn krijgt het toch voor elkaar om zich er (bijna) aan te verwonden..
Ik weet ook al een titel als er niemand anders is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef Papabear het volgende:
Tot in het volgende deel (volgens mij moet dat 16 zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |