Schort voor, haar in een knot en oergeluiden makenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
Dan stook ik samen met yska het vuur wel op <3 ouderwets kampvuurtje en dan je vlees roosteren in 't vuur
Een berenvel aan bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Schort voor, haar in een knot en oergeluiden maken
Je krijgt één lucifer van me als het je niet lukt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef DJMO het volgende:
Dan stook ik samen met yska het vuur wel op <3 ouderwets kampvuurtje en dan je vlees roosteren in 't vuur
Als jij je zo gaat verkleden maak je je wel onstervelijk.quote:
quote:
Ja, voordat iemand anders dat doetquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dat juist iemand met zo´n nickname dat post![]()
Het is idd een toffe foto maar het leukste is dat hij zijn hand uitsteekt om de mijne te pakken want hij durfde niet die grote stap te wagen.quote:
Pas jij maar op. Misschien laat ik je mijn slaapkamer wel zien. En dan zeg ik tegen je kijk maar goed om je heen naar de muren want de komende 1,5 uur zie je alleen het plafond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die ga jij omdoen? Pas dan maar op met Rucky in de buurt
Gelukkig het plafond, want ik kan niet tegen dat gehijg in m'n nekquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas jij maar op. Misschien laat ik je mijn slaapkamer wel zien. En dan zeg ik tegen je kijk maar goed om je heen naar de muren want de komende 1,5 uur zie je alleen het plafond.![]()
Je hebt er wel heel veel voor nodig om een fikkie te krijgen, als ik die lijst zo es bekijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
met één aansteker, wat (droog) brandhout (als in: droge takken, en wat blokken) + wat aanmaakzooi like oude kranten heb ik binnen notime een heerlijk kampvuurtje hoor
Ik vraag me toch echt af wat het derde is.quote:
sja, met hartstocht krijg je ook wel een brandend vuur, maar das toch andersquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt er wel heel veel voor nodig om een fikkie te krijgen, als ik die lijst zo es bekijk
benzine natuurlijk!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af wat het derde is.
Een kampvuur aansteken met een aansteker.![]()
Goeie opmerking.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
sja, met hartstocht krijg je ook wel een brandend vuur, maar das toch anders
Stomme opmerking. Een kampvuur aansteken met benzine.quote:
'k ben liever lui dan moequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Goeie opmerking.
[..]
Stomme opmerking. Een kampvuur aansteken met benzine.
Niets is toffer dan een goed kampvuur maar benzine dampen.quote:
Das nog eens een super soaker!!quote:
Tijdens de zoektocht in slaap gevallen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:10 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog een mooie demonstratie foto van hoe ik de bbq start! Ik zal even zoeken
als je de foto al gevonden hebt .. waarom dan morgen pas postenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Ganzz het volgende:
De foto bleek toch tegen te vallen, ik stond er minder leuk op dan ik gehoopt had.Ik zal hem morgen eens online gooien. Nu eerst slapen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij een fles brandbaar iets en ik maar een BBQ aan.![]()
Je staat er leuk op!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Ganzz het volgende:
De foto bleek toch tegen te vallen, ik stond er minder leuk op dan ik gehoopt had.Ik zal hem morgen eens online gooien. Nu eerst slapen inderdaad
Daar kan ik alleen de benen van beoordelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Ganzz het volgende:
[..]
:$. Er staat ook nog iemand verborgen op de foto btw :p
Die heeft een tijdje zonder snor en baard gelopen waarschijnlijk (tenzij vrouw...)quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Ganzz het volgende:
[..]
:$. Er staat ook nog iemand verborgen op de foto btw :p
Als het een vrouw was had ze wel een snor en baard gehad?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heeft een tijdje zonder snor en baard gelopen waarschijnlijk (tenzij vrouw...)
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
* Rucky noteert: FHF bowling meet, geregeld. FHF BBQ met filmavond nog regelen.
ook voor twee kids?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..
die neem ik wel meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb wel een aardige tv voor filmavond, desnoods ook voldoende slaapplaatsen. Alleen geen fatsoenlijke homecinema..
Ach, je hebt altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef DJMO het volgende:
* DJMO jaloers naar PB kijkt
wij luisteren onze films op de mediapc via (ja je gelooft hiet niet!) interne speaker van de pc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |