Ach, ik moet toegeven.. het zijn ook vaak standaardbriefjes. Dus als je een beetje weet hoe het een en ander werkt hoef je er ook niet warm of koud van te wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb alleen maar klanten die niet warm of koud worden van een incassobureau
ICTquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, ik moet toegeven.. het zijn ook vaak standaardbriefjes. Dus als je een beetje weet hoe het een en ander werkt hoef je er ook niet warm of koud van te worden
In wat voor branche zit jij dan?
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.quote:
.NET zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.
Witgoed reparatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk als architect, maar heb daarnaast nog een eigen bedrijf.
Server Based computingquote:
quote:
quote:
doe je behalve repareren, ook installeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Server Based computing
[..]
fix ALL the hardware!
Sure, ik ben flexibel. Sinds dat ik hier op FOK zit heb ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe je behalve repareren, ook installeren?
Brakke upgrades, database vermeubeld, restores, dat soort dingen.quote:
Ah okequote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Brakke upgrades, database vermeubelt, restores, dat soort dingen.
Sweet!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo en terwijl ik dit topic aan het lezen stoot ik even mijn bekertje drinkyoghurt om. Mijn omgeving is nu bezaaid met witte vlekken (en ja ik heb al schoongemaakt) ze zullen weer blij met mij zijn op school :p Ik ben zelf ook heel blij wat ik ruik nu heeeel zoet naar frambozen en zwarte bessen en ik moet straks nog van 6 tot 9 werken en geen tijd om eerder naar huis te gaan.. :p Jeej
quote:
Hoe laat?quote:
incassobureau?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Merlijn het volgende:
En ja hoor, daar begint het juridische gedreig weer. * zucht *
En een pittig mailtje erachteraan inderdaad.quote:
Dan zorg jij er dus wel voor dat de kaas lekker smeuïg blijftquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:50 schreef JK1982 het volgende:
Oh ja, jij had een nieuw scherm besteld ofzo hè?
Succes! Ik ben vanavond uitgenodigd voor een kaasfondue. Maargoed, ergens heb ik helemaal geen zin, want ik ben een beetje verkouden. Maargoed..
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zorg jij er dus wel voor dat de kaas lekker smeuïg blijft
En ik wacht nog even het honger gevoel is namelijk wat gedaald.quote:
Is er wat leuks op tv? Dat heb ik al lang niet meer meegemaakt.quote:
hahah...ik bedoelde de bowlingmeetquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, lekker bbq-en terwijl de ijspegels aan je neus groeien
De bowlingmeet wel.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
De bowlingmeet wel.![]()
De rest ga ik daarna plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |