Ik hou daar van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken en kende ze niet eens.quote:
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.quote:[..]
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.
Gelukkig ben ik dan ook niet serieus. Maar op de meet was het een leuke grap.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou daar van.Chicks die aan mn billen zitten enzo.
Gelukkig zijn er voldoende chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.Waarom doe je het dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken en kende ze niet eens.
[..]
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn er voldoende chicksWaar zijn ze nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.![]()
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.quote:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?quote:
Ja, ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.
Alleen dat moment daarvoor als je het nog niet weet dan is het eng.
Neen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?
Kut man.quote:
Pinda. VH. Gerrie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
Ik ken niet eens iemand waar ik aan zou willen zitten op het moment.
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
Niet op die manier, ook niet op die manier en ja maar die laat mij nooit aan der zitten.quote:
Fucking hetro's die mannen hier.quote:
Omg TWIquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YT-linkjes op je werk niet aan kunnen klikken
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een geweldige boerenkoolovenschotel gemaakt. Gewoon zelf bedacht en het smaakte geweldig. Ik had voor twee dagen gekookt, maar heb alles in één keer opgegeten
Wat? Vrouwen met een telefoonfobie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik en mijn telefoonfobie. Nu heb ik mijn geluid en trillen uitgezet.
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?
Ja, overigens heb ik me wel weer aangemeld voor een sollicatie in een callcenter.quote:
Klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.
Heel simpel, maar heel lekker.
Mag ik je aanraken?quote:
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Nee. Pala's lichaam.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
Waar ga je het laten doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
yay, tijdschrift afdrukken gaat maar 30 euro kosten.
Wut?quote:
Multicopy ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar ga je het laten doen?
[..]
Wut?![]()
Dat is ook waar. Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
quote:
Damn!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.
Pala's kontje wint ook van de mijne.
Site? Ik wil zelf een reisgids maken voor als ik op vakantie ga, iets wat qua prijs niet de spuigaten uitloopt zou prettig zijnquote:
Dat komt omdat je hier niet eerst een kwartier onzin hoeft te typen voordat je elkaar kunt zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
Serieus deze datingsite is echt de beste die ik ken
Ja, ik zou je gelijk al datenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hier niet eerst een kwartier onzin hoeft te typen voordat je elkaar kunt zien.
hehequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik jou niet, want ik heb je nog niet gezien.
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...quote:
Dan zou jij toch vrouwen bij de vleet moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...
Vrouwen hebben dan ook geen humor, ze doen alleen alsof door te lachen bij mannen met een lekker kontje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zou jij toch vrouwen bij de vleet moeten hebben
Is het een soort van code dan? Dat als een vrouw zegt dat ze een man met humor zoekt, ze naar de bips kijkt, en als ze zegt dat ze een lieve betrouwbare man zoekt, dat ze naar zijn inkomen kijkt ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan ook geen humor, ze doen alleen alsof door te lachen bij mannen met een lekker kontje.
Het is allemaal belangrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is het een soort van code dan? Dat als een vrouw zegt dat ze een man met humor zoekt, ze naar de bips kijkt, en als ze zegt dat ze een lieve betrouwbare man zoekt, dat ze naar zijn inkomen kijkt ofzo?
Zegt iemand die werkloos isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappige mannen worden gefriendzoned.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik verdenk hier wel een paar mensen meer over humor te beschikken, maar er niet evenredig veel meisjes/vrouwen mee versieren
Dan moet jij echt al heel vaak gefriendzoned zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappige mannen worden gefriendzoned.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zegt iemand die werkloos isDaarom is het ook belangrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan moet jij echt al heel vaak gefriendzoned zijn
Inkomen, kontje, humor, lief, betrouwbaar, warme handen. Wat nog meer?quote:
Je bedoelt je 'get into jail for free card'?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd het midden tussen grappig en sarcastisch.
En ik heb een lekker kontje. Dat is je 'get out of jail for free card' als man.
Kt heeft een tof shirt met 'get out of jail for free'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eh dat is wel het belangrijkstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inkomen, kontje, humor, lief, betrouwbaar, warme handen. Wat nog meer?
Strakke buikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Golddigger. Als je bij mij was had je huisvrouw als beroep op kunnen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Tijdschrift over mezelf, was een schoolopdracht.quote:
Even googlen op multicopy denk ik, of copyshop ergens bij jou in de buurt. Ik ga het gewoon langsbrengen, vind het wel fijn als ik gewoon met iemand kan praten zodat ik zeker het goede krijg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Site? Ik wil zelf een reisgids maken voor als ik op vakantie ga, iets wat qua prijs niet de spuigaten uitloopt zou prettig zijn
Gezellig, altijd voor me klaar staan, gezellige vakanties boeken, mee gaan winkelen, tassen sjouwen, dure apparatuur aanschaffen, hij moet er naast mij leuk uit zien, maar niet net zo knap zijn als mijzelf en hij moet ook heel veel tijd voor me vrijmaken en direct op smsjes en belletjes reageren. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prisonrape for free.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt je 'get into jail for free card'?
Hij denkt trouwens de18de te kunnen. Wil je die dag vrij houden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kt heeft een tof shirt met 'get out of jail for free'
Niet een enorme penis?quote:
Ik zal er aan gaan werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Strakke buikEn positief in het leven staan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het helemaal niet leuk om zonder werk te zitten.Succes! Ik zal voor je duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan hoop ik dat je snel zo'n sarcastisch wijf tegen komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goh, ook eens iemand die eens hetzelfde denkt als mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Inkomen kan me echt niet schelen hoor, ik heb liever dat iemand gewoon doet wat die leuk vind dan dat die er kei veel geld mee verdiend. Hoewel ik geen werkloze vriend zou willen, alsin, bewust werkloos. Dat is gewoon geen instelling waar ik van houd.
Jezus Bob.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gezellig, altijd voor me klaar staan, gezellige vakanties boeken, mee gaan winkelen, tassen sjouwen, dure apparatuur aanschaffen, hij moet er naast mij leuk uit zien, maar niet net zo knap zijn als mijzelf en hij moet ook heel veel tijd voor me vrijmaken en direct op smsjes en belletjes reageren. Dat is het wel zo'n beetje.
Heb je haar ook weer.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je haar ook weer.![]()
Ja lief, we weten het.
Dan stuur ik de makke schapen wel naar jou door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel zo'n sarcastisch wijf tegen komt
Is goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij denkt trouwens de18de te kunnen. Wil je die dag vrij houden?
Ik denk dat we dan de optimale win-win-situatie hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan stuur ik de makke schapen wel naar jou door.
We weten dat je een kerel had die te groot was en dat het je pijn deed.quote:
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:quote:
Zeik niet zo mister pokerfacequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:
"Wat is een grote auto?"
"Ja, dat ligt aan hoe groot hij is"
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:
"Wat is een grote auto?"
"Ja, dat ligt aan hoe groot hij is"
Ik was al aan het wachten tot die opmerking zou komenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef twi het volgende:
Joh, ze wil Stefan niet in verlegenheid brengen.
Hey, in elk geval zit ik op mijn werk!quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, in elk geval zit ik op mijn werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel een bijzondere manier van communiceren zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst: Iedereen is gewoon kut hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een bijzondere manier van communiceren zo.
Eerst: Iedereen is gewoon kut hierDoe je dat irl nooit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met spoilers?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld hadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je dat irl nooit dan?
Met spoilers?
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd weer nakend wakker terwijl ik met pyjama aan was gaan slapen. Beter gebeurt dit zaterdag niet.
Natuurlijk, ik ga dagelijks met een grijze plaat van 3 bij 2 over straat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je dat irl nooit dan?
Met spoilers?
In de winter op mijn niet verwarmde slaapkamer is het wel relaxtedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld had![]()
Maar spoilers zou prettiger werken
In het echt bied ik mijn excuses daar niet voor aan, dat zou de grap juist spoilerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld had![]()
Maar spoilers zou prettiger werken
Plaat voor je kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ga dagelijks met een grijze plaat van 3 bij 2 over straat.
Nu snap ik waarom versieren niet zo'n succes is met zo'n bord voor de kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hoor je best vaak hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!
En altijd weer die grapjassen die toch keihard roepen wat er op staat ipv de plaat mee te quoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ze drukken ook nooit op het spoilerknopje wat er op zit...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom versieren niet zo'n succes is met zo'n bord voor de kop
Moet je eens hier op mijn slaapkamer komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel aan Murs kontje zitten
Tevens wordt het niets tussen ons, als jij je shirt niet uit wil doen, maar ook niet met kleren aan wil slapen...
Nope, gaat niets worden tussen ons.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Strakke buikEn positief in het leven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |