Ik hou daar van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken en kende ze niet eens.quote:
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.quote:[..]
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.
Gelukkig ben ik dan ook niet serieus. Maar op de meet was het een leuke grap.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou daar van.Chicks die aan mn billen zitten enzo.
Gelukkig zijn er voldoende chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.Waarom doe je het dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken en kende ze niet eens.
[..]
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn er voldoende chicksWaar zijn ze nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.![]()
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.quote:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?quote:
Ja, ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.
Alleen dat moment daarvoor als je het nog niet weet dan is het eng.
Neen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?
Kut man.quote:
Pinda. VH. Gerrie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
Ik ken niet eens iemand waar ik aan zou willen zitten op het moment.
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
Niet op die manier, ook niet op die manier en ja maar die laat mij nooit aan der zitten.quote:
Fucking hetro's die mannen hier.quote:
Omg TWIquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YT-linkjes op je werk niet aan kunnen klikken
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een geweldige boerenkoolovenschotel gemaakt. Gewoon zelf bedacht en het smaakte geweldig. Ik had voor twee dagen gekookt, maar heb alles in één keer opgegeten
Wat? Vrouwen met een telefoonfobie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik en mijn telefoonfobie. Nu heb ik mijn geluid en trillen uitgezet.
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?
Ja, overigens heb ik me wel weer aangemeld voor een sollicatie in een callcenter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |