Zegt iemand die werkloos isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappige mannen worden gefriendzoned.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik verdenk hier wel een paar mensen meer over humor te beschikken, maar er niet evenredig veel meisjes/vrouwen mee versieren
Dan moet jij echt al heel vaak gefriendzoned zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappige mannen worden gefriendzoned.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zegt iemand die werkloos isDaarom is het ook belangrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan moet jij echt al heel vaak gefriendzoned zijn
Inkomen, kontje, humor, lief, betrouwbaar, warme handen. Wat nog meer?quote:
Je bedoelt je 'get into jail for free card'?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik houd het midden tussen grappig en sarcastisch.
En ik heb een lekker kontje. Dat is je 'get out of jail for free card' als man.
Kt heeft een tof shirt met 'get out of jail for free'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eh dat is wel het belangrijkstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inkomen, kontje, humor, lief, betrouwbaar, warme handen. Wat nog meer?
Strakke buikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Golddigger. Als je bij mij was had je huisvrouw als beroep op kunnen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Tijdschrift over mezelf, was een schoolopdracht.quote:
Even googlen op multicopy denk ik, of copyshop ergens bij jou in de buurt. Ik ga het gewoon langsbrengen, vind het wel fijn als ik gewoon met iemand kan praten zodat ik zeker het goede krijg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Site? Ik wil zelf een reisgids maken voor als ik op vakantie ga, iets wat qua prijs niet de spuigaten uitloopt zou prettig zijn
Gezellig, altijd voor me klaar staan, gezellige vakanties boeken, mee gaan winkelen, tassen sjouwen, dure apparatuur aanschaffen, hij moet er naast mij leuk uit zien, maar niet net zo knap zijn als mijzelf en hij moet ook heel veel tijd voor me vrijmaken en direct op smsjes en belletjes reageren. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prisonrape for free.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt je 'get into jail for free card'?
Hij denkt trouwens de18de te kunnen. Wil je die dag vrij houden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kt heeft een tof shirt met 'get out of jail for free'
Niet een enorme penis?quote:
Ik zal er aan gaan werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Strakke buikEn positief in het leven staan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het helemaal niet leuk om zonder werk te zitten.Succes! Ik zal voor je duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan hoop ik dat je snel zo'n sarcastisch wijf tegen komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goh, ook eens iemand die eens hetzelfde denkt als mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Inkomen kan me echt niet schelen hoor, ik heb liever dat iemand gewoon doet wat die leuk vind dan dat die er kei veel geld mee verdiend. Hoewel ik geen werkloze vriend zou willen, alsin, bewust werkloos. Dat is gewoon geen instelling waar ik van houd.
Jezus Bob.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gezellig, altijd voor me klaar staan, gezellige vakanties boeken, mee gaan winkelen, tassen sjouwen, dure apparatuur aanschaffen, hij moet er naast mij leuk uit zien, maar niet net zo knap zijn als mijzelf en hij moet ook heel veel tijd voor me vrijmaken en direct op smsjes en belletjes reageren. Dat is het wel zo'n beetje.
Heb je haar ook weer.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je haar ook weer.![]()
Ja lief, we weten het.
Dan stuur ik de makke schapen wel naar jou door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel zo'n sarcastisch wijf tegen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |