Klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.
Heel simpel, maar heel lekker.
Mag ik je aanraken?quote:
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Nee. Pala's lichaam.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
Waar ga je het laten doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
yay, tijdschrift afdrukken gaat maar 30 euro kosten.
Wut?quote:
Multicopy ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar ga je het laten doen?
[..]
Wut?![]()
Dat is ook waar. Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
quote:
Damn!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.
Pala's kontje wint ook van de mijne.
Site? Ik wil zelf een reisgids maken voor als ik op vakantie ga, iets wat qua prijs niet de spuigaten uitloopt zou prettig zijnquote:
Dat komt omdat je hier niet eerst een kwartier onzin hoeft te typen voordat je elkaar kunt zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
Serieus deze datingsite is echt de beste die ik ken
Ja, ik zou je gelijk al datenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hier niet eerst een kwartier onzin hoeft te typen voordat je elkaar kunt zien.
hehequote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik jou niet, want ik heb je nog niet gezien.
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...quote:
Dan zou jij toch vrouwen bij de vleet moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...
Vrouwen hebben dan ook geen humor, ze doen alleen alsof door te lachen bij mannen met een lekker kontje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor vrouwen die van humor houden, is twi een perfecte match. Maar vrouwen houden kennelijk niet van humor...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zou jij toch vrouwen bij de vleet moeten hebben
Is het een soort van code dan? Dat als een vrouw zegt dat ze een man met humor zoekt, ze naar de bips kijkt, en als ze zegt dat ze een lieve betrouwbare man zoekt, dat ze naar zijn inkomen kijkt ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dan ook geen humor, ze doen alleen alsof door te lachen bij mannen met een lekker kontje.
Het is allemaal belangrijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Is het een soort van code dan? Dat als een vrouw zegt dat ze een man met humor zoekt, ze naar de bips kijkt, en als ze zegt dat ze een lieve betrouwbare man zoekt, dat ze naar zijn inkomen kijkt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |