Ja, meerdere malen. Circle jerk in de auto, jwz.quote:
Ja.quote:
Aw wat liefquote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
C_A is als lijm. En ze is echt echt echt ontzettend leuk. Zelden zo'n leuk persoon ontmoet.
ik heb ook geen flauw ideequote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens helemaal niet wie of hoeveel er komen, maar volgens mij zijn het er toch nog best veel.
Ja, ik heb een 2pers luchtbed.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook geen flauw idee
Jij, Pala en WT sowieso, want jullie rijden met mij mee
Neem jij je 2 persoonsluchtbed mee? Dan kan ik mijn veldbedje meenemen
Ik wil eigenlijk wel slapen, al is het maar 5 uurtjesquote:Op maandag 23 januari 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 2pers luchtbed.![]()
Ik hoop dat we niet allemaal bij elkaar liggen, want als ik dan slaap slaapt er niemand meer.Of ik moet wakker blijven, maar dat is lastig met drank.
Ja volgens mij wel. Nouja, we zien wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel slapen, al is het maar 5 uurtjesMoet de volgende dag nog naar huis rijden natuurlijk
Maar was de bedoeling niet met z'n allen in het cafe???
heb er wel zin inquote:Op maandag 23 januari 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Nouja, we zien wel.
Oneens, je slaapt het liefste in mijn bed.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik rijd weer terug naar huis denk ik. Moet de volgende dag ook bekercompetitie spelen enzo....
Ben toch al niet zo'n drinker, en slaap het liefste in m'n eigen bed dusja....
Ik zou het niet erg vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneens, je slaapt het liefste in mijn bed.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ja tijd om te slapenWelterusten
even voor de zekerheid, dit gaat over zaterdag @ royco toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom, met heloef, Kutkloon en een hete mystery guest in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef LostInSpace het volgende:
Omfg.. remind me dat ik nooit mijn ipad aan jou moet uitlenen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Net stageplaats in de wacht gesleept
Grats kerel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En wel in dit tenueMag ik je aanraken?SPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En wel in dit tenueIk heb je al gelikedSPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
+1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan die facebook chat.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk!Dat ding is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ayumu is baas, ik zou wel een keer met hem naar de gaybar gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wtf is deze. Die MLIG.The fuck.
http://forum.fok.nl/topic/1769154/1/25
Hilarisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wtf is deze. Die MLIG.The fuck.
http://forum.fok.nl/topic/1769154/1/25
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Voor deze keer ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet om 7 uur uit bed waren vandaag
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet om 7 uur uit bed waren vandaag
Nachtje overslaan en dan op een goed tijdstip gaan slapen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, ik ben allang al blij dat ik om 9u op was gezien mijn wat verstoorde dag/nacht ritme
Ik doe gewoon altijd 1 dag 3-4 uur slaap en dan kan ik zo mijn ritme terugknallenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nachtje overslaan en dan op een goed tijdstip gaan slapen?
Dat heb ik serieus overwogen, maar uiteindelijk heb ik me terug de ochtend ingevochtenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nachtje overslaan en dan op een goed tijdstip gaan slapen?
Voor school?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
yay, tijdschrift afdrukken gaat maar 30 euro kosten.
Altijd nog beter dan ¤60quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
yay, tijdschrift afdrukken gaat maar 30 euro kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |