quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan het nooit eens worden met patat/friet
Disagreequote:
Ze had een ander feestje met Mono en Patje.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
Silk durft wel als ik in de buurt ben, een sterke man om haar te beschermen.
Oh matig maar begrijpelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze had een ander feestje met Mono en Patje.
Eindelijk begripquote:
Wel een plaatje wat inzichtelijk maakt waarom het in Belgie zolang duurde voor er een kabinet kwamquote:
ja tochquote:Op maandag 23 januari 2012 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het met Miranda eens. De Mac heeft wel friet.
Tuurlijk Patje en Mono zijn legendes, ik voel je meid.quote:
Zo communiceren wij altijd.quote:
en ik nuquote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb de chocoladesaus per ongeluk zelf opgegeten
heb ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nu moet je hopen dat je zelf chocoladesaus in huis hebt![]()
Why?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet naar de meet die ik zelf mede organiseer.
Sorry
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niet naar de meet die ik zelf mede organiseer.
Sorry
quote:
Verkeerde berekening met mijn centjesquote:
ok ik snap... jammerquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde berekening met mijn centjes
You know who komt en ik heb gewoon even geen zin meer in confrontatie, ik heb deze week even genoeg aan mijn hoofd, nu gooi ik het alleen niet meer op fok.
Even geen drank meer.
Als het geld is wil ik het wel voor je betalen en ik ruil hem veel liever in voor jou hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde berekening met mijn centjes
You know who komt en ik heb gewoon even geen zin meer in confrontatie, ik heb deze week even genoeg aan mijn hoofd, nu gooi ik het alleen niet meer op fok.
Even geen drank meer.
Gaan we een keertje samen uit?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het geld is wil ik het wel voor je betalen en ik ruil hem veel liever in voor jou hoor.
Maar ik snap het wel.
okquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat dat aan hem over, dat is niet mijn beslissing.
Bwehhehehe, goeie! Doen wequote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure.Dat zal dan wel pas volgende maand worden, want na deze meet ben ik blut.
O jammer, al die afmeldingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik had/heb al een tijdje weinig zin in de meet, maar bewust niks tegen pinda gezegd. De kans is klein dat ik kom.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik had/heb al een tijdje weinig zin in de meet, maar bewust niks tegen pinda gezegd. De kans is klein dat ik kom.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag samen met Erik tot de conclusie gekomen dat een meeting zonder c_a niet compleet is. Deze meet heeft c_a en kan dus alleen maar succesvol zijn.
Verklaar U naderquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag samen met Erik tot de conclusie gekomen dat een meeting zonder c_a niet compleet is. Deze meet heeft c_a en kan dus alleen maar succesvol zijn.
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.quote:
c_a echt zo lief?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.
Een echte leider dusquote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.
Ik denk het welquote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt wel?
Wie komen er eigenlijk uit dit topic
Ja echt niet hequote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik mis mijn bro, mijn pinda.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt niet heJij komt gewoon!
hihihihhi, komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom, met heloef, Kutkloon en een hete mystery guest in de auto.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, meerdere malen. Circle jerk in de auto, jwz.quote:
Ja.quote:
Aw wat liefquote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
C_A is als lijm. En ze is echt echt echt ontzettend leuk. Zelden zo'n leuk persoon ontmoet.
ik heb ook geen flauw ideequote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens helemaal niet wie of hoeveel er komen, maar volgens mij zijn het er toch nog best veel.
Ja, ik heb een 2pers luchtbed.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook geen flauw idee
Jij, Pala en WT sowieso, want jullie rijden met mij mee
Neem jij je 2 persoonsluchtbed mee? Dan kan ik mijn veldbedje meenemen
Ik wil eigenlijk wel slapen, al is het maar 5 uurtjesquote:Op maandag 23 januari 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 2pers luchtbed.![]()
Ik hoop dat we niet allemaal bij elkaar liggen, want als ik dan slaap slaapt er niemand meer.Of ik moet wakker blijven, maar dat is lastig met drank.
Ja volgens mij wel. Nouja, we zien wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel slapen, al is het maar 5 uurtjesMoet de volgende dag nog naar huis rijden natuurlijk
Maar was de bedoeling niet met z'n allen in het cafe???
heb er wel zin inquote:Op maandag 23 januari 2012 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Nouja, we zien wel.
Oneens, je slaapt het liefste in mijn bed.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik rijd weer terug naar huis denk ik. Moet de volgende dag ook bekercompetitie spelen enzo....
Ben toch al niet zo'n drinker, en slaap het liefste in m'n eigen bed dusja....
Ik zou het niet erg vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneens, je slaapt het liefste in mijn bed.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ja tijd om te slapenWelterusten
even voor de zekerheid, dit gaat over zaterdag @ royco toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:54 schreef LostInSpace het volgende:
Omfg.. remind me dat ik nooit mijn ipad aan jou moet uitlenen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Net stageplaats in de wacht gesleept
Grats kerel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:58 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En wel in dit tenueMag ik je aanraken?SPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En wel in dit tenueIk heb je al gelikedSPOILER: pas op van de volgende afbeelding kunt u spontaan klaarkomen, uw kamer zou kunnen overstromen :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
+1.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Tering, wat heb ik een hekel aan die facebook chat.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk!Dat ding is grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |