Als het geld is wil ik het wel voor je betalen en ik ruil hem veel liever in voor jou hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde berekening met mijn centjes
You know who komt en ik heb gewoon even geen zin meer in confrontatie, ik heb deze week even genoeg aan mijn hoofd, nu gooi ik het alleen niet meer op fok.
Even geen drank meer.
Gaan we een keertje samen uit?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het geld is wil ik het wel voor je betalen en ik ruil hem veel liever in voor jou hoor.
Maar ik snap het wel.
okquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik laat dat aan hem over, dat is niet mijn beslissing.
Bwehhehehe, goeie! Doen wequote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sure.Dat zal dan wel pas volgende maand worden, want na deze meet ben ik blut.
O jammer, al die afmeldingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik had/heb al een tijdje weinig zin in de meet, maar bewust niks tegen pinda gezegd. De kans is klein dat ik kom.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef ValHallen het volgende:
Ik had/heb al een tijdje weinig zin in de meet, maar bewust niks tegen pinda gezegd. De kans is klein dat ik kom.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag samen met Erik tot de conclusie gekomen dat een meeting zonder c_a niet compleet is. Deze meet heeft c_a en kan dus alleen maar succesvol zijn.
Verklaar U naderquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag samen met Erik tot de conclusie gekomen dat een meeting zonder c_a niet compleet is. Deze meet heeft c_a en kan dus alleen maar succesvol zijn.
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.quote:
c_a echt zo lief?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.
Een echte leider dusquote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon rustig, er werden geen keuzes gemaakt waar geen te gaan, beetje aparte groepjes. c_a houd iedereen bij elkaar, houd ook niet van dat getwijfel en is gewoon lievvvvvvvv.
Ik denk het welquote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt wel?
Wie komen er eigenlijk uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |