Eerst voelen, dan geloven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn ook heel warm te zijn in bed.
Ik vind het in het begin altijd vervelend zo koud, maar na een paar seconde is het wel eventjes fijn. Totdat die ook weer warm is omdat die tegen mij aanlag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst voelen, dan geloven.![]()
Ik ben altijd ijskoud. Ik mag ook nooit aan meisjes zitten van ze omdat mijn handen te koud zijn.
Ik ben warm, als ik tenminste niet net van buiten kom, dan wordt er nog wel eens een opmerking over gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd ijskoud. Ik mag ook nooit aan meisjes zitten van ze omdat mijn handen te koud zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
En denk je echt dat dat de reden is dat je niet aan meisjes mag zitten?
Nee, maar ik gaf een leuk voorzetje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het in het begin altijd vervelend zo koud, maar na een paar seconde is het wel eventjes fijn. Totdat die ook weer warm is omdat die tegen mij aanlag.
En denk je echt dat dat de reden is dat je niet aan meisjes mag zitten?
Dat is dan ook verdomd kut. Warme handenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Warm is fijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is dan ook verdomd kut. Warme handen
Ik vind meisjes ook altijd eng.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik gaf een leuk voorzetje.
Ik zit nooit aan meisjes, dan moet ik ze aanraken en dat is eng.
De gemiddelde jongen is inderdaad wat fijner in de omgang.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind meisjes ook altijd eng.
Er zitten veel meer gemene tussen dan bij jongens lijkt het vaak.
quote:
Mwah, sommige mensen zijn van zichzelf wat aanrakeriger.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef heloef het volgende:
Ik durf niet zo goed aan te raken, meisjes zitten er toch niet op te wachten.
Die types probeerde ik meestal niet te versieren op de middelbare school.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, sommige mensen zijn van zichzelf wat aanrakeriger.
Aanrakerige meisjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, sommige mensen zijn van zichzelf wat aanrakeriger.
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef twi het volgende:
Ik heb altijd ontzettend warme handen en mag ook niet aan ze zitten, Kaneel. Het zou me niets verbazen wanneer er een bepaalde ideale temperatuurzone is waarbij je vrouwen aan mag raken. Zit je daar boven of onder, dan ben je kansloos en sterf je eenzaam en alleen.
Het is pindasaus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga satésaus kloppen en ramen lappen enzo, tot vanavond
Ik ontweek ze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die types probeerde ik meestal niet te versieren op de middelbare school.
Ja, dat moet dan wel het geval zijn. Ik moet van Myra allemaal katten gaan kopen omdat ik anders eenzaam ben. Misschien moet jij dat ook doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef twi het volgende:
Ik heb altijd ontzettend warme handen en mag ook niet aan ze zitten, Kaneel. Het zou me niets verbazen wanneer er een bepaalde ideale temperatuurzone is waarbij je vrouwen aan mag raken. Zit je daar boven of onder, dan ben je kansloos en sterf je eenzaam en alleen.
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.quote:
Nu klink je als mligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is pindasaus.
[..]
Ik ontweek ze.
[..]
Ja, dat moet dan wel het geval zijn. Ik moet van Myra allemaal katten gaan kopen omdat ik anders eenzaam ben. Misschien moet jij dat ook doen.
[..]
Ik kan er tegenwoordig wat beter mee omgaan, maar nog steeds is het eng.
Ik hou daar van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken en kende ze niet eens.quote:
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.quote:[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet serieus. Maar op de meet was het een leuke grap.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou daar van.Chicks die aan mn billen zitten enzo.
Gelukkig zijn er voldoende chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.Waarom doe je het dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken en kende ze niet eens.
[..]
Ik vind het niet echt eng eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig zijn er voldoende chicksWaar zijn ze nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die aan jouw bips willen zitten.![]()
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.quote:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?quote:
Ja, ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als ik weet dat ik ze kan aanraken dan is het niet eng.
Alleen dat moment daarvoor als je het nog niet weet dan is het eng.
Neen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede vraag. Op je werk niemand die aan je wil zitten?
Kut man.quote:
Pinda. VH. Gerrie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
Ik ken niet eens iemand waar ik aan zou willen zitten op het moment.
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw opmerkingen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige broertje zijn is in elk geval iets. Nu nog een inteeltfamilie vinden, maar dat moet in mijn woonplaats niet zo moeilijk zijn.
Niet op die manier, ook niet op die manier en ja maar die laat mij nooit aan der zitten.quote:
Fucking hetro's die mannen hier.quote:
Omg TWIquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
YT-linkjes op je werk niet aan kunnen klikken
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een geweldige boerenkoolovenschotel gemaakt. Gewoon zelf bedacht en het smaakte geweldig. Ik had voor twee dagen gekookt, maar heb alles in één keer opgegeten
Wat? Vrouwen met een telefoonfobie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik en mijn telefoonfobie. Nu heb ik mijn geluid en trillen uitgezet.
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ovenschotel? Gewoon boerenkool in de oven geflikkerd of echt iets bijzonders gedaan?
Ja, overigens heb ik me wel weer aangemeld voor een sollicatie in een callcenter.quote:
Klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boerenkool gekookt, mosterd er in gedaan. Kruidenkaas had ik nog liggen, dat er ook bij. Rookworst opgewarmd, in stukjes en er ook overheen. Dan aardappelpuree (had geen zin om aardappels te koken) en dan kaas.
Heel simpel, maar heel lekker.
Mag ik je aanraken?quote:
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Nee. Pala's lichaam.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ie een lekkerder kontje dan Pala?
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
Waar ga je het laten doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:23 schreef Myraela het volgende:
yay, tijdschrift afdrukken gaat maar 30 euro kosten.
Wut?quote:
Multicopy ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar ga je het laten doen?
[..]
Wut?![]()
Dat is ook waar. Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is zo lullig om te zeggen.
quote:
Damn!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mur geeft zelf toe dat die niet tegen pala's kontje op kan.
Pala's kontje wint ook van de mijne.
Site? Ik wil zelf een reisgids maken voor als ik op vakantie ga, iets wat qua prijs niet de spuigaten uitloopt zou prettig zijnquote:
Dat komt omdat je hier niet eerst een kwartier onzin hoeft te typen voordat je elkaar kunt zien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef debeterebob het volgende:
Serieus deze datingsite is echt de beste die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |