Als ik naast iemand lig het wel vervelend vind als ik alleen een boxer aan heb, dan doe ik misschien nog wel een joggingsbroek aan, maar dat is wel de limit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja hoe kun je in kleren slapen?
Ik doe dat alleen als ik het ijs ijs ijs koud heb
Mijn zolder is ijskoud, geen cv, jwz.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die in kleren slapen.
Overigens, een goede onderbroek die niet zo makkelijk uit kan glijden zou wel een oplossing zijn toch?
quote:
Duct tape dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn zolder is ijskoud, geen cv, jwz.
Hij glijdt niet af, maar ik doe hem uit omdat ik het vervelend vind om aan te hebben.
Als er iemand naast je ligt is het anders.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik naast iemand lig het wel vervelend vind als ik alleen een boxer aan heb, dan doe ik misschien nog wel een joggingsbroek aan, maar dat is wel de limit.
Inderdaad, mensen die dat niet doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet het hele jaar door onder hun veel te dikke en zware winterdeken liggen.
Ik ben Aziaat brah. Wij kunnen niet tegen kou.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Duct tape dan.
Mijne ook, maar binnen 5 min ben ik warm.
Ik heb deze winter niet eens mijn winterdeken gebruikt en mijn verwarming staat ook bijna nooit aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet het hele jaar door onder hun veel te dikke en zware winterdeken liggen.
Ik half Indisch, ik slaap het liefst naakt. Tenzij ik te lui ben om me uit te kleden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben Aziaat brah. Wij kunnen niet tegen kou.
Winter deken is lekker man. Zware dikke dekens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb deze winter niet eens mijn winterdeken gebruikt en mijn verwarming staat ook bijna nooit aan
Ok, ik geef toe. Ik ben gewoon een mietje die het snel koud heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik half Indisch, ik slaap het liefst naakt. Tenzij ik te lui ben om me uit te kleden.
Dan heb je ook niet geslapenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer naakt geslapen, geen oog dicht gedaan.
In de zomer zeker wel. Briefje op de deur dat er doden gaan vallen als er iemand binnen zou komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef heloef het volgende:
Ik heb een keer naakt geslapen, geen oog dicht gedaan.
Ik kan niet in slaap komen in een te warm bedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Winter deken is lekker man. Zware dikke dekens.
Vriend van me slaapt alleen maar onder zo'n hoes.Ik zou sterven.
quote:
Het is ook niet te warm. Het is perfect. Soms een beentje er onderuit of gewoon je dekens oprollen en er alleen mee knuffelen. Dekens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan niet in slaap komen in een te warm bed
Ik slaap dan altijd alleen in zo'n dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
In de zomer zeker wel. Briefje op de deur dat er doden gaan vallen als er iemand binnen zou komen.
Ik knuffel mijn deken in de zomer. Als een soort van vriendvervanging. En dan dekbedovertrek eroverheen. Lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik slaap dan altijd alleen in zo'n dekbedovertrek.![]()
Maar dat ding tussen mijn benen zit gewoon in de weg als ik zonder kleren slaap.
Ik zou stervenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook niet te warm. Het is perfect. Soms een beentje er onderuit of gewoon je dekens oprollen en er alleen mee knuffelen. Dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |