Is goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij denkt trouwens de18de te kunnen. Wil je die dag vrij houden?
Ik denk dat we dan de optimale win-win-situatie hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan stuur ik de makke schapen wel naar jou door.
We weten dat je een kerel had die te groot was en dat het je pijn deed.quote:
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:quote:
Zeik niet zo mister pokerfacequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:
"Wat is een grote auto?"
"Ja, dat ligt aan hoe groot hij is"
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag. Eigenlijk staat er het volgende:
"Wat is een grote auto?"
"Ja, dat ligt aan hoe groot hij is"
Ik was al aan het wachten tot die opmerking zou komenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef twi het volgende:
Joh, ze wil Stefan niet in verlegenheid brengen.
Hey, in elk geval zit ik op mijn werk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, in elk geval zit ik op mijn werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel een bijzondere manier van communiceren zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst: Iedereen is gewoon kut hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een bijzondere manier van communiceren zo.
Eerst: Iedereen is gewoon kut hierDoe je dat irl nooit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met spoilers?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld hadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je dat irl nooit dan?
Met spoilers?
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd weer nakend wakker terwijl ik met pyjama aan was gaan slapen. Beter gebeurt dit zaterdag niet.
Natuurlijk, ik ga dagelijks met een grijze plaat van 3 bij 2 over straat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je dat irl nooit dan?
Met spoilers?
In de winter op mijn niet verwarmde slaapkamer is het wel relaxtedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld had![]()
Maar spoilers zou prettiger werken
In het echt bied ik mijn excuses daar niet voor aan, dat zou de grap juist spoilerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik maak eerst een enorm lullige opmerking en zeg dan dat ik het niet zo bedoeld had![]()
Maar spoilers zou prettiger werken
Plaat voor je kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ga dagelijks met een grijze plaat van 3 bij 2 over straat.
Nu snap ik waarom versieren niet zo'n succes is met zo'n bord voor de kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hoor je best vaak hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaap jij in een pyjama? Dat hoor je ook niet vaak! Dat een man in een pyjama slaapt!
En altijd weer die grapjassen die toch keihard roepen wat er op staat ipv de plaat mee te quoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ze drukken ook nooit op het spoilerknopje wat er op zit...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom versieren niet zo'n succes is met zo'n bord voor de kop
Moet je eens hier op mijn slaapkamer komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef SiIk het volgende:
Ik wil wel aan Murs kontje zitten
Tevens wordt het niets tussen ons, als jij je shirt niet uit wil doen, maar ook niet met kleren aan wil slapen...
Nope, gaat niets worden tussen ons.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Strakke buikEn positief in het leven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |