SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Ik stem voor een TT-change. Wie maakt de TR?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
Fernandes #87, met kaolo geile, grote en kleine, edoch bolle vrouwenbipsjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier. Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezien![]()
![]()
Nu even serieus, die hak is kankerlelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geniet jy ook vn het uitzigt?![]()
! Wel zeer fuckable lichaam
.
![]()
Die hak viel me eigenlijk niet opquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu even serieus, die hak is kankerlelijk! Wel zeer fuckable lichaam
.
Deathlift or Die.![]()
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier. Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezien
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet (OK misschien ook wel maar toch), dus kom maar met die foto's.quote:Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezienfull stops and exclamation marks![]()
Ik bedacht het me ook pas nadat ik fantaseerde over hoe ik d'r in haar hutje in de favela uit elkaar had gescheurdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die hak viel me eigenlijk niet op.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]Ik wil hem best nog een keer zien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet, dus kom maar met die foto's.All good things are wild and free.![]()
Careface[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Pics ter bewijsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
En mijn billen willen jullie nieteens zienFucking dikke billen.
![]()
Ik squat meer dan jij, en heb een dikkere bil dan jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dude dat krijg je als je squat.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hap niet zo man, je hebt net gegetenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik squat meer dan jij, en heb een dikkere bil dan jij.
Deathlift or Die.![]()
Hap niet zo op mijn fakehap jongequote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hap niet zo man, je hebt net gegeten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik werd gelokt door de TT.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oja diequote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, OP van fernandes #16 t/m 25 ofzoKaolo geil.quote:Deathlift or Die.![]()
Nais botty gurl :$quote:C'est la vie
Om het goed te maken zal ik over 3 maanden een topless foto van mezelf posten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini pic[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Buiten dat het er wel goed uitzag is dat toch wat bloter dan de mijnequote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini pic![]()
![]()
![]()
![]()
Hai schatjesZojuist getraind als een malle.
Wssup met die bootypics van de mannen dan?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
DM staat open.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini picDeathlift or Die.![]()
Bikini pic van tli please.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Om vervolgens commentaar van jou te krijgen dat ik niet strak genoeg ben, no thanks.quote:All good things are wild and free.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]Kut, blijf van mijn facebook af. Maar jij weet wel welke ik bedoel, was toen zo'n discussie met wd in klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Hihi oké, maar dacht deze kan wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kut, blijf van mijn facebook af. Maar jij weet wel welke ik bedoel, was toen zo'n discussie met wd in klb.
En nee, ben dat eigenlijk alweer vergeten? en discussie waarover dan?![]()
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezequote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi oké, maar dacht deze kan wel.
En nee, ben dat eigenlijk alweer vergeten? en discussie waarover dan?Euhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
All good things are wild and free.![]()
Gewoon posten TitiHeel Fernandes heeft 329084903 bikinifoto's van mij gezien
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik denk dat ik nog wel even in deze reeks blijf hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Gewoon posten TitiHeel Fernandes heeft 329084903 bikinifoto's van mij gezien
C'est la vie
Dat dachten de meisjes vroeger bij ons op school ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad niet op internet belanden.
C'est la vie
Hihi gevonden.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezeEuhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
![]()
![]()
Ik zal het niet doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Ja chai, ga eens weg jij. Breng ze op ideeën.
Deathlift or Die.![]()
Me too.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
En prachtige tekenskills.quote:C'est la vie
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick
Deathlift or Die.![]()
Het was inderdaad maar een simpele bikini pic. Stond niet zoals haar naakt voor de spiegel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdquote:![]()
Wait wut? Ben best benieuwd. Misschien moet ik ook eens in die topics rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdDeathlift or Die.![]()
Fanta-stick kwam hier toch ook eerst? :Squote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd![]()
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wil je mijn mattie worden?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?![]()
![]()
Ah ik kan maar een foto van fanta-stick zien, de rest is weg of forbidden.
edit: oh in het topic van 2011 wel.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 22:53:14 ]![]()
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad
Kanker.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
![]()
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad
En chris niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
Die heb ik net toegevoegd, omdat ik hem mis.![]()
![]()
Oh snap. Je voegt maar toequote:Op maandag 23 januari 2012 22:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?
Ik wist niet dat hij fb hadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En chris niet.
Die heb ik net toegevoegd, omdat ik hem mis.kan het ook niet vinden op die van jou?
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij fb hadkan het ook niet vinden op die van jou?
![]()
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.All good things are wild and free.![]()
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?![]()
Ja ik bedoelde Moos heeft er 2quote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die uit Alkmaar.
Heb jij ook nog nooit een foto van hem gezien dan?is dat Chris2k of wat was het ook alweer? Ik had hem totaal anders verwacht
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neeis dat Chris2k of wat was het ook alweer? Ik had hem totaal anders verwacht
![]()
Hoezo sad? moet ze toch lekker zelf wetenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje sad hoor die sexy & gewaagd topics![]()
He, stelletje vuile sletten!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dit ben je serieus op gaan zoeken?quote:Jij bent een natte.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat is echt 3 seconden google werkquote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ben je serieus op gaan zoeken?
[..]
Jij bent een natte.![]()
![]()
Wheheh serieus mann0w??????quote:![]()
![]()
![]()
Ik schrok enkel omdat ik nog allemaal naaktfoto's onder deze account heb gepost.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tsja dat kan je van alles wel zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo sad? moet ze toch lekker zelf weten
Op je 30e op de zolder van je moeder wonen en heel de dag in een turtle pyama pizza zitten eten moet iemand ook zelf weten, maar dat vind ik ook sad.
Van die oude gasten die het topic in gaan om te geilen op al die stiekeme voyeuristen, meh.
Zo vaak spreek ik me trouwens ook niet uit over iets, laat me mijn momentje hebben sala![]()
![]()
naaktfoto's van wie?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik schrok enkel omdat ik nog allemaal naaktfoto's onder deze account heb gepost.![]()
Mensen die na Hyves niet gestopt zijn met die shitquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
![]()
Ik zag trouwens laatst Wie is de Chef, een herhaling, en daar zat iemand in die ik op Sala vond lijken maar dan met een bril en langer haar.
Hij heette Alessandro dus ik denk wel dat het andere roots waren![]()
![]()
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehadquote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die na Hyves niet gestopt zijn met die shit[ afbeelding ]
![]()
dWc en ik. Fokkers in actie.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
A nuanced explanation is required?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehadAls brada's die piemel in de dubbele uitlaat van de Nissan Skyline van Salaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc en ik. Fokkers in actie.![]()
![]()
weet ook niet meer hoe ik eraan kwamquote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A nuanced explanation is required?
[..]
Als brada's die piemel in de dubbele uitlaat van de Nissan Skyline van Sala
4 jaar geleden ofzo? Echt een dikke tijd terug. Uiteindelijk hebben we elkaar weer verwijderd![]()
![]()
Ik heb Allure en dWc op MSNquote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehad.
Haal die Super Lemon haze, nigger.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pas op wat je doet he, aanmelden op MSNquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godver, ik schrok. Maar dat is echt zo, he.
Even aanmelden.
![]()
Ik weet niet waarom maar had vroeger m'n email gewoon in m'n profiel, tot best veel mensen me gingen toevoegenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
weet ook niet meer hoe ik eraan kwam
4 jaar geleden ofzo? Echt een dikke tijd terug. Uiteindelijk hebben we elkaar weer verwijderd.
![]()
![]()
Oh ik ook danquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godver, ik schrok. Maar dat is echt zo, he.
Even aanmelden.
. Never use that shit anymore.
Ik chat met Allure.
Omigodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zegt interne serverfout ofzo
Sorry, mijn Blackberry doet moeilijk[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mensen die geen naaktfoto's van dWc hebben.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dwc stuur je die naaktfoto's van Chatman nog doorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die geen naaktfoto's van MSN-bots hebben.
![]()
![]()
Wat leuk dit jongens[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sta gewoon op Google Images onder 'Mandingo' hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die geen naaktfoto's van dWc hebben.![]()
![]()
Een make-over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb aight1 op Whatsapp, wat win ik?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ja kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhhhja die kart, en dat poolen, en pictionary enzo
ik heb dat nog best vaak gedaan als ik me verveelde
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hoe ging je presentatie ouwe kroegtijger?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja kloptik heb dat nog best vaak gedaan als ik me verveelde
![]()
Ik googlede.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sta gewoon op Google Images onder 'Mandingo' hoorThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ja ach, beetje korte voorbereidingstijd dus was niet subliemquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe ging je presentatie ouwe kroegtijger?maar wel voldoende hoop ik zo
Valt tegen, deel de jouwe met ons.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:14 schreef JackieBrown het volgende:
Ik hoorde dat hier goede asses werden geplaatst?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mmneh. Post jij eens een mooie andersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Valt tegen, deel de jouwe met ons.
Ik weet dat je een database hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:37 schreef krioro het volgende:
Dikke mensen haten Deze TSDe reacties
Mensen die friet naar een fatty gooien
mensen die friet zeggen
![]()
Ik zocht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mmneh. Post jij eens een mooie anders
Ik weet dat je een database hebt.
Ik vond.
En ik kwam.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die eerste, rawr!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zocht.
Ik vond.
En ik kwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En hoezo zou ik een database hebben?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
En hoezo zou ik een database hebben?full stops and exclamation marks![]()
Omdat internet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja maar maarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:10 schreef Maisnon het volgende:
o.us gaat heen en scheer jevond je gladde face veel leuker staan!
Volwassener er uit zien heeft ook iets. En baziger. Ik gedraag mij al als een rebelse 14-jarige.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 24-01-2012 02:18:36 ]Feyenoord Rotterdam![]()
1 o.mus voor je reactiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja maar maar
Volwassener er uit zien heeft ook iets. En baziger. Ik gedraag mij al als een rebelse 14-jarige.![]()
![]()
Jij en je verslaving + de mogelijkheid van storing, prepare yourself man.quote:full stops and exclamation marks![]()
Waar heb ik dat nou weer aan verdiendquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
1 o.mus voor je reactie
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Nice, de instelling die we zoeken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze dag gaat hem niet worden. Terug in m'n bed maar weerDeathlift or Die.![]()
Gelokt door de TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar! Werd om 9 uur wakker terwijl ik om 8 al moest beginnenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze dag gaat hem niet worden. Terug in m'n bed maar weer
Je wekker uitdrukken ipv snooze...
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef IvanTower het volgende:
Gelokt door de TT.
He jij speelt ook mw3 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Herkenbaar! Werd om 9 uur wakker terwijl ik om 8 al moest beginnen
Je wekker uitdrukken ipv snooze...All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij en je verslaving + de mogelijkheid van storing, prepare yourself man.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef IvanTower het volgende:
Gelokt door de TT.
Goeie binnenkomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Herkenbaar! Werd om 9 uur wakker terwijl ik om 8 al moest beginnen
Je wekker uitdrukken ipv snooze...
Ben net pas uit mn coma ontwaakt en nogsteeds voel ik me tering verkreukeld![]()
![]()
Ik ben al als een ware bikkel gaan sporten, de stad ingeweest en heb geprofiteerd van hotwings tuesday
Don't say that word or the nigga's will wake upquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben al als een ware bikkel gaan sporten, de stad ingeweest en heb geprofiteerd van hotwings tuesday![]()
![]()
Dit alles voor 1 uur in de middag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben al als een ware bikkel gaan sporten, de stad ingeweest en heb geprofiteerd van hotwings tuesday![]()
Je had gelijk VasJa. Ik stond 9.00 uur al in de dojoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dit alles voor 1 uur in de middag?
En die wings heb ik meegenomen voor vanavond.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
Jumi die twee weken zijn denk ik al voorbij. Nog wat gehad of niet?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Make that the cat wisequote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:24 schreef Juminelle het volgende:
En die wings heb ik meegenomen voor vanavond.![]()
![]()
Gaat dit over die truffels? Die heb ik nooit besteldquote:
True story!quote:
[ Bericht 54% gewijzigd door Juminelle op 24-01-2012 13:47:51 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb nog geen brief binnen, Jumi.
Nee, en ik ga er geen eens meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Over truffels gesproken, CB heb jij ze nou uiteindelijk nog gekregen of..
Onthouding van je seksuele behoeftes wegens het verminken van je verticale glimlachquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat dit over die truffels? Die heb ik nooit besteld![]()
Djeeez, wat een baggersite danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, en ik ga er geen eens meer moeite voor doen.![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft mijn uil de reis niet overleefdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb nog geen brief binnen, Jumi.Ah dat, is al voorbij jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onthouding van je seksuele behoeftes wegens het verminken van je verticale glimlach
Zaterdag.quote:
SUBSCAPEquote:
CHASING SHADOWS
PAT
SPUD, GIBBO & INSOMThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh faka dan met jou ik ga naar snollywoodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SUBSCAPE
CHASING SHADOWS
PAT
SPUD, GIBBO & INSOM![]()
![]()
Hartenbreekster.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft mijn uil de reis niet overleefd
[ afbeelding ]Ik ga zo doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh faka dan met jou ik ga naar snollywood
Jij gaat met een Breezer in de hand naar Hollywood?
Nee met hetzelfde als naar Paradiso.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hartenbreekster.
[..]
Ik ga zo doen.
Jij gaat met een Breezer in de hand naar Hollywood?![]()
![]()
Hirlak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met hetzelfde als naar Paradiso.
Whut, na al die moeite die ik gisteren deed?quote:
Was gewoon gephotoshopped.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, na al die moeite die ik gisteren deed?
Helemaal nietquote:Ik heb twee hele enveloppen eraan verspild
HA! BUSTED! GEEN BRIEFPAPIER GEBRUIKT!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Helemaal nietIk heb twee hele enveloppen eraan verspild
quote:
Dat briefpapier zat in die enveloppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HA! BUSTED! GEEN BRIEFPAPIER GEBRUIKT!
[..]
[ afbeelding ]
En ik ben jelly dWc
Doe maar een samenvatting geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat briefpapier zat in die enveloppen natuurlijk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wauw wat een heerlijk nieuw rooster heb ik.
Standaard elke week 's donderdags half 2 weekend.Deathlift or Die.![]()
De inhoud is not suitable for FOK!. Zeer hete details enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe maar een samenvatting geven.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nice! Donderdagnacht standaard feestjes dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wauw wat een heerlijk nieuw rooster heb ik.
Standaard elke week 's donderdags half 2 weekend.
Donderdagavond is sowieso mijn vaste avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Donderdagnacht standaard feestjes dus
Deathlift or Die.![]()
Geen 538 feest in A'dam op Q-day 2012. Eerst al geen Museumplein, nu ook RAI niet meer.
/Care eigenlijk, Q-day in A'dam is sowieso aan.
![]()
Waar ga jij meestal heen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen 538 feest in A'dam op Q-day 2012. Eerst al geen Museumplein, nu ook RAI niet meer.
Afgelopen jaar was ik even naar Rembrandt en daarna naar Heinekenplein (Apenkooi), dat was allemaal zo fucking druk. Dus zonder Museumplein zal het wel helemaal gekkenhuis worden
Deathlift or Die.![]()
Netals O&N hou ik ervan om dan overal en nergens rond te cruisen met de benenwagen in m'n eigen stadjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen?
Afgelopen jaar was ik even naar Rembrandt en daarna naar Heinekenplein (Apenkooi), dat was allemaal zo fucking druk. Dus zonder Museumplein zal het wel helemaal gekkenhuis worden.
Sowieso langs die stage in de lucht bij Reguliersdwarsstraat, vorige Q-day was Zwart Licht enzo daar o.a..
![]()
Ja, ik vond het ook prachtig om gewoon overal langs te lopen met qday.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals O&N hou ik ervan om dan overal en nergens rond te cruisen met de benenwagen in m'n eigen stadje.
[ afbeelding ]
Sowieso langs die stage in de lucht bij Reguliersdwarsstraat, vorige Q-day was Zwart Licht enzo daar o.a..
Deathlift or Die.![]()
Sowieso dat mensen wel hun eigen feestje houden op MP..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen?
Afgelopen jaar was ik even naar Rembrandt en daarna naar Heinekenplein (Apenkooi), dat was allemaal zo fucking druk. Dus zonder Museumplein zal het wel helemaal gekkenhuis worden
En laat het mooi weer zijnMet blikjes baco en een joint daar lopen wauw
![]()
![]()
Godver, de provincialen hebben dus geen verzamelpunt meer. Zijn ze ook moeilijker te ontwijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het was toch een liefdesverklaring? Niet een brief aan de playboy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De inhoud is not suitable for FOK!. Zeer hete details enzo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
stiekem wil ik wel een keer naar Amsterdam danquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Provincialen (niet per se jij aight1) die het hele jaar door afgeven en zeiken op Amsterdam, maar op dit soort feestdagen wel en masse hierheen vertoeven
. Hou dan gewoon je klep en/of blijf weg.
![]()
Schaam je!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
stiekem wil ik wel een keer naar Amsterdam danZeker doen
Hoewel, het is wel een kenker drama met de treinen etc
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga naar de hel!Black dicks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Damnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?![]()
![]()
Ik zeg in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?Van Koninginnedag kan ik genieten hoor maar niet daar. Dus omdat ik een string niet mooi vond en haat op Koninginnedag in A'dam kan ik niet genieten van het leven? Hoezo kortzichtig ..
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moest om beide lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga naar de hel!
[ afbeelding ]
[..]
Black dicks.![]()
Hm, true. I'm running out of excuses nuquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Het was toch een liefdesverklaring? Niet een brief aan de playboy.
quote:Je hekelt je heel vaak aan allerlei dingen, daaromquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg in AmsterdamVan Koninginnedag kan ik genieten hoor maar niet daar. Dus omdat ik een string niet mooi vond en haat op Koninginnedag in A'dam kan ik niet genieten van het leven? Hoezo kortzichtig ..
. En hey, half Fernandes hangt aan elkaar van kortzichtigheid
!
![]()
Vertel mij eens wat dan? Want ik kan me niets bedenken. En iedereen klaagt wel een keer hier, dus dat betekend meteen dat je niet geniet van je leven? Good to know.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je hekelt je heel vaak aan allerlei dingen, daarom. En hey, half Fernandes hangt aan elkaar van kortzichtigheid [ afbeelding ]!
De waarheid is niet grappig!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vertel de waarheid maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true. I'm running out of excuses nuThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe ik woon kei dicht tegen Brabant aan, ik praat als een Brabander. Brabantquote:
1 "TSJAKAAA" van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband voor u, madame.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben al blij dat ik het slachtoffer niet meer ben van dWc dat ik altijd negatief ben![]()
![]()
Ik haat niet op Amsterdam hoor, alleen op Ajaxquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Provincialen (niet per se jij aight1) die het hele jaar door afgeven en zeiken op Amsterdam, maar op dit soort feestdagen wel en masse hierheen vertoeven
. Hou dan gewoon je klep en/of blijf weg.
maar ik snap wel wat je bedoelt, hypocriete zooi altijd
Dan ga je toch lekker naar Brabant.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ik woon kei dicht tegen Brabant aan, ik praat als een Brabander. Brabant
Deathlift or Die.![]()
Haten op Brabant is per definitie ongefundeerd.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar Brabant.
...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwam
omdat?Deathlift or Die.![]()
Etha woont in Zaandam madamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwamWaar haal jij deze waanzin vandaan
![]()
![]()
Of je reageert even normaal?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Etha woont in Zaandam madameWaar haal jij deze waanzin vandaan
Ik moet zo meteen werken.
Van 19:15 tot 20:45, ik kan even goed niet gaan.
Modern day slavery, ain't that a bitch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Van 19:15 tot 20:45, ik kan even goed niet gaan.![]()
Lekker thuis blijven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Van 19:15 tot 20:45, ik kan even goed niet gaan.All good things are wild and free.![]()
Ja, alleen dan precies niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef aight1 het volgende:
Zaandam is toch net zoiets als Purmerend
Purmerend heeft Danny de Munk, wij hebben Ali B.Deathlift or Die.![]()
Sorry Phas!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was als grap bedoelt verdikkeme
quote:Wij hebben deze vertegenwoordigersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, alleen dan precies niet.
Purmerend heeft Danny de Munk, wij hebben Ali B.
![]()
Ze heeft een leven gekregen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De 'ph' in de Phas laat zich amper meer zien hierAll good things are wild and free.![]()
Oud Zuid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hebben deze vertegenwoordigersDeathlift or Die.![]()
Ze zei laatst dat ze het druk hadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De 'ph' in de Phas laat zich amper meer zien hier![]()
Deathlift or Die.![]()
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze zei laatst dat ze het druk had![]()
![]()
![]()
Teef alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben deze vertegenwoordigersOntslaan ze me zeker omdat ik dat anderhalf uurtje niet heb gewerkt.quote:Lekker thuis blijven.
Mag je voor mij komen werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Teef alsjeblieft.
[..]
Ontslaan ze me zeker omdat ik dat anderhalf uurtje niet heb gewerkt.
Die kende ik 10 jaar geleden helemaal uit m'n kopquote:.
Ik mis die Brool story co's, AHDH-aanvallen en bijna-doodervaringen inderdaad wel weer jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehard.
![]()
quote:
All day, every dayquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehardDeathlift or Die.![]()
Ik had heel romantisch een gedicht geschreven over prille FOK!liefdes, huwelijksreizen naar Cali, mokkababy's met mohawks enzoquote:
Wat een kutleven trouwens. Ik heb eindelijk m'n salaris dus ik besloot vanochtend naar de stad te gaan om een broek te kopen die ik al 3 maanden wil, zie ik dat ik 75% korting kreeg, hebben ze m'n maat niet meer. Om mezelf te troosten ging ik net online shoppen en kwam ik de perfecte stiletto's tegen, kan ik ze alleen kopen met een creditcardDus nu ben ik mijn verdriet aan het weg eten.
Deliriousquote:![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had heel romantisch een gedicht geschreven over prille FOK!liefdes, huwelijksreizen naar Cali, mokkababy's met mohawks enzo
Wat een kutleven trouwens. Ik heb eindelijk m'n salaris dus ik besloot vanochtend naar de stad te gaan om een broek te kopen die ik al 3 maanden wil, zie ik dat ik 75% korting kreeg, hebben ze m'n maat niet meer. Om mezelf te troosten ging ik net online shoppen en kwam ik de perfecte stiletto's tegen, kan ik ze alleen kopen met een creditcardDus nu ben ik mijn verdriet aan het weg eten.
Pics van de stiletto's?All good things are wild and free.![]()
Up-2-date pics van je lovehandles en ass?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
Dus nu ben ik mijn verdriet aan het weg eten.![]()
Zeg..quote:Enige wat ik kan waarderen uit eindje is Kempi
![]()
Nou titi, heb die film op joetoep gekeken (en wat erdoorheen geskipt) en ik kan niet zeggen dat ik er happy van ben geworden, kan jij niks aan doen en dat was wel te verwachten maar hmpf![]()
![]()
Jup!quote:Zo voel ik me nog steeds, maar mijn werkdag zit er nu dan ook pas op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer
Ben net pas uit mn coma ontwaakt en nogsteeds voel ik me tering verkreukeld
Cursus tot 21.30 ... werkdag van bijna 13 uur
[ Bericht 0% gewijzigd door IvanTower op 24-01-2012 22:47:21 ]Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Goodmorning y'all.
Ben weer terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Terug in NL of zit je nog in Orlando?. Was echt een mooie vakantie. Nu back to business!
Had de laatste avond nog een mooie braziliaanse chick voor je op de gevoelige plaat gelegd. Later ff uploaden![]()
![]()
Nice, ben je ook naar de pret parken geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben weer terug. Was echt een mooie vakantie. Nu back to business!
Had de laatste avond nog een mooie braziliaanse chick voor je op de gevoelige plaat gelegd. Later ff uploaden
Kom maar op met die meid![]()
![]()
Haha yep. Disneyland, Universal, Sea World en Wet 'n Wild alleen al voor de naamquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nice, ben je ook naar de pret parken geweest?
Kom maar op met die meid![]()
Entree $ 80/90 voor elk trouwensecht nonsens.
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
Wet 'n Wild alleen al voor de naam![]()
![]()
![]()
Wtf zo duurquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha yep. Disneyland, Universal, Sea World en Wet 'n Wild alleen al voor de naam![]()
Entree $ 80/90 voor elk trouwensecht nonsens.
![]()
Jij bent zelf wet'n wild van jezelf![]()
![]()
M'n moeder is op d'r vrije dag al kaolovroeg aan het treinen geslagen met een vriendin, nu zijn ze in Nijmegen.
Ze kon bevestigen dat de treinen bleven rijden, ik dacht dat er geen stroom was![]()
.
![]()
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf zo duur![]()
Jij bent zelf wet'n wild van jezelf![]()
![]()
Probeer het eens uit dekhengstquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dat in je usericon ook met pussyjuice?![]()
![]()
Rain on your head, call it brainstormingquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dat in je usericon ook met pussyjuice?![]()
Seksuele spanningen hierzo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dag schatjes.
Ik ging er maar even vanuit dat jullie me een beetje misten, dus hier ben ik!
JB weer terug van The United States of Ah-mehhriicaaaaahhh, leuk gehad zo te lezen, mooi!![]()
![]()
Jawel jawel, hoe is het met jou? Druk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
Dag schatjes.
Ik ging er maar even vanuit dat jullie me een beetje misten, dus hier ben ik!
JB weer terug van The United States of Ah-mehhriicaaaaahhh, leuk gehad zo te lezen, mooi!![]()
Crosspost.quote:Je bestelling
1x [Mihoengerechten] Mihoen kip ¤ 7,50
1x [Bijgerechten] Telo met bakkeljauw ¤ 3,60
1x [Javaanse gerechten] Javaanse nasi kip ¤ 5,95
1x [Bijgerechten] Geroosterde kippenbout ¤ 2,70
1x [Javaanse gerechten] Javaanse bami kip ¤ 5,95
1x [Bijgerechten] Bloedworst ¤ 2,20
Bezorgkosten:
¤ 1,50
Transactiekosten:
¤ 1,00
Totale prijs:
¤ 30,40.
![]()
Past dat wel binnen je voedingsschema?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GIVE THAT THERE OVER HERE MAH YOUTH![]()
![]()
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Past dat wel binnen je voedingsschema?![]()
![]()
Het is de waarheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: