Ze heeft een leven gekregen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De 'ph' in de Phas laat zich amper meer zien hier
Oud Zuid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hebben deze vertegenwoordigers
Ze zei laatst dat ze het druk hadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De 'ph' in de Phas laat zich amper meer zien hier
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze zei laatst dat ze het druk had![]()
Teef alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben deze vertegenwoordigers
Ontslaan ze me zeker omdat ik dat anderhalf uurtje niet heb gewerkt.quote:Lekker thuis blijven.
Mag je voor mij komen werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Teef alsjeblieft.
[..]
Ontslaan ze me zeker omdat ik dat anderhalf uurtje niet heb gewerkt.
Die kende ik 10 jaar geleden helemaal uit m'n kopquote:
Ik mis die Brool story co's, AHDH-aanvallen en bijna-doodervaringen inderdaad wel weer jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehard
quote:
All day, every dayquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Terwijl wij naar school en werken of één van de twee en we zitten hier diehard
Ik had heel romantisch een gedicht geschreven over prille FOK!liefdes, huwelijksreizen naar Cali, mokkababy's met mohawks enzoquote:
Deliriousquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had heel romantisch een gedicht geschreven over prille FOK!liefdes, huwelijksreizen naar Cali, mokkababy's met mohawks enzo
Wat een kutleven trouwens. Ik heb eindelijk m'n salaris dus ik besloot vanochtend naar de stad te gaan om een broek te kopen die ik al 3 maanden wil, zie ik dat ik 75% korting kreeg, hebben ze m'n maat niet meer. Om mezelf te troosten ging ik net online shoppen en kwam ik de perfecte stiletto's tegen, kan ik ze alleen kopen met een creditcardDus nu ben ik mijn verdriet aan het weg eten.
Up-2-date pics van je lovehandles en ass?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
Dus nu ben ik mijn verdriet aan het weg eten.
Zeg..quote:
Jup!quote:
Zo voel ik me nog steeds, maar mijn werkdag zit er nu dan ook pas op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer
Ben net pas uit mn coma ontwaakt en nogsteeds voel ik me tering verkreukeld
Ben weer terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Terug in NL of zit je nog in Orlando?
Nice, ben je ook naar de pret parken geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben weer terug. Was echt een mooie vakantie. Nu back to business!
Had de laatste avond nog een mooie braziliaanse chick voor je op de gevoelige plaat gelegd. Later ff uploaden
Haha yep. Disneyland, Universal, Sea World en Wet 'n Wild alleen al voor de naamquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nice, ben je ook naar de pret parken geweest?
Kom maar op met die meid
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
Wet 'n Wild alleen al voor de naam![]()
Wtf zo duurquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha yep. Disneyland, Universal, Sea World en Wet 'n Wild alleen al voor de naam![]()
Entree $ 80/90 voor elk trouwensecht nonsens.
Dat weet jij heul nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf zo duur![]()
Jij bent zelf wet'n wild van jezelf
Probeer het eens uit dekhengstquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dat in je usericon ook met pussyjuice?
Rain on your head, call it brainstormingquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je dat in je usericon ook met pussyjuice?
Jawel jawel, hoe is het met jou? Druk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
Dag schatjes.
Ik ging er maar even vanuit dat jullie me een beetje misten, dus hier ben ik!
JB weer terug van The United States of Ah-mehhriicaaaaahhh, leuk gehad zo te lezen, mooi!
quote:Je bestelling
1x [Mihoengerechten] Mihoen kip ¤ 7,50
1x [Bijgerechten] Telo met bakkeljauw ¤ 3,60
1x [Javaanse gerechten] Javaanse nasi kip ¤ 5,95
1x [Bijgerechten] Geroosterde kippenbout ¤ 2,70
1x [Javaanse gerechten] Javaanse bami kip ¤ 5,95
1x [Bijgerechten] Bloedworst ¤ 2,20
Bezorgkosten:
¤ 1,50
Transactiekosten:
¤ 1,00
Totale prijs:
¤ 30,40
Past dat wel binnen je voedingsschema?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GIVE THAT THERE OVER HERE MAH YOUTH
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Past dat wel binnen je voedingsschema?
Het is de waarheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het moet gezegd,soms heb je echt té slechte grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |