Ik schrok enkel omdat ik nog allemaal naaktfoto's onder deze account heb gepost.quote:
Tsja dat kan je van alles wel zeggen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo sad? moet ze toch lekker zelf weten
naaktfoto's van wie?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik schrok enkel omdat ik nog allemaal naaktfoto's onder deze account heb gepost.
Mensen die na Hyves niet gestopt zijn met die shitquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehadquote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die na Hyves niet gestopt zijn met die shit[ afbeelding ]
dWc en ik. Fokkers in actie.quote:
A nuanced explanation is required?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehad
Als brada's die piemel in de dubbele uitlaat van de Nissan Skyline van Salaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc en ik. Fokkers in actie.
weet ook niet meer hoe ik eraan kwamquote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A nuanced explanation is required?
[..]
Als brada's die piemel in de dubbele uitlaat van de Nissan Skyline van Sala
Ik heb Allure en dWc op MSNquote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fun fact ik heb jou ooit op MSN gehad
Haal die Super Lemon haze, nigger.quote:
Pas op wat je doet he, aanmelden op MSNquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godver, ik schrok. Maar dat is echt zo, he.
Even aanmelden.
Ik weet niet waarom maar had vroeger m'n email gewoon in m'n profiel, tot best veel mensen me gingen toevoegenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
weet ook niet meer hoe ik eraan kwam
4 jaar geleden ofzo? Echt een dikke tijd terug. Uiteindelijk hebben we elkaar weer verwijderd
Oh ik ook danquote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godver, ik schrok. Maar dat is echt zo, he.
Even aanmelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |