Dat dachten de meisjes vroeger bij ons op school ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad niet op internet belanden.
Hihi gevonden.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezeEuhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
Ik zal het niet doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Ja chai, ga eens weg jij. Breng ze op ideeën.
Me too.quote:
En prachtige tekenskills.quote:
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick![]()
Het was inderdaad maar een simpele bikini pic. Stond niet zoals haar naakt voor de spiegel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick![]()
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdquote:
Wait wut? Ben best benieuwd. Misschien moet ik ook eens in die topics rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd
Fanta-stick kwam hier toch ook eerst? :Squote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd
Wil je mijn mattie worden?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
Kanker.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En chris niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh snap. Je voegt maar toequote:Op maandag 23 januari 2012 22:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?
Ik wist niet dat hij fb hadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En chris niet.
Die heb ik net toegevoegd, omdat ik hem mis.
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij fb hadkan het ook niet vinden op die van jou?
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?
Ja ik bedoelde Moos heeft er 2quote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die uit Alkmaar.
Heb jij ook nog nooit een foto van hem gezien dan?
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neeis dat Chris2k of wat was het ook alweer? Ik had hem totaal anders verwacht
Hoezo sad? moet ze toch lekker zelf wetenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje sad hoor die sexy & gewaagd topics
Dit ben je serieus op gaan zoeken?quote:
Jij bent een natte.quote:
Dat is echt 3 seconden google werkquote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ben je serieus op gaan zoeken?
[..]
Jij bent een natte.
Wheheh serieus mann0w??????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |