SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Ik stem voor een TT-change. Wie maakt de TR?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
Fernandes #87, met kaolo geile, grote en kleine, edoch bolle vrouwenbipsjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier. Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezien![]()
![]()
Nu even serieus, die hak is kankerlelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geniet jy ook vn het uitzigt?![]()
! Wel zeer fuckable lichaam
.
![]()
Die hak viel me eigenlijk niet opquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu even serieus, die hak is kankerlelijk! Wel zeer fuckable lichaam
.
Deathlift or Die.![]()
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier. Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezien
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik stem voor foto's van de kontjes van de heren hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet (OK misschien ook wel maar toch), dus kom maar met die foto's.quote:Die van ons hebben jullie immers al minstens een keer gezienfull stops and exclamation marks![]()
Ik bedacht het me ook pas nadat ik fantaseerde over hoe ik d'r in haar hutje in de favela uit elkaar had gescheurdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die hak viel me eigenlijk niet op.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]Ik wil hem best nog een keer zien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet, dus kom maar met die foto's.All good things are wild and free.![]()
Careface[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Pics ter bewijsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
En mijn billen willen jullie nieteens zienFucking dikke billen.
![]()
Ik squat meer dan jij, en heb een dikkere bil dan jij.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dude dat krijg je als je squat.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hap niet zo man, je hebt net gegetenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik squat meer dan jij, en heb een dikkere bil dan jij.
Deathlift or Die.![]()
Hap niet zo op mijn fakehap jongequote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hap niet zo man, je hebt net gegeten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik werd gelokt door de TT.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oja diequote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, OP van fernandes #16 t/m 25 ofzoKaolo geil.quote:Deathlift or Die.![]()
Nais botty gurl :$quote:C'est la vie
Om het goed te maken zal ik over 3 maanden een topless foto van mezelf posten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini pic[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Buiten dat het er wel goed uitzag is dat toch wat bloter dan de mijnequote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini pic![]()
![]()
![]()
![]()
Hai schatjesZojuist getraind als een malle.
Wssup met die bootypics van de mannen dan?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
DM staat open.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan zei je wat over mijn bikini picDeathlift or Die.![]()
Bikini pic van tli please.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Om vervolgens commentaar van jou te krijgen dat ik niet strak genoeg ben, no thanks.quote:All good things are wild and free.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]Kut, blijf van mijn facebook af. Maar jij weet wel welke ik bedoel, was toen zo'n discussie met wd in klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Hihi oké, maar dacht deze kan wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kut, blijf van mijn facebook af. Maar jij weet wel welke ik bedoel, was toen zo'n discussie met wd in klb.
En nee, ben dat eigenlijk alweer vergeten? en discussie waarover dan?![]()
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezequote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi oké, maar dacht deze kan wel.
En nee, ben dat eigenlijk alweer vergeten? en discussie waarover dan?Euhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
All good things are wild and free.![]()
Gewoon posten TitiHeel Fernandes heeft 329084903 bikinifoto's van mij gezien
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik denk dat ik nog wel even in deze reeks blijf hangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Gewoon posten TitiHeel Fernandes heeft 329084903 bikinifoto's van mij gezien
C'est la vie
Dat dachten de meisjes vroeger bij ons op school ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad niet op internet belanden.
C'est la vie
Hihi gevonden.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezeEuhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
![]()
![]()
Ik zal het niet doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Ja chai, ga eens weg jij. Breng ze op ideeën.
Deathlift or Die.![]()
Me too.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
En prachtige tekenskills.quote:C'est la vie
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick
Deathlift or Die.![]()
Het was inderdaad maar een simpele bikini pic. Stond niet zoals haar naakt voor de spiegel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdquote:![]()
Wait wut? Ben best benieuwd. Misschien moet ik ook eens in die topics rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdDeathlift or Die.![]()
Fanta-stick kwam hier toch ook eerst? :Squote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd![]()
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wil je mijn mattie worden?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?![]()
![]()
Ah ik kan maar een foto van fanta-stick zien, de rest is weg of forbidden.
edit: oh in het topic van 2011 wel.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 22:53:14 ]![]()
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad
Kanker.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
![]()
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En chris niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
Die heb ik net toegevoegd, omdat ik hem mis.![]()
![]()
Oh snap. Je voegt maar toequote:Op maandag 23 januari 2012 22:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?
Ik wist niet dat hij fb hadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En chris niet.
Die heb ik net toegevoegd, omdat ik hem mis.kan het ook niet vinden op die van jou?
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij fb hadkan het ook niet vinden op die van jou?
![]()
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog niet geaccepteerd. Mozy is wel vrienden met hem en bobbeh ook.All good things are wild and free.![]()
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is zijn echte naam dan? Ook Chris? Want daar heb je er 2 van?![]()
Ja ik bedoelde Moos heeft er 2quote:Op maandag 23 januari 2012 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet bij Mozy kijken en hij heet ook Chris.
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Die uit Alkmaar.
Heb jij ook nog nooit een foto van hem gezien dan?is dat Chris2k of wat was het ook alweer? Ik had hem totaal anders verwacht
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neeis dat Chris2k of wat was het ook alweer? Ik had hem totaal anders verwacht
![]()
Hoezo sad? moet ze toch lekker zelf wetenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje sad hoor die sexy & gewaagd topics![]()
He, stelletje vuile sletten!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dit ben je serieus op gaan zoeken?quote:Jij bent een natte.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Dat is echt 3 seconden google werkquote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit ben je serieus op gaan zoeken?
[..]
Jij bent een natte.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: