Dat dachten de meisjes vroeger bij ons op school ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze inderdaad niet op internet belanden.
Hihi gevonden.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, toch niets te zien op dezeEuhm ja dat ze zichzelf te dun vond ofzo, ik weet niet het ging over lichamen.
Ik zal het niet doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
Ja chai, ga eens weg jij. Breng ze op ideeën.
Me too.quote:
En prachtige tekenskills.quote:
Wut?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick![]()
Het was inderdaad maar een simpele bikini pic. Stond niet zoals haar naakt voor de spiegel.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Is in ieder geval lang niet zo shocking als fanta-stick![]()
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagdquote:
Wait wut? Ben best benieuwd. Misschien moet ik ook eens in die topics rondhangen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd
Fanta-stick kwam hier toch ook eerst? :Squote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die had foto's van d'r kont, buik en stukje van d'r puna in string in fokkers sexy en gewaagd
Wil je mijn mattie worden?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Jajong het volgende:
Wie hier zijn allemaal facebook vrienden van elkaar?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb half fok op facebook. Zelfs remlof, zo sad![]()
Kanker.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je ook mijn FB vriendje zijn, Tamara?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |