True story!quote:
Nee, en ik ga er geen eens meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Over truffels gesproken, CB heb jij ze nou uiteindelijk nog gekregen of..
Onthouding van je seksuele behoeftes wegens het verminken van je verticale glimlachquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat dit over die truffels? Die heb ik nooit besteld
Djeeez, wat een baggersite danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, en ik ga er geen eens meer moeite voor doen.
Waarschijnlijk heeft mijn uil de reis niet overleefdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb nog geen brief binnen, Jumi.
Ah dat, is al voorbij jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Onthouding van je seksuele behoeftes wegens het verminken van je verticale glimlach
Zaterdag.quote:
SUBSCAPEquote:
Oh faka dan met jou ik ga naar snollywoodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SUBSCAPE
CHASING SHADOWS
PAT
SPUD, GIBBO & INSOM
Hartenbreekster.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft mijn uil de reis niet overleefd
[ afbeelding ]
Ik ga zo doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh faka dan met jou ik ga naar snollywood
Nee met hetzelfde als naar Paradiso.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hartenbreekster.
[..]
Ik ga zo doen.
Jij gaat met een Breezer in de hand naar Hollywood?
Hirlak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met hetzelfde als naar Paradiso.
Whut, na al die moeite die ik gisteren deed?quote:
Was gewoon gephotoshopped.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, na al die moeite die ik gisteren deed?
Helemaal nietquote:
HA! BUSTED! GEEN BRIEFPAPIER GEBRUIKT!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Helemaal nietIk heb twee hele enveloppen eraan verspild
quote:
Dat briefpapier zat in die enveloppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HA! BUSTED! GEEN BRIEFPAPIER GEBRUIKT!
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar een samenvatting geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat briefpapier zat in die enveloppen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |