De inhoud is not suitable for FOK!. Zeer hete details enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Doe maar een samenvatting geven.
Nice! Donderdagnacht standaard feestjes dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wauw wat een heerlijk nieuw rooster heb ik.
Standaard elke week 's donderdags half 2 weekend.
Donderdagavond is sowieso mijn vaste avond.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Donderdagnacht standaard feestjes dus
Waar ga jij meestal heen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen 538 feest in A'dam op Q-day 2012. Eerst al geen Museumplein, nu ook RAI niet meer.
/Care eigenlijk, Q-day in A'dam is sowieso aan.
Netals O&N hou ik ervan om dan overal en nergens rond te cruisen met de benenwagen in m'n eigen stadjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen?
Afgelopen jaar was ik even naar Rembrandt en daarna naar Heinekenplein (Apenkooi), dat was allemaal zo fucking druk. Dus zonder Museumplein zal het wel helemaal gekkenhuis worden
Ja, ik vond het ook prachtig om gewoon overal langs te lopen met qday.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals O&N hou ik ervan om dan overal en nergens rond te cruisen met de benenwagen in m'n eigen stadje.
[ afbeelding ]
Sowieso langs die stage in de lucht bij Reguliersdwarsstraat, vorige Q-day was Zwart Licht enzo daar o.a..
Sowieso dat mensen wel hun eigen feestje houden op MP..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen?
Afgelopen jaar was ik even naar Rembrandt en daarna naar Heinekenplein (Apenkooi), dat was allemaal zo fucking druk. Dus zonder Museumplein zal het wel helemaal gekkenhuis worden
Godver, de provincialen hebben dus geen verzamelpunt meer. Zijn ze ook moeilijker te ontwijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen 538 feest in A'dam op Q-day 2012. Eerst al geen Museumplein, nu ook RAI niet meer.
/Care eigenlijk, Q-day in A'dam is sowieso aan.
Het was toch een liefdesverklaring? Niet een brief aan de playboy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De inhoud is not suitable for FOK!. Zeer hete details enzo.
stiekem wil ik wel een keer naar Amsterdam danquote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
stiekem wil ik wel een keer naar Amsterdam dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga naar de hel!Black dicks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Damnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?
Ik zeg in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er ook maar íets in het leven waar jij wél van kan genieten?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moest om beide lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga naar de hel!
[ afbeelding ]
[..]
Black dicks.![]()
All good things are wild and free.
Hm, true. I'm running out of excuses nuquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Het was toch een liefdesverklaring? Niet een brief aan de playboy.
quote:
Je hekelt je heel vaak aan allerlei dingen, daaromquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg in AmsterdamVan Koninginnedag kan ik genieten hoor maar niet daar. Dus omdat ik een string niet mooi vond en haat op Koninginnedag in A'dam kan ik niet genieten van het leven? Hoezo kortzichtig ..
!
Vertel mij eens wat dan? Want ik kan me niets bedenken. En iedereen klaagt wel een keer hier, dus dat betekend meteen dat je niet geniet van je leven? Good to know.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je hekelt je heel vaak aan allerlei dingen, daarom. En hey, half Fernandes hangt aan elkaar van kortzichtigheid [ afbeelding ]!
De waarheid is niet grappig!quote:
Vertel de waarheid maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true. I'm running out of excuses nu
Hehe ik woon kei dicht tegen Brabant aan, ik praat als een Brabander. Brabantquote:
1 "TSJAKAAA" van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband voor u, madame.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben al blij dat ik het slachtoffer niet meer ben van dWc dat ik altijd negatief ben
Ik haat niet op Amsterdam hoor, alleen op Ajaxquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Provincialen (niet per se jij aight1) die het hele jaar door afgeven en zeiken op Amsterdam, maar op dit soort feestdagen wel en masse hierheen vertoeven
. Hou dan gewoon je klep en/of blijf weg.
Dan ga je toch lekker naar Brabant.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ik woon kei dicht tegen Brabant aan, ik praat als een Brabander. Brabant
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar Brabant.
...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwam
Etha woont in Zaandam madamequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook daar vandaan kwam
Of je reageert even normaal?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Etha woont in Zaandam madameWaar haal jij deze waanzin vandaan
Modern day slavery, ain't that a bitch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet zo meteen werken.
Van 19:15 tot 20:45, ik kan even goed niet gaan.
Lekker thuis blijven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik moet zo meteen werken.
Van 19:15 tot 20:45, ik kan even goed niet gaan.
Ja, alleen dan precies niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef aight1 het volgende:
Zaandam is toch net zoiets als Purmerend
Sorry Phas!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was als grap bedoelt verdikkeme
quote:
Wij hebben deze vertegenwoordigersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, alleen dan precies niet.
Purmerend heeft Danny de Munk, wij hebben Ali B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |