Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Als ik het CDA was zou ik een vrouw nemen, komt betrouwbaarder en principiėler overkomt dan zon slinkse 'rat' als Verhagen.
Dat vrouwke wat nu zit te praten komt anders ook niet helemaal betrouwbaar over.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Als ik het CDA was zou ik een vrouw nemen, zal betrouwbaarder en principiėler overkomen dan zon slinkse 'rat' als Verhagen.
Ja maar daar kon hij toch nog 200x bezwaar tegen maken?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
Toen Mauro 16 was hoorde hij al dat hij uit Nederland moest.
http://petities.nl/petitie/mauro-moet-blijven
Inderdaad, dit is echt iemand waarvan je niet wil dat ze je partij representeertquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?
Jawel maar de pvda zei toen ook nee tegen Mauroquote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar kon hij toch nog 200x bezwaar tegen maken?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?
Inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat volksgericht een stuk kwalijker dan die voorzitter.
Als je kinderen hebt en zo'n malloot naast je hebt te wonen, dan piep je wel anders...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat volksgericht een stuk kwalijker dan die voorzitter.
Ik zou er wel last van hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Je hebt er geen last van maar je hebt er ook niks aan.
Mij ook niet, maar foute Amerikanen willen alles op internet sluiten wat hun niet aanstaat. Je krijgt er dus toch mee te maken.quote:
Homofilie is ook niet normaal (volgens de bijbel), dus...?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef miieejj het volgende:
dan is er toch een steekje los iets in je hersens.. die mensen weten toch dat het niet normaal is als je kleine kinderen leuk vind
da's totaal iets anders ..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Homofilie is ook niet normaal (volgens de bijbel), dus...?
Opzij-alert.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Door haar ex vernederd maar de vrouw wordt weer zwart gemaakt.
Dat was niet zijn vraag.quote:
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.
Stok.quote:
Die kon tenminste acterenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stok.
Was vaak wel lachen met Reagan trouwens.
Dat neem ik van je aan. Zo oud ben ik namelijk nog niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stok.
Was vaak wel lachen met Reagan trouwens.
Obama is niet een slechte Democraat. De democraten zijn voor ons simpelweg nog steeds veel te rechts. Daarnaast ben je als president ook aan een muur genageld om alles wat je doet. En in Amerika ruimen ze elkaars rotzooi op, maar dat kan niet altijd en daar gaan de beloftes.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.
Nu pas?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef kilozout het volgende:
DWDD recordings begin ik wel een beetje moe van te worden.
Ja, gers!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef YazooW het volgende:
Er hangt ook een beetje honing op z'n wang.
De prijs klinkt best wel wat nichterig.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
De Boy Edgar prijs, wie zou hem nou NIET willen krijgen?
geven ze hier prijzen voor?quote:
Nou, ik ga anders wel wat van hem opzoeken nuquote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
Om meer fans te krijgen had ie wat anders moeten spelen denk ik
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Al ontploft de halve wereld, zolang Merel het maar voorleest.
Mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef arucard het volgende:
[..]
Nou, ik ga anders wel wat van hem opzoeken nu
Een pand in de grachtengordel is voldoende voor kwalificatie.quote:
Ja hoor, niks mis mee.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
Kan aardig zingen voor een taxichauffeur.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze recording was slaapverwekkend
IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL!quote:
Black Francis ookquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 13:11:38Vanavond gesprek over mijn roman bij #DWDD reageer retweet
bron: tvgids.nlquote:Te gast is Nico Dijkshoorn. Deze keer niet om te dichten, maar om te praten over zijn boek Nooit ziek geweest.
Muziek is er van hiphopartieste Zanillya, dochter van zanger en danser Bobby Farrell. Zij zal het nummer Harder ten gehore brengen.
Tafelheer deze avond is Arie Boomsma.
waar vinden ze zulke mensen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Maja het volgende:
Deze zal vanavond vast langs komen bij de TVDD:
omfgquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Maja het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Maja het volgende:
Klopt geen hol van, wel lekker verschillig!quote:- Toen Ton D. inbrak in het Frans Otten Stadion werd hij in coma geslagen door de directie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:00 schreef Maja het volgende:
Of in grenzeloos verliefdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]Hij kan ook in Help mijn Man heeft een Hobby
Echt ja...quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
Beste leuke vrouw met het knal rode haar achter Arie.
ze gaat zo zingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
Beste leuke vrouw met het knal rode haar achter Arie.
Is dat een meisje?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is die sjaal eigenlijk van dat meisje erachter, die heeft een blote nek.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef Miam het volgende:
Die sjaalwat erg ....
en wat een schuinsmarcheerder. niet te geloven.
Hoog kant noch wal gehalte.quote:
Hij begint inderdaad wat morsig te worden.quote:
Kraak Nico niet af. Hij heeft een moeilijke jeugd gehad.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Kraak Nico niet af. Hij heeft een moeilijke jeugd gehad.
Oh en dan is die vader ineens heilig?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef Ericr het volgende:
Wat een held, een dementerende vader nog even afslachten.
medelijden hebben met een genadeloze dief die nu in coma ligt?quote:
Laten we er een gedicht over schrijven. Wat een figuur, boos op mensen die zijn vader als leuk aardig persoon omschrijven terwijl hij het wel beter weet!. En dan geen gesprek met hem aangaan maar een boek schrijven terwijl de vader niet meer in staat is te reageren.quote:
Hij kan zich niet verweren in ieder geval, beetje makkelijk dit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh en dan is die vader ineens heilig?
Je kunt de meester toch niet overtreff0n.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Laten we er een gedicht over schrijven.
Een kind kan zich ook niet verweren, ook erg makkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij kan zich niet verweren in ieder geval, beetje makkelijk dit.
Scumbag Klaasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die vader nu al een coole gozer.
Real life trolling, Nico is jaloers dat hij het niet in zich heeft.quote:
Wat een treurig figuur.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er een gedicht over schrijven. Wat een figuur, boos op mensen die zijn vader als leuk aardig persoon omschrijven terwijl hij het wel beter weet!. En dan geen gesprek met hem aangaan maar een boek schrijven terwijl de vader niet meer in staat is te reageren.
niet iedereen durft tegen zijn of haar vader in het gareel te gaan. En als dit voor hem een uitlaat klep is is daar toch niks mis mee? Zijn vader krijgt er toch niks meer van meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we er een gedicht over schrijven. Wat een figuur, boos op mensen die zijn vader als leuk aardig persoon omschrijven terwijl hij het wel beter weet!. En dan geen gesprek met hem aangaan maar een boek schrijven terwijl de vader niet meer in staat is te reageren.
Waarom is dat nog nodig dan als de vader aan het wegkwijnen is door zijn alzheimer?. Hem die alzheimer gunnen is al treurig genoeg, en dit twitter toevalligheidje is wel zeer geloofwaardigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet iedereen durft tegen zijn of haar vader in het gareel te gaan. En als dit voor hem een uitlaat klep is is daar toch niks mis mee? Zijn vader krijgt er toch niks meer van mee
had hij moeten wachten tot zijn pa dood was? Had hij het moet blijven verkroppen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dat nog nodig dan als de vader aan het wegkwijnen is door zijn alzheimer?. Hem die alzheimer gunnen is al treurig genoeg, en dit twitter toevalligheidje is wel zeer geloofwaardig
Hij had een dagboek kunnen kopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had hij moeten wachten tot zijn pa dood was? Had hij het moet blijven verkroppen?
Ga weg johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
had hij moeten wachten tot zijn pa dood was? Had hij het moet blijven verkroppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |