Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Als ik het CDA was zou ik een vrouw nemen, komt betrouwbaarder en principiėler overkomt dan zon slinkse 'rat' als Verhagen.
Dat vrouwke wat nu zit te praten komt anders ook niet helemaal betrouwbaar over.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Als ik het CDA was zou ik een vrouw nemen, zal betrouwbaarder en principiėler overkomen dan zon slinkse 'rat' als Verhagen.
Ja maar daar kon hij toch nog 200x bezwaar tegen maken?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef hexje het volgende:
Toen Mauro 16 was hoorde hij al dat hij uit Nederland moest.
http://petities.nl/petitie/mauro-moet-blijven
Inderdaad, dit is echt iemand waarvan je niet wil dat ze je partij representeertquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?
Jawel maar de pvda zei toen ook nee tegen Mauroquote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar daar kon hij toch nog 200x bezwaar tegen maken?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vind je Ruth er betrouwbaar uit zien?
Inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat volksgericht een stuk kwalijker dan die voorzitter.
Als je kinderen hebt en zo'n malloot naast je hebt te wonen, dan piep je wel anders...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dat volksgericht een stuk kwalijker dan die voorzitter.
Ik zou er wel last van hebbenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Je hebt er geen last van maar je hebt er ook niks aan.
Mij ook niet, maar foute Amerikanen willen alles op internet sluiten wat hun niet aanstaat. Je krijgt er dus toch mee te maken.quote:
Homofilie is ook niet normaal (volgens de bijbel), dus...?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef miieejj het volgende:
dan is er toch een steekje los iets in je hersens.. die mensen weten toch dat het niet normaal is als je kleine kinderen leuk vind
da's totaal iets anders ..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Homofilie is ook niet normaal (volgens de bijbel), dus...?
Opzij-alert.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Door haar ex vernederd maar de vrouw wordt weer zwart gemaakt.
Dat was niet zijn vraag.quote:
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.
Stok.quote:
Die kon tenminste acterenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stok.
Was vaak wel lachen met Reagan trouwens.
Dat neem ik van je aan. Zo oud ben ik namelijk nog niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stok.
Was vaak wel lachen met Reagan trouwens.
Obama is niet een slechte Democraat. De democraten zijn voor ons simpelweg nog steeds veel te rechts. Daarnaast ben je als president ook aan een muur genageld om alles wat je doet. En in Amerika ruimen ze elkaars rotzooi op, maar dat kan niet altijd en daar gaan de beloftes.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De slechtste democraat is per definitie al beter dan de beste republikein.
Nu pas?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef kilozout het volgende:
DWDD recordings begin ik wel een beetje moe van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |