SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Chat SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Goed dat je het even zegt, ik was het straal vergeten!quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Audreyoot het volgende:
He ik heb nog steeds mijn lavazwembad niet terug(in mn kelder he, niet in de tuin!)
![]()
Even een bericht voor de admins.
Er is iets mis met spawn locaties wanneer je inlogged op de server.
Veel mensen spawnen niet op de locatie waar men offline ging.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nooooes nu gaat server weer naar 1.0.0quote:Op maandag 23 januari 2012 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Veel mensen spawnen niet op de locatie waar men offline ging.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Nja het is niet echt een game breaker maar wel een beetje raar. Ik spawn in de buurt van mijn huis op een boom bijvoorbeeld. Hoorde andere in de chat die onderwater spawnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nooooes nu gaat server weer naar 1.0.0Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
straks spawn je in lava
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Auquote:
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt, ik was het straal vergeten!![]()
![]()
Ik spawn soms wel eens in Limbo. Zodra ik spawn zie ik de omgeving maar die verdwijnt onmiddellijk en dan val ik voor eeuwig in het donker. En na een tijdje is de verbinding weg. Maar ik denk dat dat ook grotendeels aan mijn kant van de connectie ligt.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Veel mensen spawnen niet op de locatie waar men offline ging.![]()
met creeps die d.m.v. pistons tevoorschijn komen?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:50 schreef Lorrelies het volgende:
Wil er nog iemand ooit meehelpen met het spookhuis?
![]()
![]()
Haha bijvoorbeeld (ish heel leuk ideequote:Op maandag 23 januari 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
met creeps die d.m.v. pistons tevoorschijn komen?)
Alle ideeën zijn welkom, en bouwers al helemaal
Ben nu een beetje wat aan het bouwen in creative, maar wil 'm eigenlijk in survival uiteindelijk. Maar even wat inspiratie opdoen ^^
[ Bericht 13% gewijzigd door Lorrelies op 23-01-2012 16:01:07 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Kan wel in 1.1 > pressure plate + egg + dispencer > mobquote:Op maandag 23 januari 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
met creeps die d.m.v. pistons tevoorschijn komen?![]()
Alleen moeten ze niet ontploffen D: XDquote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan wel in 1.1 > pressure plate + egg + dispencer > mob(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
probleem is wel dat ze je aanvallen, das een beetje jammerquote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kan wel in 1.1 > pressure plate + egg + dispencer > mob
dan wordt het een survival huis i.p.v. spookhuis![]()
![]()
Mja maar dat soort dingen bestaan al zoveel en ik wil gewoon dat je in een karretje ziet en evt stukje lopen, en mja, proberen zo eng mogelijk te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat ze je aanvallen, das een beetje jammer
dan wordt het een survival huis i.p.v. spookhuisEnge muziek van die cd's en/of hellgate stukjes plaatsen ergens etc
En tsja, zo eng zal het niet worden, zolang het maar wel leuk is en zo
Oftewel, een attractie
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Je zou ze achter glas kunnen zetten?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is wel dat ze je aanvallen, das een beetje jammer
dan wordt het een survival huis i.p.v. spookhuis
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
nope,quote:Op maandag 23 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
TT afgeleid van "Time after time"?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
............wa n kutmuziek!
die andere maakt je wel vrolijk
WAT BLIEFT U?!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
............wa n kutmuziek!
die andere maakt je wel vrolijk![]()
Hahahaha o dear die laatste XD
Bij mij zie ik twee skeletten of iets (grijs iig)
CuteMisschien wel zo cute dat het eng is
Mau leer t is, zo event moet echt een paar dagen van te voren worden aangegeven!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om vanavond weer een event te doen?
Of weer zo'n maze map op Fokcraft
Nah waarom?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mau leer t is, zo event moet echt een paar dagen van te voren worden aangegeven!
Ik weet niet wanneer ik tijd heb zover van tevoren![]()
![]()
ja maar jij geeft een event echt 3 uur van tevoren aan en dan is t vaak nog doordeweeks ookquote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nah waarom?
Ik weet niet wanneer ik tijd heb![]()
ach in het weekend kan ik niet dusquote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar jij geeft een event echt 3 uur van tevoren aan en dan is t vaak nog doordeweeks ook![]()
en drie uur is vroeg genoeg.![]()
![]()
Wat voor werk doe je dan? Als ik vragen mag
Zit nog op schoolquote:Op maandag 23 januari 2012 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Als ik vragen mag
Maar heb geen zin om zomaar elke dag de hele avond minecraft te gaan spelen![]()
![]()
Curse is weer eens down -.-Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vind 800 op het eerste filmpje nog aardig wat hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo weinig zijn bekeken
Trouwens, ik ga de filmsets map binnenkort weer op de server zetten met al die filmsets, want lijkt me wel vet om weer filmpjes te gaan maken.If not now, then when.![]()
FILMPJES!!!FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES FILMPJES !!!
Mag wel vaker bekeken worden hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind 800 op het eerste filmpje nog aardig wat hoor.
Trouwens, ik ga de filmsets map binnenkort weer op de server zetten met al die filmsets, want lijkt me wel vet om weer filmpjes te gaan maken.
Maar lijkt me leuk als die filmset idd weer terugkomt![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Whiiiii Iron Maidenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeah(je buren waren vast blij
)
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeahIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.
deze een keer om 23:45 ofzo
keihard volume ;D
Ouders pissed ;D![]()
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
If not now, then when.![]()
Hardcorequote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
Rock
Metal![]()
![]()
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
*bouwt verder aan spookhuisje*(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
IK WIL HELPEN!!! *komt er zo aan*quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijn
*bouwt verder aan spookhuisje*Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
YOU CAN FORGET ME BABY
DONT TRY TONIGHT
YOULL NEVER LEAVE ME OH GOD
DONT TRY
NO PLACE FOR HIDIN BABY
NO PLACE TO RUN
YOU PULL THE TRIGGER OF MY
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE GUUUUUUUUUUUUUUUUUN
![]()
Jep nu is het wel genoegquote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
YOU CAN FORGET ME BABY
DONT TRY TONIGHT
YOULL NEVER LEAVE ME OH GOD
DONT TRY
NO PLACE FOR HIDIN BABY
NO PLACE TO RUN
YOU PULL THE TRIGGER OF MY
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE GUUUUUUUUUUUUUUUUUN![]()
![]()
Hebben jullie ook een server waar je gewoon lekker resources kunt zoeken? Ik ben niet zo crea met bouwen namelijk
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een server waar je gewoon lekker resources kunt zoeken? Ik ben niet zo crea met bouwen namelijkIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
we hebben een server voor:quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een server waar je gewoon lekker resources kunt zoeken? Ik ben niet zo crea met bouwen namelijk
- bouwen
- resources verzamelen
- events
- filmset
- creative
- survival
Kies maar een server![]()
De server is zelf survival (resources zoeken), maar er staat een portal om binnen dezelfde server naar creative te gaan (wel een andere wereld, dus je kunt crea niet gebruiken om in de survivalwereld te bouwen).quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Best wel makkelijk om dan in crea dingen te testen en vervolgens in survival te bouwen.![]()
Ik haalde het einde zowat maar toen viel ik in slaap.quote:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
we hebben een server voor:
- bouwen
- resources verzamelen
- events
- filmset
- creative
- survival
Kies maar een serverof idd verzamelen van resources. Welke kan ik dan beste in gaan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
fokcraft.nl is het IP alles zit daar in.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenof idd verzamelen van resources. Welke kan ik dan beste in gaan?
![]()
Haha kies FOK!Craft maarquote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenof idd verzamelen van resources. Welke kan ik dan beste in gaan?
edit: Mineraalwater is me voor![]()
![]()
Ok dan ga ik daar vanavond checken. ben wel een kutnoob op gebied van craften![]()
En ik moet even zorgen dat ik versie 1.1 krijg. Zit nu op die nieuwste elke keer
Groetjes, Ezio.![]()
Waarom kan dit niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
Spookhuis gaat lekker zo!
2 minuten geleden · Vind ik leuk3
Moet FOK! echt eens toevoegen
[ Bericht 1% gewijzigd door maurisioo op 23-01-2012 20:30:36 ]![]()
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegenIf not now, then when.![]()
Vast niet, als de TS het aan/uit zou kunnen zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.![]()
Haha dat is lachequote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
WOW dat is gaaf gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
Minecraft in Super Smash Bros?
*Zet wel je geluid zacht*Apart
En ja, bij mij ligt de server er ook uit... ik hoop maar dat het te fixen is, en dat het niet met het spookhuis te maken heeft
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
WOW dat is gaaf gedaanApart
En ja, bij mij ligt de server er ook uit... ik hoop maar dat het te fixen is, en dat het niet met het spookhuis te maken heeftChoking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Die superoverdreven stemquote:maar wel mooi
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEESquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.![]()
![]()
Dat zou wat zijn
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tuut-chips het volgende:
RT @Ame_thyst "non-recommended build, tja" idd :S :S :S
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nuquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Jonge ga niet praten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nu![]()
Is het de bedoeling dat er een hele groep sneeuwgolems door de creative server heenloopt?Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
Kom zo weer verder spelenOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is mijn inspiratiebron tijdens het bouwen:
tijdens het bouwen van de Notre Dame![]()
![]()
ga je uitleven op de FP, het is nml een graf-feature..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen![]()
![]()
HurrdurrUnlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
![]()
Ideaal voor mensen met ambities in de film
Lor haar 'spookhuis"Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Hahahaha.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"![]()
![]()
Dat Hollycraft stukje staat best dicht op mijn kasteel
Niet heel erg, maar realiseer je dat het fucking ver lopen is![]()
![]()
je krijgt een driedubbele fail van mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Adventure Time skin, respect graag\.![]()
![]()
Hahahaha dat is écht ernstig XDquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"
Morgen ga ik er weer mee verderBen nu bezig met 'lift up' systemen, want om nou vanuit de void helemaal naar boven te gaan klimmen vond ik ook zo wat
Eenmaal boven wil ik nog wat kamers, evt nog met minecart of gewoon dat je er doorheen moet lopen...
Wil iedereen die aan het 'project' heeft meegeholpen ontzettend bedanken voor de flinke bijdrage tot nu toe!En als je een leuk idee hebt, aarzel niet en laat het werkelijkheid worden
Trusten
Het is inderdaad een texture pack en die slash was een foutje. Wat nog meer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt een driedubbele fail van mij
Wacht eens even... fail is helemaal geen woord, het moet failure zijn. Failure!![]()
sorry maar kon hem niet voorbij laten gaan... Fail! want fail is wel degelijk een woord: I fail you fail He fails..... we fail ... etc etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is inderdaad een texture pack en die slash was een foutje. Wat nog meer?
Wacht eens even... fail is helemaal geen woord, het moet failure zijn. Failure!
maar als je bedoelde dat het in die zin niet klopte heb je gelijk, driedubbele failure had het idd moeten zijn mja... laten we het er dan maar op houden dat het "internet slang" is?![]()
![]()
Mijn bescheiden huis staat aan het einde van de Eerste Remlof-brug aan de linkerkant. Is uiteraard pas een beginnetje om te overleven
Groetjes, Ezio.![]()
Dat is het lelijkste texturepack dat ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"![]()
Iemand moet het zeggen: WAT EEN NICHTERIGE KLEURTJES!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Owja er was en brug naar mij vernoemd, zal er binnenkort mee aan het werk gaan, wat mooier maken enzo.Fear is the grease of society.![]()
ik heb alle wegen in de stad namen gegevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
Owja er was en brug naar mij vernoemd, zal er binnenkort mee aan het werk gaan, wat mooier maken enzo.![]()
![]()
Dan ga ik maar eens een weg bezetten ofzo.
waar zit die ook alweer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, mijn Bestemmingsplanlaan is volgens mij de langste legit weg in de hele server. Alpha.![]()
sadness ten top om daar over te discussierenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoel dan ook in die context. Failure!_!
![]()
sadness ten top om daar een punt van te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
sadness ten top om daar over te discussieren_!
_!
Ik neem aan dat we niet zo door blijven gaan?![]()
jij begon ermee..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
sadness ten top om daar een punt van te maken_!
Ik neem aan dat we niet zo door blijven gaan?![]()
![]()
Natuurlijk begon ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt een driedubbele fail van mij![]()
mschol, wat ben je toch lekker negatief en niet constructief de laatst tijd.... Is er iets?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
jij begon erover te zeiken schatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Natuurlijk begon ik.
[..]
je had het ook gewoon kunnen laten voor wat het was.
ik hoop iig dat je weet dat je texturepack te afschuwelijk is![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Sitethief het volgende:
mschol, wat ben je toch lekker negatief en niet constructief de laatst tijd.... Is er iets?![]()
Wacht even, dus doordat ik reageerde op jouw gezeik begon ik met zeiken?
Lieve dochter, zo werkt dat dus niet. Jij zeikte als eerste, waardoor jij dus begon met zeiken.
Voorts is dat niet mijn texture pack, ik geef alleen aan dat ik hem niet zo lelijk vind.![]()
jij was toch echter eerder.quote:
Heb jij geen gevoel voor Humor?
Dat is hij toch altijd al geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:08 schreef Sitethief het volgende:
mschol, wat ben je toch lekker negatief en niet constructief de laatst tijd.... Is er iets?
Bij elke update krijg je wel gezeik van mschol![]()
![]()
![]()
jawel, alleen wellicht een andere vorm van humor, maar het zal allemaal wel...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jij was toch echter eerder.
Heb jij geen gevoel voor Humor?
uiteraard, maar daar hebben ze het toch wel zelf naar gemaakt als je dingen gaat doen die de gameplay niet ten goede komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:20 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bij elke update krijg je wel gezeik van mschol![]()
![]()
Maar volgens mij wil jij helemaal geen updates of ook maar een enkele verandering in het spelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, alleen wellicht een andere vorm van humor, maar het zal allemaal wel...
[..]
uiteraard, maar daar hebben ze het toch wel zelf naar gemaakt als je dingen gaat doen die de gameplay niet ten goede komt![]()
![]()
![]()
Zeg mau, waarom zit je wel zo vaak in het forum maar niet meer op de server? Kom eens langs
dat is niet waar..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar volgens mij wil jij helemaal geen updates of ook maar een enkele verandering in het spel![]()
![]()
Nah ik vind het een beetje saai op de server. Maar bij events enzo probeer ik er meestal wel bij te zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:30 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg mau, waarom zit je wel zo vaak in het forum maar niet meer op de server? Kom eens langs![]()
![]()
Dit weekend wil ik een event !!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil wel een spleef event organiseren!
Maar deze zaterdagmiddag/avond tot 22:00 ben ik niet beschikbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:12 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil wel een spleef event organiseren!(
![]()
Gehoord over ''Acta'' jongens? Dit is nog 10x zo erg als SOPA en PIPA
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)st-regeringsoverleg/![]()
Wat de fuck man,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Berend. het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)st-regeringsoverleg/
als die wet er doorkomt, stel ik voor om Brussel te bestormen![]()
Jep:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:15 schreef Berend. het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)st-regeringsoverleg/quote:Op zondag 22 januari 2012 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er zijn er eigenlijk 2:
ACTA en Protect Children from Online Pornographers Act. (http://www.theatlantic.co(...)acy-for-good/242853/)![]()
Dt jy da nau gwent bent van juchozlavy a zemmel
wy wilen vryheitIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
RESPECT VOOR DAT SPOOKHUIS!! vooral die verdiepingen met die [lift]
Wacht maar tot de mobs er komenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
RESPECT VOOR DAT SPOOKHUIS!! vooral die verdiepingen met die [lift]![]()
Haha lol... ben blij dat je het leuk vindt
Lego heeft contract gesloten met minecraftLego minecraft
http://legocuusoo.postero(...)asses-lego-rev-54968![]()
![]()
Ga dat verkopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:41 schreef Audreyoot het volgende:
Lego heeft contract gesloten met minecraftLego minecraft
http://legocuusoo.postero(...)asses-lego-rev-54968
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, waarom hadden ze dat 10 jaar geleden niet?![]()
![]()
Haha ja dat is geniaal, ik wil de hele seriequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ga dat verkopen
Ziet er leuk uit, waarom hadden ze dat 10 jaar geleden niet?![]()
volgens mij is die foto trouwens papercraft, de echte sets moeten nog gemaakt worden![]()
WAT GAAFquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Haha ja dat is geniaal, ik wil de hele serie
volgens mij is die foto trouwens papercraft, de echte sets moeten nog gemaakt worden
Jullie server is echt tofAlleen ik zou wel een kaart willen hebben waar alles is, verdwaal regelmatig
Groetjes, Ezio.![]()
of de minimap, dan kan je waypoints zetten!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie server is echt tofAlleen ik zou wel een kaart willen hebben waar alles is, verdwaal regelmatig
Geef dan meteen meer info over de minimap, knuppel.
REI minimap moet je hebben. Minecraft.jar met winrar openen, de hele map META INF verwijderen en de bestanden uit het rar bestandje van REI's minimap erin kopiëren en je bent klaar.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan moet je de render hebben!Dank jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geef dan meteen meer info over de minimap, knuppel.
REI minimap moet je hebben. Minecraft.jar met winrar openen, de hele map META INF verwijderen en de bestanden uit het rar bestandje van REI's minimap erin kopiëren en je bent klaar.
Groetjes, Ezio.![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Mwah gaat wel..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, hij zuigt. Heb er één keer het woord "drumpie" mee gemaakt toen drumpie down was. Toen had ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel een leuke iOS game..!
http://edengame.net/
Er is ook gewoon een MC Pocket Edition, die maakt al deze baggerkloons overbodig.![]()
Tering, spotnet al een half jaar niet opgestart. Nu is hij al een half uur bezig met een paar miljoen comments, 200.000 spots e.d. binnen te halen![]()
![]()
Goed zoeken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef tuut-chips het volgende:
Hey rendermender, had jij ons niet een render beloofd dit weekend?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
In het midden staat een man die een gebakken kalkoen slaat met een hamer.
Ga vanaf daar omhoog tot het vuur.
Hou vanaf het vuur links aan en daar staat Waldo.
Krijg ik nu een lolly?Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
Awesomequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef dnbrainwash het volgende:
Looniar gaat voor de mexican look.
[ afbeelding ]
O_Oquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:05 schreef KaasManiak het volgende:
Krijg ik nu een lolly?
Je krijgt een lolly hoor
Meestal zitten die andere dudes er ook in, zo'n tovenaar geloof ik, woof de hond, odlaw de evil waldo en nog watquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:05 schreef KaasManiak het volgende:
Krijg ik nu een lolly?![]()
![]()
Trammetje komt zoooooOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
....................... wtf wie wilt zoiets nou.quote:
Ik wil een kotsbakje
Hates gaan hatenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hou toch eens op man, koop een dagboek of ga fietsen.
Owh en mn band is lek..
[ Bericht 10% gewijzigd door bobbernaut op 25-01-2012 12:38:26 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijne ook alquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hates gaan haten
Owh en mn band is lek..Alleen kan het lek niet vinden
Laat mor t doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mijne ook alAlleen kan het lek niet vinden
We hebben er allebei naar gekekenquote:Echt irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
Ook al met MineraalWater geprobeerd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
We hebben er allebei naar gekekenEcht irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 25-01-2012 13:02:50 ]![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ook al met MineraalWater geprobeerd?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
helemaal insmeren met stroop en dan hard drukken zodat de lucht eruit word geperst, dan vind je het gaatje wel. Heb ik ook met mijn ex vriendin gedaan, alleen het spul eraf proberen te krijgen was wat moeilijker.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Watquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
helemaal insmeren met stroop en dan hard drukken zodat de lucht eruit word geperst, dan vind je het gaatje wel. Heb ik ook met mijn ex vriendin gedaan, alleen het spul eraf proberen te krijgen was wat moeilijker.![]()
![]()
Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordtquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
We hebben er allebei naar gekekenEcht irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
![]()
![]()
Loool XDquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordt
Ik ga 'm maar gewoon naar de fietsenmaker brengen
interesse in een spleef event vanaaf?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Scumbag bob.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
interesse in een spleef event vanaaf?
Eerst zeiken over dat mau altijd een event zo laat aankondigt doet hij het zelf.![]()
![]()
xD idd, dacht ik zelf nog aan voor het posten.. :\quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scumbag bob.
Eerst zeiken over dat mau altijd een event zo laat aankondigt doet hij het zelf.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Capture The Wool Event!
- Wat is Capture The Wool?
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
In die chest zit het wool van jouw team die je moet beschermen.
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Bemachtig elkaars wool, Breng het terug naar jouw altaar en WIN WIN WIN!!
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.![]()
alle mensen met skype vs de mensen zonder!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
Kort gezegd:
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.![]()
![]()
![]()
ik kan ook niet op die dag, omdat naar vriendin toe entzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als veel mensen niet kunnen dan zal het event op een andere datum worden gehouden![]()
Typische tijd voor Minecraft nerds om iets te doenOp zaterdagavond
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
7 uur? Wat is dat voor kuttijd.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oke dan doen we het wel niet op zaterdag he.
En nee jajong, Ik ben geen nerd zoals jij die alleen maar negatief kan posten![]()
![]()
Ik vind dat zo kut om dat op dezelfde dag te regelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter doe je het event vanavond want ik ben er vrijdag en zaterdag ook niet.![]()
![]()
Moet wel lukken, wij gaven events ook altijd zelfde dag aan en altijd een goede opkomst.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut om dat op dezelfde dag te regelenIf not now, then when.![]()
gewoon donderdag doen dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter doe je het event vanavond want ik ben er vrijdag en zaterdag ook niet.![]()
![]()
![]()
Alle kleuren nu leverbaar in Survival!
Altijd al eens een gekleurd dak op je dirt huis willen zetten? Dit is je kans!
Bel nu 0900-KLEURTJES en ontvang bij aankoop van 10 gekleurde wool 5 witte wool gratis!
Maar dat is nog niet alles, bestel voor 16:00 uur en ontvang hierboven op een gratis lotion om de wool een extra glans mee te geven.
Twijfel niet langer maar bestel nu!
---- serieus----
Deze kleuren heb ik nu:
Prijs: 10 wool voor 1 iron ? Heb echt geen idee
[ Bericht 9% gewijzigd door Ame_thyst op 25-01-2012 16:34:00 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Prijslijst? Welke kleuren kun je leveren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Alle kleuren nu leverbaar in Survival!
Altijd al eens een gekleurd dak op je dirt huis willen zetten? Dit is je kans!
Bel nu 0900-KLEURTJES en ontvang bij aankoop van 10 gekleurde wool 5 witte wool gratis!
Maar dat is nog niet alles, bestel voor 16:00 uur en ontvang hierboven op een gratis lotion om de wool een extra glans mee te geven.
Twijfel niet langer maar bestel nu!![]()
post ge-editquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prijslijst? Welke kleuren kun je leveren?
Ze zijn allemaal even makkelijk als je ze alle 16 eenmaal hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar de moeilijkste is volgens mij bruin omdat je daar cacao voor nodig hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef Jajong het volgende:
Maar de moeilijkste is volgens mij bruin omdat je daar cacao voor nodig hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Zoals ik daarvoor ook zei inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeien
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jammer, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
Kort gezegd:
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
Kan er morgenavond geen event gehouden worden?![]()
Deze map vond ik er trouwens leuk uit zien om weer eens een keer met z'n allen te doen.
http://www.minecraftforum(...)82231#entry12182231/![]()
![]()
Zo duur?quote:
Groetjes, Ezio.![]()
Groetjes, Ezio.![]()
die heb ik erop gezetquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie deze hoodie al![]()
http://link.marktplaats.nl/510344136![]()
ah oke, Monique.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!If not now, then when.![]()
Vetquote:![]()
Ga er als doekoes binnen zijn ook eentje bestellenOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Bedankt Asy, ook al heb ik niet veel meer op de server gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
Wordt MineraalWater weer mod?![]()
Dag Daan
Ok, BOBBERNAUT FOR MOD!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het was me een genoegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!ik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
. nogmaals het was me een genoegen voor deze korte periode
![]()
![]()
Ik stem voor Powerkiwi.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?Die mogen wat mij betreft allemaal wel mod wordenquote:![]()
![]()
Kun je cacao ook planten?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Neen.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb een cacao.
nvmOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
vanaaf event toch?
hoelaat enzo en gaat t nog door?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kiwi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik, mod?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?(is het al 1 april?
)
En jammer AsyMaar wel begrijpelijk
Het ga je goed
![]()
Nee ik stop ermee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Euh, je blijft toch wel spelen?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:![]()
ok jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!![]()
Wat was er dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!![]()
CONGRATZ BESTEMINGSPLANquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bestemmingsplan is onze nieuwe MOD geworden.
Welkom!![]()
Dank je asyquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
![]()
![]()
u serious?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik stop tevens op fokcraft te spelen, Het gaat jullie goedOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Plan is best kewl, vaak online, bouwt toffe dingen, heeft humor
slijm, slijm, mag ik nu je naaktfoto's plan?Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
k snap waarom plex gestopt is..
Omdat fokcraft fucking saai is geworden door alle noobs en achterlijke limitaties die gewone users krijgen?quote:![]()
Anders is het geen survival meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Omdat fokcraft fucking saai is geworden door alle noobs en achterlijke limitaties die gewone users krijgen?
/warp en /back zouden de server goed doen, maar "dan is het geen survival meer"![]()
Boeien. Het is toch al geen survival meer. Het is gewoon creative met een hele hoop irritante limitaties. Als je wil survivallen moet je sowieso geen MP spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Anders is het geen survival meer
/warp en /back zouden de server goed doen, maar "dan is het geen survival meer"![]()
Dat zal wel een hele andere reden zijn dan dat jij denkt.quote:Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat Bestemmingsplan MOD is geworden en jij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boeien. Het is toch al geen survival meer. Het is gewoon creative met een hele hoop irritante limitaties. Als je wil survivallen moet je sowieso geen MP spelen.
Maar wat zou jij verbeteren aan de server dan? Feedback is meer dan welkom anders.
En vergeet niet dat wij nog tal leuke plannen hebben liggen, alleen hebben wij het ook druk met andere dingen die voorop gaan.If not now, then when.![]()
Luxe probleem, mijn dubbele kist zit vol met coalEn mijn kist met redstone ook
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ja drumpie en ik hebben hier dus al over gepraat netquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele andere reden zijn dan dat jij denkt.
[..]
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat Bestemmingsplan MOD is geworden en jij niet.
Maar wat zou jij verbeteren aan de server dan? Feedback is meer dan welkom anders.
En vergeet niet dat wij nog tal leuke plannen hebben liggen, alleen hebben wij het ook druk met andere dingen die voorop gaan.![]()
![]()
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:33:31Teaser of the new jungle mob (first mob by @jonkagstrom): http://t.co/9gZvKkJs reageer retweet
![]()
Tijger? Leeuw?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:33:31Teaser of the new jungle mob (first mob by @jonkagstrom): http://t.co/9gZvKkJs reageer retweet
Dat ding rechts? Of een kip dat veranderd in een monster?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Ik denk Poema/Panther achtig iets.
Jammer dat jij met jouw skills niet op de server speelt, maar alsnog kudo's!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Jump het volgende:
Luxe probleem, mijn dubbele kist zit vol met coalEn mijn kist met redstone ook
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: