Waarom kan dit niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
Spookhuis gaat lekker zo!
2 minuten geleden · Vind ik leuk3
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
Vast niet, als de TS het aan/uit zou kunnen zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.
Haha dat is lachequote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
WOW dat is gaaf gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
Minecraft in Super Smash Bros?
*Zet wel je geluid zacht*
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
WOW dat is gaaf gedaanApart
En ja, bij mij ligt de server er ook uit... ik hoop maar dat het te fixen is, en dat het niet met het spookhuis te maken heeft
Die superoverdreven stemquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEESquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tuut-chips het volgende:
RT @Ame_thyst "non-recommended build, tja" idd :S :S :S
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nuquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jonge ga niet praten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |