Whiiiii Iron Maidenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeah
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeah
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.
Hardcorequote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
IK WIL HELPEN!!! *komt er zo aan*quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijn
*bouwt verder aan spookhuisje*
Jep nu is het wel genoegquote:Op maandag 23 januari 2012 19:11 schreef Flodder450 het volgende:
YOU CAN FORGET ME BABY
DONT TRY TONIGHT
YOULL NEVER LEAVE ME OH GOD
DONT TRY
NO PLACE FOR HIDIN BABY
NO PLACE TO RUN
YOU PULL THE TRIGGER OF MY
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE GUUUUUUUUUUUUUUUUUN
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een server waar je gewoon lekker resources kunt zoeken? Ik ben niet zo crea met bouwen namelijk
we hebben een server voor:quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie ook een server waar je gewoon lekker resources kunt zoeken? Ik ben niet zo crea met bouwen namelijk
De server is zelf survival (resources zoeken), maar er staat een portal om binnen dezelfde server naar creative te gaan (wel een andere wereld, dus je kunt crea niet gebruiken om in de survivalwereld te bouwen).quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Stokstaart het volgende:
Ik haalde het einde zowat maar toen viel ik in slaap.quote:
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
we hebben een server voor:
- bouwen
- resources verzamelen
- events
- filmset
- creative
- survival
Kies maar een server
fokcraft.nl is het IP alles zit daar in.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenof idd verzamelen van resources. Welke kan ik dan beste in gaan?
Haha kies FOK!Craft maarquote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan die allemaal in de OP? Ik wil wel survival spelenof idd verzamelen van resources. Welke kan ik dan beste in gaan?
Waarom kan dit niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef Lorrelies het volgende:
Spookhuis gaat lekker zo!
2 minuten geleden · Vind ik leuk3
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
Vast niet, als de TS het aan/uit zou kunnen zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik toen aangevraagd maar dat wouden ze niet omdat er teveel geklooi mee zou komen.
Haha dat is lachequote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
WOW dat is gaaf gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
Minecraft in Super Smash Bros?
*Zet wel je geluid zacht*
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
WOW dat is gaaf gedaanApart
En ja, bij mij ligt de server er ook uit... ik hoop maar dat het te fixen is, en dat het niet met het spookhuis te maken heeft
Die superoverdreven stemquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEESquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net 1op1 met Drump erovereen gekomen dat jij de oorzaak was. Spookhuis moet plat, sorry.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef tuut-chips het volgende:
RT @Ame_thyst "non-recommended build, tja" idd :S :S :S
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nuquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jonge ga niet praten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wel raar want heeft hele ochtend foutloos gedraaid. Stabiele 1.1 zal toch ook wel snel komen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |