quote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is mijn inspiratiebron tijdens het bouwen:
ga je uitleven op de FP, het is nml een graf-feature..quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet?
Moet FOK! echt eens toevoegen
Hahahaha.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ideaal voor mensen met ambities in de film
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"
je krijgt een driedubbele fail van mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Adventure Time skin, respect graag\.
Hahahaha dat is écht ernstig XDquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"
Het is inderdaad een texture pack en die slash was een foutje. Wat nog meer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt een driedubbele fail van mij
sorry maar kon hem niet voorbij laten gaan... Fail! want fail is wel degelijk een woord: I fail you fail He fails..... we fail ... etc etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is inderdaad een texture pack en die slash was een foutje. Wat nog meer?
Wacht eens even... fail is helemaal geen woord, het moet failure zijn. Failure!
Dat is het lelijkste texturepack dat ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:28 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lor haar 'spookhuis"
ik heb alle wegen in de stad namen gegevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef vogelkooi het volgende:
Owja er was en brug naar mij vernoemd, zal er binnenkort mee aan het werk gaan, wat mooier maken enzo.
waar zit die ook alweer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ha, mijn Bestemmingsplanlaan is volgens mij de langste legit weg in de hele server. Alpha.
sadness ten top om daar over te discussierenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik bedoel dan ook in die context. Failure!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |