Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef Jajong het volgende:
Maar de moeilijkste is volgens mij bruin omdat je daar cacao voor nodig hebt.
Zoals ik daarvoor ook zei inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeien
Jammer, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
- Wat is Capture The Wool?
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
In die chest zit het wool van jouw team die je moet beschermen.
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Bemachtig elkaars wool, Breng het terug naar jouw altaar en WIN WIN WIN!!
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
Zo duur?quote:
die heb ik erop gezetquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie deze hoodie al![]()
http://link.marktplaats.nl/510344136
ah oke, Monique.quote:
Vetquote:
Bedankt Asy, ook al heb ik niet veel meer op de server gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
quote:
Het was me een genoegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
. nogmaals het was me een genoegen voor deze korte periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |