Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordtquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
We hebben er allebei naar gekekenEcht irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
Loool XDquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordt
Scumbag bob.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
interesse in een spleef event vanaaf?
xD idd, dacht ik zelf nog aan voor het posten.. :\quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scumbag bob.
Eerst zeiken over dat mau altijd een event zo laat aankondigt doet hij het zelf.
alle mensen met skype vs de mensen zonder!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
- Wat is Capture The Wool?
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
In die chest zit het wool van jouw team die je moet beschermen.
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Bemachtig elkaars wool, Breng het terug naar jouw altaar en WIN WIN WIN!!
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
ik kan ook niet op die dag, omdat naar vriendin toe entzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als veel mensen niet kunnen dan zal het event op een andere datum worden gehouden
Ik vind dat zo kut om dat op dezelfde dag te regelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter doe je het event vanavond want ik ben er vrijdag en zaterdag ook niet.
Moet wel lukken, wij gaven events ook altijd zelfde dag aan en altijd een goede opkomst.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut om dat op dezelfde dag te regelen
gewoon donderdag doen dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter doe je het event vanavond want ik ben er vrijdag en zaterdag ook niet.
Prijslijst? Welke kleuren kun je leveren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Alle kleuren nu leverbaar in Survival!
Altijd al eens een gekleurd dak op je dirt huis willen zetten? Dit is je kans!
Bel nu 0900-KLEURTJES en ontvang bij aankoop van 10 gekleurde wool 5 witte wool gratis!
Maar dat is nog niet alles, bestel voor 16:00 uur en ontvang hierboven op een gratis lotion om de wool een extra glans mee te geven.
Twijfel niet langer maar bestel nu!
post ge-editquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prijslijst? Welke kleuren kun je leveren?
Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef Jajong het volgende:
Maar de moeilijkste is volgens mij bruin omdat je daar cacao voor nodig hebt.
Zoals ik daarvoor ook zei inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd maar als je ze eenmaal hebt blijft het aangroeien
Jammer, dan kan ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
Kort gezegd:
Tip:
Zo duur?quote:
die heb ik erop gezetquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie deze hoodie al![]()
http://link.marktplaats.nl/510344136
ah oke, Monique.quote:
Vetquote:
Bedankt Asy, ook al heb ik niet veel meer op de server gespeeld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
quote:
Het was me een genoegenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Asy stopt met zijn MOD functie op de server omdat hij wat meer tijd in andere dingen wilt steken, geef ik hem ook groot gelijk in.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
. nogmaals het was me een genoegen voor deze korte periode
lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Jammer dat je stopt man, jullie weten wel hoe ik over vb denk
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?
Die mogen wat mij betreft allemaal wel mod wordenquote:
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, mod?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ik stem voor Plex. Of Lorrelies? Wil zij geen mod worden?
Nee ik stop ermee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Euh, je blijft toch wel spelen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
ok jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!
Wat was er dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef Mender het volgende:
gogosweden's ban duurt nog maar 10min!
CONGRATZ BESTEMINGSPLANquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bestemmingsplan is onze nieuwe MOD geworden.
Welkom!
Dank je asyquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Asy het volgende:
[..]
Het was me een genoegenik ga inderdaad minderen op MC ik breng er iets te veel tijd door naar mijn zin, waar ik tijd zou moeten steken in het ontwikkelen van mijn produce capaciteiten en ook gewoon eens de deur uit zou moeten
. nogmaals het was me een genoegen voor deze korte periode
u serious?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik stop tevens op fokcraft te spelen, Het gaat jullie goed
Omdat fokcraft fucking saai is geworden door alle noobs en achterlijke limitaties die gewone users krijgen?quote:
Anders is het geen survival meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Omdat fokcraft fucking saai is geworden door alle noobs en achterlijke limitaties die gewone users krijgen?
Boeien. Het is toch al geen survival meer. Het is gewoon creative met een hele hoop irritante limitaties. Als je wil survivallen moet je sowieso geen MP spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Anders is het geen survival meer
/warp en /back zouden de server goed doen, maar "dan is het geen survival meer"
Dat zal wel een hele andere reden zijn dan dat jij denkt.quote:
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat Bestemmingsplan MOD is geworden en jij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Boeien. Het is toch al geen survival meer. Het is gewoon creative met een hele hoop irritante limitaties. Als je wil survivallen moet je sowieso geen MP spelen.
Ja drumpie en ik hebben hier dus al over gepraat netquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele andere reden zijn dan dat jij denkt.
[..]
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat Bestemmingsplan MOD is geworden en jij niet.
Maar wat zou jij verbeteren aan de server dan? Feedback is meer dan welkom anders.
En vergeet niet dat wij nog tal leuke plannen hebben liggen, alleen hebben wij het ook druk met andere dingen die voorop gaan.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:33:31Teaser of the new jungle mob (first mob by @jonkagstrom): http://t.co/9gZvKkJs reageer retweet
Tijger? Leeuw?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:33:31Teaser of the new jungle mob (first mob by @jonkagstrom): http://t.co/9gZvKkJs reageer retweet
Dat ding rechts? Of een kip dat veranderd in een monster?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |