ik gebruik ook invtweaks! eeeeerggg handig!!quote:
HAHAHA IEMAND DACHT LOGBLOCK TE SLIM AF TE ZIJNquote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja snap ik grapjas, je gooit alles onder de lava en dan maak je nog een ticket ook.
Ik moest wel lachen om je fuck sopa bordje.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja snap ik grapjas, je gooit alles onder de lava en dan maak je nog een ticket ook.
Je bedoelt dat je plan is gefaald? Dat zeker, alle acties in onze werelden worden gelogd en kan ik per blokje terughalen. En als ik jou rollback en alle lava verdwijnt is het ook vrij logisch.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef indiaantje89 het volgende:
je hebt toch echt de verkeerde geblocked![]()
wil je gewoon netjes helpen, wordt je gebanned zielig hoopje mensen :s
Edit: ok i get it, mijn broetje is bezig geweest op mijn accountquote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef indiaantje89 het volgende:
je hebt toch echt de verkeerde geblocked![]()
wil je gewoon netjes helpen, wordt je gebanned zielig hoopje mensen :s
En nog liegen ookquote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Edit: ok i get it, mijn broetje is bezig geweest op mijn accountmijn excuses hiervoor, ik accepteer mijn ban.. hoelang duurt deze?
Zie mijn editquote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je plan is gefaald? Dat zeker, alle acties in onze werelden worden gelogd en kan ik per blokje terughalen. En als ik jou rollback en alle lava verdwijnt is het ook vrij logisch.
Oja jij kan bij ons thuis kijken, ik zeg toch dat ik de ban accepteerquote:
Ok thanks, heb nu wachtwoord op mijn computer gezet, als ik nog puin moet ruimen zeg je het maar..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Laatste kans, volgende keer blijf je banned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
is choptree eraf?..quote:
ja duhh nieuwe bukkit en mcquote:
Er zijn er eigenlijk 2:quote:Op zondag 22 januari 2012 18:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Beetje offtopic maar omdat er op de server al een paar keer goeie discussies gehouden zijn over SOPA en PIPA. Hier een filmpje over ACTA. Een verdrag dat internationaal achter gesloten deuren wordt behandeld. Ook in de EU
Ik zag jou op Facebook voorbijkomenquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zag jou op Facebook voorbijkomenMet je blazer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |