Ik snap (nu) dat BT niet de oplossing is maar soms was dat wel handig geweest. Zoals even een paar foto's sturen naar mijn ma haar telefoon (geen iphone en geen inet) of afgelopen wintersport op de piste. Ja opgebaarde heeft geen internet in Oostenrijk en Frankrijk, sorry paupert for lifequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
De handeling is niet exact hetzelfde, omdat je moet pairen met bluetooth. Ook moet je nog eens bij elkaar in de buurt zijn. Daarnaast is een "goede internetverbinding" nou ook weer niet zo bijzonder, we zitten niet in Azië waar alles met 5kB/s gaat. Niet alle alternatieven verkleinen trouwens. Ik snap niet waarom je hierzo over zeurt, er zijn legio mogelijkheden om sneller en makkelijker een fotootje te versturen dan via bluetooth.
Het zou wel handig zijn als het zou kunnen, maar ik mis het niet omdat er 9/10 keer makkelijkere en snellere alternatieven voorhanden zijn.
Dat zijn uitzonderingen. In dat soort gevallen is het inderdaad makkelijk als het zou kunnen. In 99,99% van de andere gevallen is mailen 10x handiger en sneller.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap (nu) dat BT niet de oplossing is maar soms was dat wel handig geweest. Zoals even een paar foto's sturen naar mijn ma haar telefoon (geen iphone en geen inet) of afgelopen wintersport op de piste. Ja opgebaarde heeft geen internet in Oostenrijk en Frankrijk, sorry paupert for life
jup via imessagequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen wij de pas genomen foto's naar onze maat die ook een iphone bezit sturen? Is gewoon een nadeel aan ios, valt gewoon echt niet te ontkennen
Ik gebruik Bump nog weleens hiervoor..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Junkie het volgende:
Tussen iPhones zijn er genoeg opties, lijkt mij.
- iPhone tip: Select multiple photos to share or to delete (iOS)
- Photo Sender (iOS App)
- DiskAid (Windows)
- PhoneView (OSX)
- Bluetooth Photo Share (iOS App)
Naar een andere telefoon als de iPhone blijft het wel lastig.
Dat is het mooie van Apple! Je hoeft zelf niet meer na te denken, maar Steve Jobs deed dat voor je. Nu doet die andere koekenbakker dat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?
Een kabeltje gebruiken tussen een iPhone en een Nokia?
Ik ga niet met sarcastische smilies smijten, want dat gebeurt hier al genoeg, maar probeer je eens in te beelden dat er tussen verschillende gebruikers verschillende voorkeuren voor het gebruik van hun telefoon zijn. Er gaat een wereld voor je open.
Hoeveel opties heb je nodig als je e-mail hebt? Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Junkie het volgende:
Tussen iPhones zijn er genoeg opties, lijkt mij.
- iPhone tip: Select multiple photos to share or to delete (iOS)
- Photo Sender (iOS App)
- DiskAid (Windows)
- PhoneView (OSX)
- Bluetooth Photo Share (iOS App)
Naar een andere telefoon als de iPhone blijft het wel lastig.
Vind ik ook irritant. Ik gebruik daarom steeds vaker Facebook Messenger, daar is wel een desktopapplicatie van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
Kent iemand een chat-applicatie voor OS X die zowel Google Talk/Chat als Skype ondersteunt?
En waarom is er geen desktop applicatie van Whatsapp?
Om een website op je Mac te maken samen met Typo3 kan je MAMP gebruiken. Maar met een website op je Mac kan je niet testen wat de SEO doet omdat de zoekmachine je niet kan vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil een beetje experimenteren om een website icm zoekmachineoptimalisatie te maken op mijn Mac. Op me werk gebruik ik wel het CMS systeem Typo3, maar namelijk aan de "Front end", dus het aanpassen van teksten/foto's e.d. niet zo spannend dus.
Aangezien ik me er toch verder in wil verdiepen wil toch een stapje verder en vraag ik me af welk programma jullie mij adviseren? Het is belangrijk dat het programma en de manier van website bouwen "toekomst" heeft en een goede "leerschool" is om kennis te maken met het bouwen van een website icm zoekmachineoptimalisatie zonder allemaal programmeerwerk .
Adium, daar zit wel Google Talk/Chat bij en vele andere maar Skype ben ik bang van niet. Heb er ook nog niet eerder van gehoord, dat Skype er ook bij zit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
Kent iemand een chat-applicatie voor OS X die zowel Google Talk/Chat als Skype ondersteunt?
En waarom is er geen desktop applicatie van Whatsapp?
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Renesite het volgende:
Verwachtingen voor een nieuwe iPhone binnen nu en 4 maanden?
Waarom geen 5?quote:
Omdat die pas over 10 maanden uitkomtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom geen 5?
Waarom heeft Vodafone geen iphone 5
I was just kiddin'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat die pas over 10 maanden uitkomt?
Dan zou ik die 165 doekoe in mijn zak steken. En bij saturn issie 600. Net gebeldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:36 schreef Renesite het volgende:
4s... 120 euro bijbetalen bij een tweejarig abonnement...
120
+ 42,50 * 24 + 120 = 1140
600 euro voor de 4s in de winkel = 540 over.
- 15 = 525 - 15*24 = 360
165 euro over. Zit je bij simyo tweejarig met een iPhone 4s.
Aight...
[..]
I was just kiddin'
Moet ik wel 4 maanden wachten - moet verlengen. Stom dat ik die berekening maakt. Anders zit ik 1 juni dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik die 165 doekoe in mijn zak steken. En bij saturn issie 600. Net gebeld
Maar als je die 4 maanden uitzit.. heb je dan niet EN meer belminuten en geld over?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik wel 4 maanden wachten - moet verlengen. Stom dat ik die berekening maakt. Anders zit ik 1 juni dus.
Ik denk dat ik eens ruig doe en een eenjarige kies
Dan gaat pas 1 juni mijn nieuwe abonnement in..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar als je die 4 maanden uitzit.. heb je dan niet EN meer belminuten en geld over?
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan gaat pas 1 juni mijn nieuwe abonnement in..
Hmmhmm...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
Maar heb je wel geld over en meer belminutenJa, zelf weten hoor
Ik vind het zonder abonnement wel erg veel, 600 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Qwea het volgende:
Want, je kan niet je iphone los kopen en je simkaart erin rammen? / knippen?
okequote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het zonder abonnement wel erg veel, 600 euro.
Die berekening van je is niet compleet. Je vergeet dat een 4s over een jaar nog steeds 250-300 euro waard is. Een niet-iPhone heeft een veel lagere restwaarde. Ik verkoop nu een SII van amoer een half jaar oud voor 245 terwijl een iPhone 4 (van 1,5 jaar oud?) ook nog te verkopen is voor 275.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:36 schreef Renesite het volgende:
4s... 120 euro bijbetalen bij een tweejarig abonnement...
120
+ 42,50 * 24 + 120 = 1140
600 euro voor de 4s in de winkel = 540 over.
- 15 = 525 - 15*24 = 360
165 euro over. Zit je bij simyo tweejarig met een iPhone 4s.
Aight...
[..]
I was just kiddin'
Ja...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die berekening van je is niet compleet. Je vergeet dat een 4s over een jaar nog steeds 250-300 euro waard is. Een niet-iPhone heeft een veel lagere restwaarde. Ik verkoop nu een SII van amoer een half jaar oud voor 245 terwijl een iPhone 4 (van 1,5 jaar oud?) ook nog te verkopen is voor 275.
Klopt, er zijn verschillende apps om dat bij te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iphone, heeft die in de store een GRATIS app waar ik belminuten en data en sms kan bijhouden? Heb nu bv op android call meter NG.
En whatsapp is ook gewoon gratis toch?
Mooi en mooi!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:14 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, er zijn verschillende apps om dat bij te houden.
Whatsapp kost ¤0,80 ofzo, niks dus.
Jep, 4 naar boven is de multitaskbar omhoog krijgen. Best handig en maak er vaak gebruik van i.p.v de home button.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:18 schreef Dimens het volgende:
Iemand wel eens opgevallen dat je met de iPad 2 ook met 4 vingers de app Kunt wisselen of kunt verkleinen?
Nou, uurtje per dag internet, facebook, whatsapp. Is 500mb dan wél voldoende?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
500mb internet is voor de bovengemiddelde gebruiker voldoende. Wat gerbruik je waardoor je zoveel 3G dataverkeer hebt?
Meer dan voldoende.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, uurtje per dag internet, facebook, whatsapp. Is 500mb dan wél voldoende?
Bron?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
pand voor applestore in rotterdam is al aangekocht
Denk het niet. Die had ik ook al gevonden. Ik zag er 2 staan, echt op de website van ben. Zit me al kapot te googlen, kan godsamme niets meer vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze?
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/apps/my-t-mobile-app
Inderdaad, ik blijf eigenlijk altijd wel onder de 300mb, 500mb is meer dan voldoende dus.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb geen geluid meer uit m'n luidspreker, als ik muziek of een filmpje aanzet staat er ook geen volume besturing in beeld. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Hij deed het voor vorige week nog prima. Heb al geprobeerd om de software te herstellen maar dit heeft niet geholpen.
Anyone?
Staat nog in verbinding met een airport / apple TV waarover hij draadloos zijn geluid kwijt wil.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef -Menn0- het volgende:
Het rare is dat hij met bellen wel op luidspreker kan....
de verkoper van het pandquote:
nooit bij stil gestaan, had op mijn G. ook zo'n tooltje..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een iPhone heeft een lcd-scherm, en die is of aan of uit. Een zwart scherm met 1 witte pixel verbruikt evenveel stroom als volledig wit scherm. Bijzonder slecht idee dus.
Volgens mij zijn die tooltjes er niet eens voor iPhone om de eerder genoemde reden. Dat is alleen op een amoled scherm interessant.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
nooit bij stil gestaan, had op mijn G. ook zo'n tooltje..
'niet doen dus' adviseren?
Heb ik beide niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Staat nog in verbinding met een airport / apple TV waarover hij draadloos zijn geluid kwijt wil.
ik ken hem niequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zou hij zeker fijn vinden dat je dat post
apple support geen DLNA. Dus vanuit iTunes ga je niet rechtstreeks over twonky streamen. Binnenkort is er wel een DLNA app te verwachten in de Mac store die dit mogelijk maakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:29 schreef Nashje het volgende:
Iemand hier bekend met TwonkyMediaServer?
M'n schoonpa gebruikt dit om vanaf z'n iMac te streamen naar de PC. Maar nu zou ie graag iTunes en iPhoto willen streamen. Iemand enige ervaring hiermee? Dacht zelf dat hiervoor plugins moeten worden geinstalleerd, maar kan deze nergens vinden...
Maar valt er binnen Twonky niet een plugin te configureren die het mogelijk maakt om de hele bibliotheek van iTunes te streamen naar de TV?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
apple support geen DLNA. Dus vanuit iTunes ga je niet rechtstreeks over twonky streamen. Binnenkort is er wel een DLNA app te verwachten in de Mac store die dit mogelijk maakt.
Wij (de familie) willen het ook aan mijn oma geven...maar dat kan toch nooit goed gaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net de iPad van mijn opa(81) aan hem geintroduceerd. Wat een blije man. Profiteur oma is ook blij geloof ik.
Kijk es naar het programma Whatsize. Erg handig om grootte per map te zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik heb opnieuw een klein vraagje tussendoor omtrent mijn Macbook.
Ik wi namelijk wat opruimen, en dus wil ik weten welke mappen het grootst zijn.
In "Finder" kan ik bovenaan "Arrange"->"Size" doen, en dan toont hij alle mappen van 100 MB tot 10 GB, van 1MB tot 100MB allemaal apart.... maar nog steeds niet wat de echte Size is. Onder "Size" staat gewoon "--".Wat is daar nou het nut van? Waarom toont hij niet gewoon hoe groot die map dan is? Moet ik nou werkelijk overal "Get info" gaan doen?
Het is meer zoiets:quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Gebroken ... ?
Aan elkaar knopen![]()
Iig als t ergens midden in t snoer is kan dt gewoon, mooi de draadjes in elkaar draaien en tape dr omheen
Ik heb net de update uitgevoerd op m'n iMac & die's nu redelijk fucked... Alle programma's crashen en er is een CUI probleem. Komt wel vaker voor las ik. Probleem schijnt niet voor te komen bij de combo update (hier te downloaden), maar enkel bij de Software Update versie.quote:
Je mag de mijne ook voor 750, enige verschil is 2,8 GHz ipv 2,66 en er is een maand geleden een nieuw scherm in gegaan (net op vervaldatum AppleCare) ivm bleeding, scherm dus als nieuw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jullie kunnen me zo vlak voordat het topic sluit vast wel even helpen. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke tweedehands iMac en kwam het volgende tegen:
alu iMac late 2009
24" scherm
Core2duo 2.66 GHz
4 GB RAM
1 TB HD
OSX Lion 10.7
En dat voor 750 euro. Is dit een goede deal of kan ik beter verder zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |