Ik snap (nu) dat BT niet de oplossing is maar soms was dat wel handig geweest. Zoals even een paar foto's sturen naar mijn ma haar telefoon (geen iphone en geen inet) of afgelopen wintersport op de piste. Ja opgebaarde heeft geen internet in Oostenrijk en Frankrijk, sorry paupert for lifequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
De handeling is niet exact hetzelfde, omdat je moet pairen met bluetooth. Ook moet je nog eens bij elkaar in de buurt zijn. Daarnaast is een "goede internetverbinding" nou ook weer niet zo bijzonder, we zitten niet in Azië waar alles met 5kB/s gaat. Niet alle alternatieven verkleinen trouwens. Ik snap niet waarom je hierzo over zeurt, er zijn legio mogelijkheden om sneller en makkelijker een fotootje te versturen dan via bluetooth.
Het zou wel handig zijn als het zou kunnen, maar ik mis het niet omdat er 9/10 keer makkelijkere en snellere alternatieven voorhanden zijn.
Dat zijn uitzonderingen. In dat soort gevallen is het inderdaad makkelijk als het zou kunnen. In 99,99% van de andere gevallen is mailen 10x handiger en sneller.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap (nu) dat BT niet de oplossing is maar soms was dat wel handig geweest. Zoals even een paar foto's sturen naar mijn ma haar telefoon (geen iphone en geen inet) of afgelopen wintersport op de piste. Ja opgebaarde heeft geen internet in Oostenrijk en Frankrijk, sorry paupert for life
jup via imessagequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kunnen wij de pas genomen foto's naar onze maat die ook een iphone bezit sturen? Is gewoon een nadeel aan ios, valt gewoon echt niet te ontkennen
Ik gebruik Bump nog weleens hiervoor..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Junkie het volgende:
Tussen iPhones zijn er genoeg opties, lijkt mij.
- iPhone tip: Select multiple photos to share or to delete (iOS)
- Photo Sender (iOS App)
- DiskAid (Windows)
- PhoneView (OSX)
- Bluetooth Photo Share (iOS App)
Naar een andere telefoon als de iPhone blijft het wel lastig.
Dat is het mooie van Apple! Je hoeft zelf niet meer na te denken, maar Steve Jobs deed dat voor je. Nu doet die andere koekenbakker dat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?
Een kabeltje gebruiken tussen een iPhone en een Nokia?
Ik ga niet met sarcastische smilies smijten, want dat gebeurt hier al genoeg, maar probeer je eens in te beelden dat er tussen verschillende gebruikers verschillende voorkeuren voor het gebruik van hun telefoon zijn. Er gaat een wereld voor je open.
Hoeveel opties heb je nodig als je e-mail hebt? Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Junkie het volgende:
Tussen iPhones zijn er genoeg opties, lijkt mij.
- iPhone tip: Select multiple photos to share or to delete (iOS)
- Photo Sender (iOS App)
- DiskAid (Windows)
- PhoneView (OSX)
- Bluetooth Photo Share (iOS App)
Naar een andere telefoon als de iPhone blijft het wel lastig.
Vind ik ook irritant. Ik gebruik daarom steeds vaker Facebook Messenger, daar is wel een desktopapplicatie van.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
Kent iemand een chat-applicatie voor OS X die zowel Google Talk/Chat als Skype ondersteunt?
En waarom is er geen desktop applicatie van Whatsapp?
Om een website op je Mac te maken samen met Typo3 kan je MAMP gebruiken. Maar met een website op je Mac kan je niet testen wat de SEO doet omdat de zoekmachine je niet kan vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:48 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil een beetje experimenteren om een website icm zoekmachineoptimalisatie te maken op mijn Mac. Op me werk gebruik ik wel het CMS systeem Typo3, maar namelijk aan de "Front end", dus het aanpassen van teksten/foto's e.d. niet zo spannend dus.
Aangezien ik me er toch verder in wil verdiepen wil toch een stapje verder en vraag ik me af welk programma jullie mij adviseren? Het is belangrijk dat het programma en de manier van website bouwen "toekomst" heeft en een goede "leerschool" is om kennis te maken met het bouwen van een website icm zoekmachineoptimalisatie zonder allemaal programmeerwerk .
Adium, daar zit wel Google Talk/Chat bij en vele andere maar Skype ben ik bang van niet. Heb er ook nog niet eerder van gehoord, dat Skype er ook bij zit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
Kent iemand een chat-applicatie voor OS X die zowel Google Talk/Chat als Skype ondersteunt?
En waarom is er geen desktop applicatie van Whatsapp?
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Renesite het volgende:
Verwachtingen voor een nieuwe iPhone binnen nu en 4 maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |