abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107255006
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Delen is niet legaal? Ook niet als het gratis is, ik het gekocht heb of nog erger helemaal zelf gemaakt heb, Huh :?
Het fijne weet ik er niet van, zou je moeten vragen aan een jurist.

quote:
Ik zit nu in icloud te kijken en heb bij beide een reserve kopie van vandaag maar niet op beide dezelfde foto's. Wat vergeet ik te doen?
Foto's die je op 1 van je devices maakt komen bij de anderen in de Photo Stream terecht.
pi_107255115
Thanks, gelukt
pi_107255271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef Wootism het volgende:

[..]

Straks? STRAKS?
Toen ik mijn Macbook binnenkreeg stond ik midden in mijn kamer, in mijn onderbroek, de verpakking open te trekken! Hoe kan je daar nu mee wachten? :P
dat dus
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_107255300
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat is er zo handig aan?

Bluetooth aanzetten => zoeken naar apparaten => verbinding maken => bestand opzoeken => bestand kopieren => wachten

of:

kabeltje erin => iPhone openen => foto's selecteren en slepen

Wow, wat is Bluetooth handig, zeg :')
ik hing al bij kabeltje zoeken....
ik was dat ding altijd kwijt..
  Admin donderdag 26 januari 2012 @ 13:24:52 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107255609
quote:

[..]

Wat is er zo handig aan?

Bluetooth aanzetten => zoeken naar apparaten => verbinding maken => bestand opzoeken => bestand kopieren => wachten

of:

Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?

Een kabeltje gebruiken tussen een iPhone en een Nokia?

Ik ga niet met sarcastische smilies smijten, want dat gebeurt hier al genoeg, maar probeer je eens in te beelden dat er tussen verschillende gebruikers verschillende voorkeuren voor het gebruik van hun telefoon zijn. Er gaat een wereld voor je open.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_107255715
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan zou ik geen galaxy nemen, die zie ik bij mijn collega's om me heen om de haverklap volledig crashen.
Knap. Al een half jaar in bezit. Nog nooit gecrasht.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107255761
quote:

[..]

Wat is er zo handig aan?

of:

:')
Foto's selecteren-> delen via Bluetooth kiezen -> Bluetooth ontvanger kiezen waar je het heen wilt sturen.

Heel lastig ja.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2012 @ 13:29:13 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107255795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Knap. Al een half jaar in bezit. Nog nooit gecrasht.
Tja en zo zullen hier de meeste zeggen dat ze al jaren een iphone in bezit hebben die nooit crashed.
pi_107255860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?

Een kabeltje gebruiken tussen een iPhone en een Nokia?

Ik ga niet met sarcastische smilies smijten, want dat gebeurt hier al genoeg, maar probeer je eens in te beelden dat er tussen verschillende gebruikers verschillende voorkeuren voor het gebruik van hun telefoon zijn. Er gaat een wereld voor je open.
Ja echt he, onderling tussen twee toestellen communiceren in deze tijd, zelfs tussen twee iphones van 2 verschillende personen... Ik snap het niet maar gelukkig vinden veel iGebruikers het net geen probleem en bijna fijn.
pi_107255993
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja echt he, onderling tussen twee toestellen communiceren in deze tijd, zelfs tussen twee iphones van 2 verschillende personen... Ik snap het niet maar gelukkig vinden veel iGebruikers het net geen probleem en bijna fijn.
Maar voor wat? Voor alles wat ik kan bedenken is er een beter werkend alternatief
pi_107256207
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Maar voor wat? Voor alles wat ik kan bedenken is er een beter werkend alternatief
Ok klein voorbeeldje van tijdje terug: met een paar vrinden aan het BBQ-en en wat foto's gemaakt. Die wilden we gelijk delen maar dat ging helaas niet want ik kon ze niet naar de iPhones blauwtanden. En vanwege de crappy internetverbinding ging mailen ook niet. En ook al had ik ze kunnen mailen, het waren nogal veel foto's en video's dus daar gaat dan gelijk je databundel.
pi_107256393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ok klein voorbeeldje van tijdje terug: met een paar vrinden aan het BBQ-en en wat foto's gemaakt. Die wilden we gelijk delen maar dat ging helaas niet want ik kon ze niet naar de iPhones blauwtanden. En vanwege de crappy internetverbinding ging mailen ook niet. En ook al had ik ze kunnen mailen, het waren nogal veel foto's en video's dus daar gaat dan gelijk je databundel.
Ehm oke. Maar bluetooth is in dat geval toch ook onhandig? Ten eerste is het traag, dus als je veel foto's en video's wil versturen ben je wel een tijdje bezig. Ten tweede kan je naar mijn weten niet naar meerdere personen tegelijk bluetoothen, dus dan duurt het nóg langer en zit je dus de hele tijd met verschillende telefoons te verbinden.

Zelfs al zou het in dat geval wel met de iPhone kunnen zou ik zelf alsnog teveel moeite vinden. Dan liever even wachten tot je internet hebt en gewoon een mailtje sturen..
pi_107256527
Aha, dankjewel apple
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:15:10 #139
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107257389
Stel, ik heb 35 foto's op m'n iPhone staan en die wil ik zo snel mogelijk in een privégroep op Facebook zetten, hoe doe ik dat dan?

Ik heb ze gisteren maar één voor één geupload bij 'Foto delen' bij die groep, maar 35 keer die handeling was toch wel naar. Hoe doe ik dat het snelst? Ik wil ze eigenlijk gewoon op mijn laptop hebben en dan hop, in één keer een mapje uploaden.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:18:59 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107257537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef Slickk het volgende:
Stel, ik heb 35 foto's op m'n iPhone staan en die wil ik zo snel mogelijk in een privégroep op Facebook zetten, hoe doe ik dat dan?

Ik heb ze gisteren maar één voor één geupload bij 'Foto delen' bij die groep, maar 35 keer die handeling was toch wel naar. Hoe doe ik dat het snelst? Ik wil ze eigenlijk gewoon op mijn laptop hebben en dan hop, in één keer een mapje uploaden.
Dan doe je dat toch via je je laptop?
2000 light years from home
pi_107258234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef Slickk het volgende:
Ik wil ze eigenlijk gewoon op mijn laptop hebben en dan hop, in één keer een mapje uploaden.
Wat houdt je tegen :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_107258875
Hij vraagt iets droeftoeters
pi_107258979
Als je een Mac hebt kan je via iPhoto gewoon je Facebook foto albumpjes beheren :).
pi_107259501
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Hij vraagt iets droeftoeters
In dat geval

Op je laptop krijgen:
Alternatief 1
- iPhone met kabel aan laptop hangen
- Foto's verschijnen als externe harde schijf (Windows) of onder Fotolader of iPhoto (Mac)

Alternatief 2
- iCloud instellen op iPhone en laptop

Op FaceBook krijgen:
Alternatief 1
- uploaden vanaf de website

Alternatief 2
- uploaden vanuit iPhoto
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:30:21 #145
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107260167
Oh, dat moet dus sowieso via iPhoto aangezien ik een Mac heb? Hmm oké, gebruik dat programma nooit maar goed, thanks :) Ik ben gewend dat je gewoon een geheugenkaart kunt benaderen zoals bij andere telefoons, vandaar. Thanks !
pi_107260203
Hoeft niet via iPhoto, kan ook via Fotolader (Image Capture).
pi_107260376
mijn fantastische GALAXY (eet dat) doet automagisch gewoon alles naar photobucket sturen.
zo heb ik altijd een kopie elders.
Nadeel: hij stuurt ook alle whatsapp foto's enzo door.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:35:25 #148
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107260381
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeft niet via iPhoto, kan ook via Fotolader (Image Capture).
Mja via iPhoto vind ik geen probleem op zich, zat alleen te zoeken hoe dat het beste kon. Het is ook meer dat die Facebook iOS app nogal hard faalt, zoveel functionaliteit ontbreekt ten opzichte van de browser en dat is gewoon irritant.
pi_107260617
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef FUFR het volgende:
mijn fantastische GALAXY (eet dat) doet automagisch gewoon alles naar photobucket sturen.
zo heb ik altijd een kopie elders.
Nadeel: hij stuurt ook alle whatsapp foto's enzo door.
En iPhone gebruikers hebben geen photostream?
pi_107260687
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En iPhone gebruikers hebben geen photostream?
Kunnen wij de pas genomen foto's naar onze maat die ook een iphone bezit sturen? Is gewoon een nadeel aan ios, valt gewoon echt niet te ontkennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')