Het fijne weet ik er niet van, zou je moeten vragen aan een jurist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Delen is niet legaal? Ook niet als het gratis is, ik het gekocht heb of nog erger helemaal zelf gemaakt heb, Huh
Foto's die je op 1 van je devices maakt komen bij de anderen in de Photo Stream terecht.quote:Ik zit nu in icloud te kijken en heb bij beide een reserve kopie van vandaag maar niet op beide dezelfde foto's. Wat vergeet ik te doen?
dat dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Straks? STRAKS?
Toen ik mijn Macbook binnenkreeg stond ik midden in mijn kamer, in mijn onderbroek, de verpakking open te trekken! Hoe kan je daar nu mee wachten?
ik hing al bij kabeltje zoeken....quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan?
Bluetooth aanzetten => zoeken naar apparaten => verbinding maken => bestand opzoeken => bestand kopieren => wachten
of:
kabeltje erin => iPhone openen => foto's selecteren en slepen
Wow, wat is Bluetooth handig, zeg
Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan?
Bluetooth aanzetten => zoeken naar apparaten => verbinding maken => bestand opzoeken => bestand kopieren => wachten
of:
Knap. Al een half jaar in bezit. Nog nooit gecrasht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zou ik geen galaxy nemen, die zie ik bij mijn collega's om me heen om de haverklap volledig crashen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan?
of:
Tja en zo zullen hier de meeste zeggen dat ze al jaren een iphone in bezit hebben die nooit crashed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knap. Al een half jaar in bezit. Nog nooit gecrasht.
Ja echt he, onderling tussen twee toestellen communiceren in deze tijd, zelfs tussen twee iphones van 2 verschillende personen... Ik snap het niet maar gelukkig vinden veel iGebruikers het net geen probleem en bijna fijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een kabeltje gebruiken als het ook draadloos zou moeten kunnen?
Een kabeltje gebruiken tussen een iPhone en een Nokia?
Ik ga niet met sarcastische smilies smijten, want dat gebeurt hier al genoeg, maar probeer je eens in te beelden dat er tussen verschillende gebruikers verschillende voorkeuren voor het gebruik van hun telefoon zijn. Er gaat een wereld voor je open.
Maar voor wat? Voor alles wat ik kan bedenken is er een beter werkend alternatiefquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja echt he, onderling tussen twee toestellen communiceren in deze tijd, zelfs tussen twee iphones van 2 verschillende personen... Ik snap het niet maar gelukkig vinden veel iGebruikers het net geen probleem en bijna fijn.
Ok klein voorbeeldje van tijdje terug: met een paar vrinden aan het BBQ-en en wat foto's gemaakt. Die wilden we gelijk delen maar dat ging helaas niet want ik kon ze niet naar de iPhones blauwtanden. En vanwege de crappy internetverbinding ging mailen ook niet. En ook al had ik ze kunnen mailen, het waren nogal veel foto's en video's dus daar gaat dan gelijk je databundel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Maar voor wat? Voor alles wat ik kan bedenken is er een beter werkend alternatief
Ehm oke. Maar bluetooth is in dat geval toch ook onhandig? Ten eerste is het traag, dus als je veel foto's en video's wil versturen ben je wel een tijdje bezig. Ten tweede kan je naar mijn weten niet naar meerdere personen tegelijk bluetoothen, dus dan duurt het nóg langer en zit je dus de hele tijd met verschillende telefoons te verbinden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok klein voorbeeldje van tijdje terug: met een paar vrinden aan het BBQ-en en wat foto's gemaakt. Die wilden we gelijk delen maar dat ging helaas niet want ik kon ze niet naar de iPhones blauwtanden. En vanwege de crappy internetverbinding ging mailen ook niet. En ook al had ik ze kunnen mailen, het waren nogal veel foto's en video's dus daar gaat dan gelijk je databundel.
Dan doe je dat toch via je je laptop?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef Slickk het volgende:
Stel, ik heb 35 foto's op m'n iPhone staan en die wil ik zo snel mogelijk in een privégroep op Facebook zetten, hoe doe ik dat dan?
Ik heb ze gisteren maar één voor één geupload bij 'Foto delen' bij die groep, maar 35 keer die handeling was toch wel naar. Hoe doe ik dat het snelst? Ik wil ze eigenlijk gewoon op mijn laptop hebben en dan hop, in één keer een mapje uploaden.
Wat houdt je tegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef Slickk het volgende:
Ik wil ze eigenlijk gewoon op mijn laptop hebben en dan hop, in één keer een mapje uploaden.
In dat gevalquote:
Mja via iPhoto vind ik geen probleem op zich, zat alleen te zoeken hoe dat het beste kon. Het is ook meer dat die Facebook iOS app nogal hard faalt, zoveel functionaliteit ontbreekt ten opzichte van de browser en dat is gewoon irritant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeft niet via iPhoto, kan ook via Fotolader (Image Capture).
En iPhone gebruikers hebben geen photostream?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef FUFR het volgende:
mijn fantastische GALAXY (eet dat) doet automagisch gewoon alles naar photobucket sturen.
zo heb ik altijd een kopie elders.
Nadeel: hij stuurt ook alle whatsapp foto's enzo door.
Kunnen wij de pas genomen foto's naar onze maat die ook een iphone bezit sturen? Is gewoon een nadeel aan ios, valt gewoon echt niet te ontkennenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En iPhone gebruikers hebben geen photostream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |