Nou, uurtje per dag internet, facebook, whatsapp. Is 500mb dan wél voldoende?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
500mb internet is voor de bovengemiddelde gebruiker voldoende. Wat gerbruik je waardoor je zoveel 3G dataverkeer hebt?
Meer dan voldoende.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, uurtje per dag internet, facebook, whatsapp. Is 500mb dan wél voldoende?
Bron?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
pand voor applestore in rotterdam is al aangekocht
Denk het niet. Die had ik ook al gevonden. Ik zag er 2 staan, echt op de website van ben. Zit me al kapot te googlen, kan godsamme niets meer vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze?
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/apps/my-t-mobile-app
Inderdaad, ik blijf eigenlijk altijd wel onder de 300mb, 500mb is meer dan voldoende dus.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb geen geluid meer uit m'n luidspreker, als ik muziek of een filmpje aanzet staat er ook geen volume besturing in beeld. Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Hij deed het voor vorige week nog prima. Heb al geprobeerd om de software te herstellen maar dit heeft niet geholpen.
Anyone?
Staat nog in verbinding met een airport / apple TV waarover hij draadloos zijn geluid kwijt wil.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef -Menn0- het volgende:
Het rare is dat hij met bellen wel op luidspreker kan....
de verkoper van het pandquote:
nooit bij stil gestaan, had op mijn G. ook zo'n tooltje..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een iPhone heeft een lcd-scherm, en die is of aan of uit. Een zwart scherm met 1 witte pixel verbruikt evenveel stroom als volledig wit scherm. Bijzonder slecht idee dus.
Volgens mij zijn die tooltjes er niet eens voor iPhone om de eerder genoemde reden. Dat is alleen op een amoled scherm interessant.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
nooit bij stil gestaan, had op mijn G. ook zo'n tooltje..
'niet doen dus' adviseren?
Heb ik beide niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Staat nog in verbinding met een airport / apple TV waarover hij draadloos zijn geluid kwijt wil.
ik ken hem niequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zou hij zeker fijn vinden dat je dat post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |