Je doelt zeker op 18e speelronde verhaal of niet?quote:
Wat maakt het uit dat hij het bij Groningen in een ver verleden goed deed, het gaat toch om wie deze speelronde het slechtste isquote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je doelt zeker op 18e speelronde verhaal of niet?
Ze zijn gewoon allebei dramatisch dus daar kun je niet over kiezen vandaag.
Maar Blind deed het bij Groningen nog goed, dus heeft die een +'je en dus won hij die poll volgens die vent.
Ja, inderdaad. Anders zou ik Kluivert, Engelaar en van Nistelrooij selecteren voor Oranjequote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij het bij Groningen in een ver verleden goed deed, het gaat toch om wie deze speelronde het slechtste is
Iemand een gifje?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat beteuterde gezicht van Ebicilio na die panna.
Van Ebecilio zelf raak je al beteuterdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi tochquote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Perez vind zijn eigen ego belangrijker dan een objectieve mening te verkondigenquote:
wequote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax ook maar even onder druk gezet wordt zijn we niet in staat de bal langer dan 30 seconde in de ploeg te houden.
Zo matig allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax ook maar even onder druk gezet wordt zijn we niet in staat de bal langer dan 30 seconde in de ploeg te houden.
Aanstaande?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef leonpsv het volgende:
nog even en psv de aanstaande landskampioen komt in actie !!!
WIJNALDUM , MERTENS , MATAVZ ALLEMAAL PSV HELDEN.
Janssen moet zelfs eens meer gaan bewegenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inzet is wekelijks om van te huilen. Janssen heeft bewegende mensen nodig.
ajax heeft een nieuw bestuur nodig een nieuw stadion een nieuwe selectie een nieuwe trainerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Moet ook wel als je wekelijks een kratje pils leegdrinkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Janssen moet zelfs eens meer gaan bewegen
Dat eerste en het 3e ben ik met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef leonpsv het volgende:
[..]
ajax heeft een nieuw bestuur nodig een nieuw stadion een nieuwe selectie een nieuwe trainer
Ja, wie zijn mening heb je nu ook alweer overgenomen? Perez zei dat toch volgens mij?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwa dat gaat nog. Maar dan al die peukenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Moet ook wel als je wekelijks een kratje pils leegdrinkt.
Die heeft kanker, dus niet al te best?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaat het met Theo Bos eigenlijk?
Ja zo ver was ik alquote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die heeft kanker, dus niet al te best?
3 doelpuntenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Venlo staat voor. Ik heb wat gemist
nee, voorlopig nog niet. En alvleesklierkanker is een van de rotsten die je kan hebben heb ik gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik alMaar geen nieuws dus verder?
Hoezo opeens, het gaat hier eigenlijk alleen over AZ-Ajax. De Feyenoord fans zijn in het Feyenoord topicquote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zijn al die Feyenoorders gebleven opeens?
Helpmefok enzo is op eens wegquote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo opeens, het gaat hier eigenlijk alleen over AZ-Ajax. De Feyenoord fans zijn in het Feyenoord topic
Nou ja... Onhoudbaar als je Vermeer heet danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-0 voor AZ met de onhoudbare ballen van Elm
Achterlijk hoe hard iddquote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef Merkie het volgende:
Wtf man, die Coca Cola Zero reclame. Hoe hard staat dat geluid.
Rot nou maar op.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef leonpsv het volgende:
[..]
gelijkspel is beter voor ONS PSV MIJN PSV
Ja hij stond erbij en keek ernaar, de lulquote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou ja... Onhoudbaar als je Vermeer heet dan
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:30 schreef leonpsv het volgende:
[..]
gelijkspel is beter voor ONS PSV MIJN PSV
gun feyenoord dat welquote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Feyenoord kan Ajax vandaag nog inhalen.
Pak M&M4.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
AZ is heer en meester. Heb trouwens geen beeld meer. Iemand een idee ? Zit op 13th stream
Dat zal veel verschil maken.quote:
Ach ze snappen zelf ook wel dat ze er nog veel moeten winnenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Excelsior helemaal blij gister dat ze van de laatste plaats af zijn
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:33 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Eens zien of de boer wat gescholden heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op zondag 22 januari 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
AZ is heer en meester. Heb trouwens geen beeld meer. Iemand een idee ? Zit op 13th stream
Uhu, is ook beter voor Twente, maar ik zie Ajax zo graag falenquote:
DITquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, is ook beter voor Twente, maar ik zie Ajax zo graag falen
Beter doen ze wipje omhoogquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat opzijleggen snap ik nog steeds niet, is een keer gelukt. Nu heeft iedereen het gelijk door, en toch blijven doen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Rickazio het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alle vrouwen zijn hoeren, dus dat klopt welquote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef Stevenzenl het volgende:
Theo's moeder schijnt trouwens ook een hoer te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:40 schreef mrstylo het volgende:
PSV is T.H.E....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet altijd aan iPhone denken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:43 schreef Mr.N het volgende:
Waarom moet ik bij Vermeer altijd aan deze character denken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Sunshineboy het volgende:
Hadden we die geweldige vorige spits nog maar......Hij heeft een geweldig gemiddelde bij Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Hoe weet je nu al hoe ze tegen ANderlecht gaan spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef Mr.N het volgende:
Als AZ net zo speelt als tegen Anderlecht binnenkort, dan vind ik dat best
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af.
?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:49 schreef Rickazio het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAA
Mwa laat AZ maar winnen, zodat Ajax op een grotere achterstand komt. Als PSV zelf gewoon wint wat het moet winnen, halen we AZ vanzelf wel in.quote:
Klopt, maar om een aantal redenen zitten ze nu vlak bij de hoekquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat volk zat toch eerst precies achter het goal ?
Zal onzichtbaar zijn 2x tegen PSV.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon Burak Yilmaz halen van Trabzonspor. Topscorer van de eredivisie word die jongen
Ja laat je Turkse hart iets te duidelijk spreken hierquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon Burak Yilmaz halen van Trabzonspor. Topscorer van de eredivisie word die jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
[Challenge accepted.jpg]quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal onzichtbaar zijn 2x tegen PSV.
ah oke.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Klopt, maar om een aantal redenen zitten ze nu vlak bij de hoek
Jij ook alquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eredivisie is wel stap hoger.quote:
Leuk hè FMquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente is geen titelkandidaat joquote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nouja, AZ loopt nog verder weg. Een gelijkspel is denk ik beter.
Flauwekul. Een gelijkspelletje hier en PSV moet een puntje laten liggen en alles is weer open.quote:
Puntje laten liggen? Lijkt mij lastig. 2 of 3 kan wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:58 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Een gelijkspelletje hier en PSV moet een puntje laten liggen en alles is weer open.
Het onderlinge verschil verandert niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nouja, AZ loopt nog verder weg. Een gelijkspel is denk ik beter.
Nog verder weg dan een gelijkspel, dus ipv dat twente 2 punten inloopt, blijft het gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het onderlinge verschil verandert niet hoor
Die is allang onhaalbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bok op gekquote:
Gerucht is dat Trabzon en Ajax voor 7,5 miljoen hebben afgesproken tegen het eind van het seizoenquote:
Zuid-Afrikaanse directeur?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
Ze hebben het bij Heracles wel netjes verdeeld.
Alles negers voorin en alle blanke achterin.
valt me opeens op
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
valt me opeens op
Zoals het hoort, negers horen aanvallers te zijn!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
valt me opeens op
Is weer zo'n speler dat alleen gehyped wordt door Turkse mensen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gerucht is dat Trabzon en Ajax voor 7,5 miljoen hebben afgesproken tegen het eind van het seizoen
Ik hoop dat ie komt
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
LODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROVVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut regel om daar geel voor te geven eigenlijk
Ik vind het ook een debiele regel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut regel om daar geel voor te geven eigenlijk
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haha schrale goal. Lekker laten zo. Prima eindstand
Moet het wel zo blijven hequote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch 1-1? We staan dalijk waarschijnlijk eerste
Wat heeft Toiboi in z'n reet zitten dan?quote:
Hoe zie jij zijn reet? U gay?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft Toiboi in z'n reet zitten dan?
Talentquote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
De Uefa-cup.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nummer van jou vriendin?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel hoe bierscheten werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef aight1 het volgende:
Janssen begrijpt niet echt hoe wind werkt
Gras van de Grolsch Veste van de winst in de beker. Heb ik gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Matavz.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gras van de Grolsch Veste van de winst in de beker. Heb ik gehoord.
Ik vind het vandaag wel meevallen met 'm. Het is z'n plek niet, maar het valt me nog mee...quote:
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef eight het volgende:
[..]
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.
Alleen Excelsior?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Zowel AZ als Ajax totaal geen titelkandidaat
Vandaar dat we hier het komende half-jaar volop zullen zijn!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
[..]
Okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jij snapt er niks vanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Absoluut. Nog maar een half seizoen en werkelijk waar een straatlengte aan punten achterstand.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ah ben je er weer?! Toevallig zo na de 1-1quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef Breekfast het volgende:
Nu nog PSV punten laten verspillen en Twente doet weer volop mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |