Puntje laten liggen? Lijkt mij lastig. 2 of 3 kan wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:58 schreef starla het volgende:
[..]
Flauwekul. Een gelijkspelletje hier en PSV moet een puntje laten liggen en alles is weer open.
Het onderlinge verschil verandert niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nouja, AZ loopt nog verder weg. Een gelijkspel is denk ik beter.
Nog verder weg dan een gelijkspel, dus ipv dat twente 2 punten inloopt, blijft het gelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het onderlinge verschil verandert niet hoor
Die is allang onhaalbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon Burak Yilmaz halen van Trabzonspor. Topscorer van de eredivisie word die jongen
Bok op gekquote:
Gerucht is dat Trabzon en Ajax voor 7,5 miljoen hebben afgesproken tegen het eind van het seizoenquote:
Zuid-Afrikaanse directeur?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
Ze hebben het bij Heracles wel netjes verdeeld.
Alles negers voorin en alle blanke achterin.
valt me opeens op
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
valt me opeens op
Zoals het hoort, negers horen aanvallers te zijn!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
valt me opeens op
Is weer zo'n speler dat alleen gehyped wordt door Turkse mensen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gerucht is dat Trabzon en Ajax voor 7,5 miljoen hebben afgesproken tegen het eind van het seizoen
Ik hoop dat ie komt
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef j0rdiiii het volgende:
LODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROLODEIROVVV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut regel om daar geel voor te geven eigenlijk
Ik vind het ook een debiele regel.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Harveo het volgende:
Wat een kut regel om daar geel voor te geven eigenlijk
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haha schrale goal. Lekker laten zo. Prima eindstand
Moet het wel zo blijven hequote:Op zondag 22 januari 2012 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch 1-1? We staan dalijk waarschijnlijk eerste
Wat heeft Toiboi in z'n reet zitten dan?quote:
Hoe zie jij zijn reet? U gay?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft Toiboi in z'n reet zitten dan?
Talentquote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
De Uefa-cup.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nummer van jou vriendin?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel hoe bierscheten werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef aight1 het volgende:
Janssen begrijpt niet echt hoe wind werkt
Gras van de Grolsch Veste van de winst in de beker. Heb ik gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Matavz.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gras van de Grolsch Veste van de winst in de beker. Heb ik gehoord.
Ik vind het vandaag wel meevallen met 'm. Het is z'n plek niet, maar het valt me nog mee...quote:
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef eight het volgende:
[..]
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.
Alleen Excelsior?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Zowel AZ als Ajax totaal geen titelkandidaat
Vandaar dat we hier het komende half-jaar volop zullen zijn!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
[..]
Okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jij snapt er niks vanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Absoluut. Nog maar een half seizoen en werkelijk waar een straatlengte aan punten achterstand.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ah ben je er weer?! Toevallig zo na de 1-1quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef Breekfast het volgende:
Nu nog PSV punten laten verspillen en Twente doet weer volop mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |