Matavz.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gras van de Grolsch Veste van de winst in de beker. Heb ik gehoord.
Ik vind het vandaag wel meevallen met 'm. Het is z'n plek niet, maar het valt me nog mee...quote:
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef eight het volgende:
[..]
Desondanks zijn de Ajaxfans met afstand de meest treurige groep.
Alleen Excelsior?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Zowel AZ als Ajax totaal geen titelkandidaat
Vandaar dat we hier het komende half-jaar volop zullen zijn!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik volg het live-topic nog niet zo lang, maar die PSVfans zijn eigenlijk irritanter dan die Feyenoordfans. Die verstoppen zich gewoon als ze achterstaan. En als hun club niet speelt en Ajax wel zijn ze er opeens in grote getale (vooral als Ajax verliest)
[..]
Okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jij snapt er niks vanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Absoluut. Nog maar een half seizoen en werkelijk waar een straatlengte aan punten achterstand.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ah ben je er weer?! Toevallig zo na de 1-1quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef Breekfast het volgende:
Nu nog PSV punten laten verspillen en Twente doet weer volop mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |