SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:40 schreef mrstylo het volgende:
PSV is T.H.E....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet altijd aan iPhone denken.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:43 schreef Mr.N het volgende:
Waarom moet ik bij Vermeer altijd aan deze character denken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Sunshineboy het volgende:
Hadden we die geweldige vorige spits nog maar......Hij heeft een geweldig gemiddelde bij Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Hoe weet je nu al hoe ze tegen ANderlecht gaan spelenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef Mr.N het volgende:
Als AZ net zo speelt als tegen Anderlecht binnenkort, dan vind ik dat best
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af.
?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:49 schreef Rickazio het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAA
Mwa laat AZ maar winnen, zodat Ajax op een grotere achterstand komt. Als PSV zelf gewoon wint wat het moet winnen, halen we AZ vanzelf wel in.quote:
Klopt, maar om een aantal redenen zitten ze nu vlak bij de hoekquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat volk zat toch eerst precies achter het goal ?
Zal onzichtbaar zijn 2x tegen PSV.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon Burak Yilmaz halen van Trabzonspor. Topscorer van de eredivisie word die jongen
Ja laat je Turkse hart iets te duidelijk spreken hierquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax moet gewoon Burak Yilmaz halen van Trabzonspor. Topscorer van de eredivisie word die jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
[Challenge accepted.jpg]quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal onzichtbaar zijn 2x tegen PSV.
ah oke.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Klopt, maar om een aantal redenen zitten ze nu vlak bij de hoek
Jij ook alquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eredivisie is wel stap hoger.quote:
Leuk hè FMquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente is geen titelkandidaat joquote:Op zondag 22 januari 2012 15:57 schreef starla het volgende:
[..]
Nouja, AZ loopt nog verder weg. Een gelijkspel is denk ik beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |