Je doelt zeker op 18e speelronde verhaal of niet?quote:
Wat maakt het uit dat hij het bij Groningen in een ver verleden goed deed, het gaat toch om wie deze speelronde het slechtste isquote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je doelt zeker op 18e speelronde verhaal of niet?
Ze zijn gewoon allebei dramatisch dus daar kun je niet over kiezen vandaag.
Maar Blind deed het bij Groningen nog goed, dus heeft die een +'je en dus won hij die poll volgens die vent.
Ja, inderdaad. Anders zou ik Kluivert, Engelaar en van Nistelrooij selecteren voor Oranjequote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij het bij Groningen in een ver verleden goed deed, het gaat toch om wie deze speelronde het slechtste is
Iemand een gifje?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Dat beteuterde gezicht van Ebicilio na die panna.
Van Ebecilio zelf raak je al beteuterdquote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi tochquote:Op zondag 22 januari 2012 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Perez vind zijn eigen ego belangrijker dan een objectieve mening te verkondigenquote:
wequote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax ook maar even onder druk gezet wordt zijn we niet in staat de bal langer dan 30 seconde in de ploeg te houden.
Zo matig allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax ook maar even onder druk gezet wordt zijn we niet in staat de bal langer dan 30 seconde in de ploeg te houden.
Aanstaande?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef leonpsv het volgende:
nog even en psv de aanstaande landskampioen komt in actie !!!
WIJNALDUM , MERTENS , MATAVZ ALLEMAAL PSV HELDEN.
Janssen moet zelfs eens meer gaan bewegenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inzet is wekelijks om van te huilen. Janssen heeft bewegende mensen nodig.
ajax heeft een nieuw bestuur nodig een nieuw stadion een nieuwe selectie een nieuwe trainerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Moet ook wel als je wekelijks een kratje pils leegdrinkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Janssen moet zelfs eens meer gaan bewegen
Dat eerste en het 3e ben ik met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef leonpsv het volgende:
[..]
ajax heeft een nieuw bestuur nodig een nieuw stadion een nieuwe selectie een nieuwe trainer
Ja, wie zijn mening heb je nu ook alweer overgenomen? Perez zei dat toch volgens mij?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwa dat gaat nog. Maar dan al die peukenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Moet ook wel als je wekelijks een kratje pils leegdrinkt.
Die heeft kanker, dus niet al te best?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaat het met Theo Bos eigenlijk?
Ja zo ver was ik alquote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die heeft kanker, dus niet al te best?
3 doelpuntenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Venlo staat voor. Ik heb wat gemist
nee, voorlopig nog niet. En alvleesklierkanker is een van de rotsten die je kan hebben heb ik gehoord.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik alMaar geen nieuws dus verder?
Hoezo opeens, het gaat hier eigenlijk alleen over AZ-Ajax. De Feyenoord fans zijn in het Feyenoord topicquote:Op zondag 22 januari 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar zijn al die Feyenoorders gebleven opeens?
Helpmefok enzo is op eens wegquote:Op zondag 22 januari 2012 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo opeens, het gaat hier eigenlijk alleen over AZ-Ajax. De Feyenoord fans zijn in het Feyenoord topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |